ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΜΕ ΚΑΡΥΔΙΑ ΣΤΟ WOK

Η πρώτη μου προσπάθεια στο wok με ενθουσίασε και είναι βασισμένη σε μια συνταγή της Θάλειας Τσιχλάκη



ΥΛΙΚΑ
1 πακέτο φιλέτο από στήθος κοτόπουλου100 γρ.καρύδια
2 κ.σούπας τριμμένο κολιανδρο
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
3 σκελίδες σκόρδο φετάκια
1 σφηνακι ξύδι μπαλσάμικο
αλάτι-πιπέριλίγο αραβοσιτέλαιο

Κόβουμε το φιλέτο σε μικρά κυβάκια.
Σωτάρουμε τα καρύδια στο γουόκ σε λίγο λάδι,τα βγάζουμε,βαζουμε λίγο λάδι ακόμη και τηγανίζουμε για 3' το κοτοπουλο ανακατεύοντας συνεχώς.Ριχνουμε το κρεμμυδι και το σκόρδο ,αλατίζουμε,πασπαλίζουμε με κόλιανδρο και σβήνουμε με το μπαλσάμικο.Αφου εξατμιστεί λίγο,ρίχνουμε πάλι τα καρύδια,σκεπάζουμε το τηγάνι και αφήνουμε σε μέτρια φωτιά να πιει το υγρό του.Όταν είναι ετοιμο ρίχνουμε πιπεράκι φρεσκοτριμμένο.

Σερβίρουμε με ρύζι τηγανητό.

Γευστικά το κοτοπουλο μοιάζει με τηγανητό αλλά δεν είναι κι αυτό είναι το σπουδαίο...με ελάχιστο λάδι,σε ελαχιστο χρόνο,ενα νοστιμότατο ελαφρύ φαγητό!

Posted by Picasa

Σχόλια

Ο χρήστης Κωστας είπε…
Welcome to the club και με γειά το σκεύος!

Τι πυρίτιδα και τρίχες... Το wok είναι η μεγαλύτερη συνεισφορά των Κινέζων στην ανθρωπότητα :-)

Βλέπω όμως πως και από τις δύο συνταγές λείπει η σάλτσα σόγιας... περίεργο.

Τέλος πάντων, το κοτόπουλο με τα καρύδια θα μπει στο πρόγραμμα. Τόσες φορές wόkαρα κοτόπουλο, μια φορά δε μου πέρασαν απ' το μυαλό τα καρύδια...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
σωστή η παρατήρηση!
δε μου βρισκόταν στο σπίτι και την αντικατέστησα με το μπαλσάμικο :)
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Tι εύκολη κα νόστιμη συνταγούλα!
Καιρός να "ξεσκονίσω" το wok μου, με το οποίο κάποτε είχα σχέση πάθους και τώρα το έχω παραμελήσει. Και το ρυζάκι σου ...μιαμ μιαμ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
λατρευω ολες τις συνταγες με κοτοπουλο!

καλημερα και καλη εβδομαδα!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@Έλενα
καλώς την Έλενα...από την ωραία Πραγματευτή :)
Για πρώτη προσπάθεια με ενθουσίασε πάντως!

@una mama...
καλώς την από τα μέρη μας....απ'ότι θα είδες και μεις αγαπάμε το κοτόπουλο :)
καλή εβδομάδα και σε σας...και υπομονή να έχουμε...εφηβεία είναι θα περάσει :)
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Καλό ακούγεται!Θα δοκιμάσω να το φτιάξω στην τρελοτουρίστρια μου και θα επανέλθουμε με τις εντυπώσεις μας!
CrazyTourist1
Ο χρήστης Λαμπρινη είπε…
Ωραίο το κοτοπουλάκι:))
Στην επόμενη προσπάθεια που θα χεις εφοδιαστεί με σογια σος και σησαμέλαιο , θα μυρίσει περισσοτερο Κινα:))

Εγώ παντως ξετρελάθηκα με τα μπολάκια!! Πανέμορφα!!
Καληνύχτα :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@crazy tourist1
καλή επιτυχία και να μας πεις εντυπώσεις μετά :)

@λαμπρινή
καλώς την κι από εδώ :)
το σησαμέλαιο μ'αρέσει ως ιδέα...την κρατάω την παρατήρηση :)
τα μπολάκια τώρα....δώρο του σ.μάρκετ με 2 πακέτα χταπόδι :)
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Λοιπόν το δοκίμασα...Είπα να βάλω σόγια αλλά όχι και σησαμέλαιο (δε μου πολυαρέσει).Καλό ήταν αλλά μου βγήκε λιγο στεγνό!Next time...Επίσης το συνόδευσα με νουντλς και όχι με τηγανητό ρύζι...
CrazyTourist1
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
αν και δεν εχω ιδιαίτερη πείρα στα του γουόκ,νομίζω πως γενικά εκεί τα φαγητά γίνονται στεγνά...ή όχι;
τα νουντλς πάλι δεν τα εχω δοκιμάσει εως τώρα γιατί μου έφερναν σε...φιδέ :)
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Εγώ πάλι θα έλεγα ότι αν το κοτοπουλάκι είχε λίγη πετσούλα (δεν πολυσυμπαθώ το ψαχνό σε οποιοδήποτε είδος κρέατος) θα ήταν σούπερ!

CrazyTourist2

Δημοφιλείς αναρτήσεις