ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ...

...για μίνι 3ήμερες διακοπές

στην Κυπαρισσία βέβαια....

όπου η παραλία μας περίμενε

υπέροχη την πρώτη μέρα

λίγο ανταριασμένη την δεύτερη

κι ακόμη καλύτερη την τρίτη

μπαμπάς και γιός το καταχάρηκαν

η cook επίσης

ακόμη και η..ζόρικη έφηβη μας καλά πέρασε

μια τελευταία ματιά...




φιλια...φιλιά...φιλιά... στην αγαπημένη μου γωνιά στην Κυπαρισσία....

ΥΓ:Αφιερωμένο ιδιαιτέρως στους συμπατριώτες crazytourist2 και kollas,που τη νοσταλγούν καθώς και στη" δική μας κοντινή" Ελένη

Σχόλια

Ο χρήστης EKT είπε…
Πόσο τις χάρηκα τις φωτογραφίες και πόσο με συγκίνησε η αφιέρωση σας. Να είσαστε καλά κορίτσια και να χαιρόσαστε τους συντρόφους και τα παιδιά σας. Κρατήστε σαν κάτι πολύτιμο αυτό που έχετε την αγάπη η μία της άλλης. Αυτό είναι που σας κάνει να ξεχωρίζετε.
ΕΚΤ Ελένη
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
κι εμένα με συγκίνησε το δικό σου σχόλιο Ελενη...φιλιά πολλά :)
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Τι γλυκιά φωτογραφία!! Να τα χαιρόσαστε και τα τρία!!
Περιμένουμε και δικές σου φωτογραφίες!!

CrazyTourist2
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
τρελλοτουρίστρια σε βεβαιωνω πως το επομενο ποστ θα έχει παιδικές φωτο δικές μου και της Μπέτυς :)
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Τέλεια!! Περιμένω με αγωνία!
Πάλι ανάποδα απάντησα!! Χιχιχι!!!!

CrazyTourist2
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
να και κατι καλο απο τις εκλογες!!!
Ο χρήστης Μαρινα ..... είπε…
ποσο τις χαρηκα τις φωτογραφιες σου....
Αναστασια; βγαλε το καπελο....
το χρωμα των μαλιων σου να δω....

μπααμπας και γιος....υπεροχοι

η ¨εφηβουλα " κουκλα...κουκλα...

η ΒΕΤΤΥ μας που ψηφισε; μπανια δεν ειχε;

ΣΕ ΦΙΛΩ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ..........

ΣΕ ΦΙΛΩ....ΜΟΥ ΕΛΕΙΨΕΣ
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
Ευχαριστώ για τις φωτογραφίες, χάρηκα πάρα πολύ και σε συνδιασμό με τις παιδικές σας, μου θύμησε ότι εκεί στα βραχάκια διαπίστωσα ότι μπορώ να επιπλέω! Θα προσπαθήσω να σας ετοιμάζω κάτι από τα παλιά, να δω αν έχουμε κοινές μνήμες.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ζηλευω...με την καλή εννοια:)!!

Να στε πάντα καλά , έτσι χαρούμενοι και ανέμελοι :))

Οταν ήμουν Ελλάδα και ακουσα την προκύρηξη εκλογών μαζί με την γκρίνια όλων , ειδικά των δικώ μου ανθρώπων για την άσχετη ημερομηνία , εγω το χα πει . "Μια χαρά θα σας έρθει θα κάνετε και το τελευταίο μπανάκι για φέτος ":))
Ο χρήστης betty είπε…
Κι εμείς Κυπαρισσία ψηφίσαμε αλλά...μας έφαγαν οι έννοιες...η γκρίνια του ολοήμερου...το άγχος ποιός θα τον παίρνει απ'το σχολείο...έγινε μια κουβέντα για μπάνια αλλά...τα ξέχασα τα μαγιώ τελικά!
Δεν πειράζει, αφού όλα λύθηκαν!
Ο χρήστης betty είπε…
Όσο για το χρώμα των μαλλιών της Αναστασίας...πότε κόκκινο, πότε πορτοκαλί, αυτή την εποχή νομίζω είναι πιο φυσιολογικό κόκκινο...έχω πάψει πλέον να τα παρατηρώ γιατί μπερδεύομαι! Είτε έχει κέφια είτε τις μαύρες της, η cook μια ζωή με τα μαλλιά της τα βάζει!
Ο χρήστης Σπύρος είπε…
Καλημέρα....πωπωπω τέλεια!

