Ένα τυχαίο(αλλά μοιραίο) κέικ...

Χθες το πρωί, καθυστέρησα εσκεμμένα να πάω στο γραφείο, αραιά και πού όλα επιτρέπονται...Είπα, ανάμεσα στα άλλα που πορλάβαινα, να φτιάξω κι ένα κέικ που αρέσει και σε μένα και στον σύζυγο για πρωινό...Για άλλο ξεκίνησα κι αλλιώς μου βγήκε γιατί στην πράξη διαπίστωσα ότι μου έλειπαν κάποια υλικά που μέχρι τώρα θεωρούσα βασικά...Τώρα αναθεώρησα και ομολογώ μου φάνηκε πολύ πρωτόγνωρη η γεύση, εν ολίγοις με ενθουσίασε!
ΥΛΙΚΑ
1 πακέτο βούτυρο(δοκιμάστε το Lurpak, δίνει ξεχωριστό άρωμα)
1 πακέτο φαρινάπ
1 βανιλίνη
1 αβγό(!)
3/4 κούπας ζάχαρη (μου τελείωσε!)
1/2 κούπας μέλι
1 ποτήρι χυμό πορτοκαλιού και λίγο γάλα
1 κουτ.σούπας ξύσμα κίτρου(αυτό το βρήκα στην Άνδρο και μάλλον κάνει τη διαφορά)

Την εκτέλεση τη γνωρίζετε (μην παραλείψετε να χτυπήσετε καλά ζάχαρη,βούτυρο,αβγά). Έμεινα σούπερ ευχαριστημένη αλλά δυστυχώς η κάμερα του κινητού μου με πρόδοσε με αυτές τις ελεεινές φωτο...



Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
θα το δοκιμάσω το Σ/!
Ο χρήστης betty είπε…
Πρόσεξε το ξύσμα κίτρου, μην το παρακάνεις γιατί έχει έντονο άρωμα, βάλτη κοφτή την κουταλιά...
Ο χρήστης 3 parties a day είπε…
Η γεύση είναι που μετράει!
(Μόνο με ένα αυγό;;;)
Ο χρήστης Μαρινα ..... είπε…
betty;;;;;;;;;;

τα ματια απ τον ουράνιοο θόλο πήρες, και στις μυρωδιες της κουζίνας έστρεψες;

Μ΄αρεσει κι αυτο....
μ΄αρεσει....

σε φιλω ομορφια μου....
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Είδες τι μπορείς να πετύχεις εκ του προχείρου;
Και με ένα αυγό;
Καλημέρα!!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλημέρα Λία!
αυτό το 1 αυγό είναι που με κάνει να θέλω να το δοκιμάσω!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Κι εγώ το ίδιο.....χαχα!!!
Ο χρήστης betty είπε…
Πρέπει να σας πω ότι έχω επιφυλάξεις για το ένα αυγό. Προτείνω τουλάχιστον δύο, μου φαίνεται ότι δεν ψήνεται όπως πρέπει ώστε να στεγνώσει εντελώς, ίσως και να χρειάζεται περισσότερο χρόνο στο φούρνο; Δοκιμάστε και βλέπουμε...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Μπετούλα
στείλε παλι τη φωτο με την πιτα...δεν την ελαβα...

Δημοφιλείς αναρτήσεις