Ει ψιτ! ...κάτι σε τηγανίτα;!


Δεν ήταν πρόθεσή μου να αναρτήσω μαγειρικό ποστ ακόμη...Η αδελφούλα μου με εξανάγκασε που έχει εξαφανιστεί....Τι κουπί τραβάει δε γνωρίζω...Ίσως φταίει και η πεθερούλα της που "την έκανε" μ'ελαφρά πηδηματάκια και την άφησε στα πελάγη τα οικογενειακά...
Είπα λοιπόν, δε μπορεί, θα δει συνταγή και θα μπει! Η λιχούδα!
Η αμερικανικού τύπου τηγανίτα ήταν η αγαπημένη μου για πρωϊνό....Μέχρι που επινόησα μια απλούστατη "δική μου" αρωματική...
Τα συστατικά της: γάλα , αλεύρι (ένα μέρος φαρινάπ και δύο μέρη αλεύρι μαλακό) τόσο όσο να γίνει αρκετά πηχτός χυλός, μυτούλα αλατάκι, κουταλάκι ζάχαρη και κουταλάκι ξύσμα κίτρου Ανδρου(αυτό κάνει τη διαφορά).
Επίσης, αν δε μας αρέσει το ξύσμα, μπορούμε να ρίξουμε βανίλια και κανέλα στο μίγμα κι εννοείται πως υπάρχουν ένα σωρό λιχουδιές (σταφίδες, φρουτάκια, ψίχα φουντουκιού, σοκολατοσταγόνες...) που μπορούμε να προσθέσουμε.
Τρώμε με μέλι και ξαναφτιάχνουμε μέχρι να τις αηδιάσουμε εντελώς!
Σημ.: Όταν γίνεται παχύρευστος ο χυλός οι τηγανίτες παίρνουν ένα χαριτωμένο στρογγυλό σχήμα χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια με το κουτάλι μας.

Σχόλια

Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
Είναι ότι πρέπει τούτη την εποχή..΄Εχει έρθει και ο πατέρας μου, από τα καμένα..ξέρεις.. και θα του φτιάξω γιατί του αρέσουν τα γλυκά.

"Τρώμε με μέλι και ξαναφτιάχνουμε μέχρι να τις αηδιάσουμε εντελώς!"

Αυτό ακριβώς συμβαίνει, οταν ξεκινήσουμε...