Πανέμορφες φωτος , μακάρι να έχουμε εκλογές κάθε βδομάδα !
Ο χρήστης ολα θα πανε καλα... είπε…
Καλημέρα,Μπέττυ

Αποφάσισα να γράψω στο μπλογκ σας γιατί μου άρεσε το όνομά σας καθω΄ς και το γεγονός πως αγαπάτε τις γάτες!
Καλή συνέχεια!
Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες με τη θάλασσα!Πόσο θα ήθελα να έμπαινα μέσα της σήμερα που ζεσταίνομαι!
Ο χρήστης betty είπε…
Το "καλώς μας ήρθες" είναι περιττό να το γράψω γιατί και μόνο το όνομά σου "όλα θα πάνε καλά" είναι κάτι που δεν μπορείς να του αντισταθείς!
Επιπλέον μου είναι ήδη γνωστό κι από άλλα σχόλια σε blogs, το ότι αγαπούμε τις γάτες ισχύει εν μέρει αλλά και ευρύτερα ναι , έάν το ερμηνεύσεις σωστά...δηλ. εγώ πράγματι αγαπώ τα γατιά, να τα παρατηρώ, να τα χαϊδεύω, να παίζω και να τα περιποιούμαι. Η αδελφή μου η cook δεν κόβει φλέβες ούτε κατά διάνοια για τα ζώα γενικώς, αλλά στην καθημερινότητά της μάλλον ως γάτα συμπεριφέρεται, όποτε θέλει μένει, όποτε θέλει φεύγει...πώς συνδυάζεται αυτό με την οικογένεια...ρωτήστε τη...και τον σύζυγό της επίσης...(st.Michael!)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@una mama...@lockheart
ναι...αυτά τα μπάνια ήταν η καλύτερη στιγμή των εκλογών!

@μαρινάκι
υπόσχομαι να βάλω φωτο μου χωρίς καπέλο....όχι τίποτ'άλλο,αλλά μ'άυτά που λεει η αδερφούλα μου...με κανει και γελάω :))

@kollas
Θύμιο περιμένουμε και τις δικές σου φωτο!!

@λαμπρινή
καλά το είπες...το ίδιο σκέφτηκα κι εγώ και παρακαλούσα να μη χαλάσει ο καιρός και χάσω τα μπανια...Γερμανία μενεις;

@όλα θα πανε καλά
καλώς ήρθες κι απο εδώ!...η Μπετυ τα είπε όλα...τώρα τι να πω για να δικαιολογηθώ;;;; :))

@Μπετούλα
έριξα το γέλιο...
με εθαψες...αλλά μ'αρέσει...είδες...εγώ και ο Φιλιπ θα κανουμε εσενα και τον Μιχ. ....αγίους :)
Ο χρήστης betty είπε…
Ωωω,σας ευχαριστούμε για την ευεργεσία!
Ο χρήστης Justine's Blog είπε…
Γλυκειά μου σέφ,
Σε ευχαριστώ που με διαβάζεις όταν ευεργετικά κατακλύζεσαι απο τις παιδικές υπέροχες μνήμες.
Κάποτε ήμουν εκι γώ έτσι με μια αδελφούλα. Αλλά τώρα έφυγε κι έγινε πεταλούδα.
Να περνάς ανέμελα και να ξέρεις πως ο Κολλάς (μακρινός κουμπάρος σου) είναι ό,τι ωραιότερο έχει μείνει απο τις αναμνήσεις της νιότης με την αδελφή μου.
Φιλιά μακρινά, δακρυσμένα
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλή μου Ιουστίνη
κλείνοντας το βιβλίο σου σε ένοιωσα πολύ περισσότερο "δική" μου...το διάβασα με την καρδιά μου,εννοώντας το κυριολεκτικά...κι έκλαψα...θα διαβάσεις στο σχετικό ποστ που θα κάνω..
λυπάμαι πολύ για την αδελφούλα σου,ως πεταλούδα όμως η ψυχούλα της κοντά σου θα βρίσκεται σίγουρα
φιλιά δακρυσμένα κι απο εμενα

Δημοφιλείς αναρτήσεις