Γλαρένιες αγκαλιές
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
για τα γνωστα pancakes αγοραζα το ετοιμο μειγμα του βασιλοπουλου ...τις συνταγες τις εβρισκα πολυπλοκες στην δοσολογια! η δικη σου μου δινει μια απλη λυση για κατι που μου αρεσει για πρωινο και θα το δοκιμασω!! καλη δυναμη στην αδερφουλα σου...
Ο χρήστης betty είπε…
Ευχαριστούμε κορίτσια! Κι εγώ μπερδευόμουν με τα pancakes...τώρα δεν αλλάζω συνταγή! Μπορείς να βάλεις ξύσμα πορτοκαλιού ή λεμονιού...
Για να δούμε όμως, θα την ξετρυπώσουμε την cook!
Ο χρήστης EKT είπε…
Δεν μπορώ παρά να μπω στον πειρασμό να σας δώσω τη δική μου εκδοχή για Pancakes ή "πέντεκαέξη" όπως τα έλεγε μια θεία μου. Η συνταγή είναι της γιαγιάς μου που βρέθηκε στην Αμερική στα 1905 και προφανώς νοσταλγώντας την πατρίδα της ( Γαργαλιάνους) εφεύρε αυτή τη συνταγή που είναι κάτι μεταξύ λαλαγγίτας, λουκουμά και pancake.
Λοιπόν αλεύρι, οποιοδήποτε πλην αυτών με διογκωτικά, περίπου ενα μιση φλυτζάνι ίσως και λίγο παραπάνω, νερό περίπου ένα κύπελο στο οποίο ρίχνουμε ξύδι μια δύο κουταλιές και λίγο αλάτι,ανακατεύουμε και προσθέτουμε στο νερό μια κουταλιά σόδα του φαρμακείου. Προσοχή φουσκώνει, αδειάζουμε το νερό με το αλάτι και τη σόδα στο αλεύρι και ανακατεύουμε να γίνει πυχτουλός χυλός, κάτι σαν κουρκούτι, αν χρειαστεί προσθέτουμε αλεύρι ή νερό σκέτο αναλόγως. Περιμένουμε ένα δύο λεπτά και ρίχνουμε κουταλιές σε καφτό ωραίο λαδάκι της πατρίδας μας,(εμένα δεν μου αρέσουν τα καλαμποκοσογιοσουσαμόλαδα, εσείς αν θέλετε τα χρησιμοποιείτε) μόλις ροδίσουν και από τις δύο μεριές τα βγάζουμε και τα ακουμπάμε σε χαρτί κουζίνας να αποροφήσει το επι πλέον λάδι. Τρώγονται θαυμάσια με πετιμέζι και κανέλλα ή αν δεν έχετε με μέλι και κανέλλα. Καλή όρεξη. Ξέρετε να φτιάνετε πετιμέζι; Αν όχι την επόμεν φορά θα σας δώσω τη συνταγή.
φιλιά πολλά
ΕΚΤ Ελένη
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
πόσο καλά με ξέρει η αδερφούλα μου....:)....είδα τις τηγανητες και μπήκα!...γιαμ γιαμ...θυμάμαι κατι θαυμασια χριστουγεννιατικα pancakes σου..ετσι αρχισα να τα φτιαχνω κι εδω βάζοντας 2 αυγουλάκια επισης....κι όταν θέλω αλμυρή γεύση προσθέτω τριμμένο γκουντα στο μιγμα και πασπαλίζω με επιπλεον από πανω οταν είναι ετοιμα....
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
γλαρενια
από που ακριβώς είναι ο μπαμπάς σου;Ζαχαρω;
φιλια γλυκά...

mama...
ευχαριστω για την ευχη...η αρχή της σχολικής χρονιάς πολύ...βαρια μας έπεσε...:)

ελένη
α!συνταγή της γιαγιας απο το 1905 σε μια... ενωση αμερικανικής και ελληνικής γεύσης...και πετιμέζι..που δεν εχω ιδεα πώς γίνεται....μα εσυ καλή μου είσαι θησαυρός μαγειρικής!...τι θα έλεγες να κάνεις εσύ το ποστ για το πετιμέζι;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλημέρα!!! Αντί για ξύσμα κίτρρου άμα βάλω κύσμα πορτοκαλιού ή λεμονιού πειράζει??? (δεν είμαι και το πρώτο αστέρι σε αυτά ;) )
Ο χρήστης betty είπε…
Λαχανάκι φωσφορίζον! όχι, δεν πειράζει καθόλου, αντιθέτως είναι μια μικρή γευστική έκπληξη. Και πάει με το μέλι...μμμμμ θα δεις, θα δεις!
Ελένη, δεν θα χρονοτριβήσω, με την πρώτη ευκαιρία θα εκτελέσω τη συνταγή της γιαγιάς σου, μιας και μου βρίσκεται και πετιμέζι...κάνε εσύ το ποστ με φωτό σχετική, συνεννοήσου με την cook για το πώς...
Ο χρήστης EKT είπε…
OK, θα το κάνω, όμως οφείλω να σας προειδοποιήσω εκ των προτέρων ότι είναι τρομερα κουραστική διαδικασία.
@ cook the book H E L P !!!! Πως θα κάνω το Ποστ;
ΕΚΤ Ελένη
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Και στην γλυκιά και στην αλμυρή εκδοχή πρέπει να είναι μιααααααααμμμ !!!!!
Μπράβο κορίτσια:))
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
γεια σου ελενακι...και καληνυχτες πολλές!
φιλια :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
τί κρίμα να είμαι στη δουλειά και να μην μπορώ να κάνω τώρα τη συνταγή!!! γιαμ γιαμ... θα την φτιάξω αυριο για πρωινό
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Κλημεντινηηηηηη!!!
την εκανες την τηγανίτα???
καλημερουδια :))

Δημοφιλείς αναρτήσεις