VOILA.....ΟΙ ΑΔΕΛΦΟΥΛΕΣ!

Και να 'μαστε κι εμείς εδώ πιτσιρικάκια :)


Σε μια εθνική γιορτή στην Κυπαρισσία με τη μανούλα....η cook ως μεγαλύτερη είναι και η ψηλότερη σε όλες τις φωτο :)...εδώ με καπελάκια(το δικο μου κόκκινο,της Μπέτυ μπεζ) που είχε φέρει ο μπαμπάς απο την Πάτρα...τα συνολάκια δε,εξ'ολοκλήρου πλέγμένα με βελόνες από τη μαμα(και το βρακάκι!) σε χρώμα λευκό και μπλε ρουά

Όπως βλέπετε η cook από τότε είχε... μαγειρική κλίση,στα γενέθλιά της κόβει μαζί με τη μαμά την τούρτα,ενω η Μπετυ με βλέμμα αθώο μια στιγμή πριν βουτήξει τα χέρια και καταστρέψει την τούρτα της cook :))

Βόλτα με τον μπαμπά σε άλλη εθνική γιορτή στην Κυπαρισσία με μπλε σκούρα φουστανάκια και λευκά γιακαδάκια!

Κι εδώ λίγο μεγαλύτερες,στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού,σε παραλία του Καλονερού

Κι αφού μας είδατε,προσκαλούμε κι εμείς με τη σειρά μας για να παίξουν το παιχνίδι ,τους:

tassoula

lockheart

padrazo

trelofantasmeni

tzonako

Βρασίδας ο καφρος

artou

kollas

γλαρένια

una mamma...

και όποιον άλλο έχει τη διάθεση να παιξει το παιχνίδι :)

Posted by Picasa

Σχόλια

Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Κουκλίτσες!! Τι γλυκές φωτογραφίες!! Πολύ χαίρομαι που παίξατε!!
Φιλιά πολλά!!

CRazyTourist2
Ο χρήστης betty είπε…
Φοβερή πλάκα πρωί πρωί. Μου έφτιαξες τη διάθεση. Ώστε εσύ τις έχεις βουτήξει αυτές και δεν τις έβρισκα! Άσε που ψάχνω δύο φωτο του νηπιαγωγείου και δεν υπαρχουν πουθενά...πού τις έχω θάψει μου λες; Τις τακτοποίησα μια μέρα για "καλύτερα" και τώρα άφαντες...
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
Κορίτσια ωραίες οι φωτογραφίες σας! Δυστυχώς τις παιδικές μας τις έχει η μαμά. Επιφυλάσσομαι στο τέλος του μήνα που θα την επισκεφθώ. Τώρα μόλις θυμήθηκα μια με τον παππού με την μαγκούρα του στην κλασική πόζα στην τρύπα πάνω στο κάστρο, ααα έχω και τσολιαδάκια με τον αδερφό μου! Σας τις χρωστάω...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
καλημερα cook! να υποθεσω πως αυτη η προσκληση ειναι διαφορετικου θεματος απο τα παιδικα καλοκαιρια που ηδη εχει κανει αναρτηση η betty...
ειναι παιδικες φωτογραφιες γενικα εε??

να πω πως οι φωτογραφιες δειχνουν 2 υπεροχα πλασματα, δεμενα, αγαπημενα σε μια πολυ ωραια οικογενεια...ειστε πολυ τυχερες κοριτσια.

να ειστε παντα καλα...cook...η φωτο στην παραλια με τα σορτς και τα κοκκινα πουκαμισακια ειναι 'ολα τα λεφτα' !!

την καλημερα μου κι ενα ομορφο σαββατοκυριακο να εχετε!
Ο χρήστης 3 parties a day είπε…
Είστε γλύκες!
Από μικρές ήσασταν τόσο αγαπημένες, ε;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Xaxaxaxa... Αυτή με την τούρτα είναι η πιο ωραία!!!
Ο χρήστης betty είπε…
Ναι, η αλήθεια είναι ότι ήμασταν από μικρές δεμένες...δε μπορούσαμε να κάνουμε κι αλλιώς...μόνο 11 μήνες μας χώριζαν...μεγαλώσαμε σαν δίδυμα (φορούσαμε και τα ίδια ρούχα όπως βλέπετε τουλάχιστον μέχρι 9 ετών!). Βέβαια δεν έλειψαν τα μαλλιοτραβήγματα της εφηβείας, αλλά πραγματικά ήταν ελάχιστα σε σχέση με τις καλές μέρες...Ακόμη θυμάμαι τα δυνατά χέρια της cook να μ'εμποδίζουν να την ξεμαλλιάσω! Το δικό μου ατού ήταν τα πόδια μου όμως, σφαλιάρα αυτή, κλωτσιά εγώ...ΧΑχα
Ο χρήστης tassoula είπε…
Kαλά αυτά που βλέπω και διαβάζω δεν το πιστεύω..Με την αδερφή μου έχουμε 11 μήνες διαφορά...ΑΚΡΙΒΩΣ..Μεγαλώσαμε σαν δίδυμα και φορούσαμε τα ίδια ρούχα και η μια απο τις δύο είναι και ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ.
Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση.Αυριο θα είμαι στο πατρικό μου.Θα βρώ φωτογραφίες και θα ΠΑΙΞΩ.....ΦΙΛΙΑ και στις δύο!!
Ο χρήστης betty είπε…
Αυτή είναι μια απίθανη σύμπτωση. Άντε να σας καμαρώσουμε κι εσάς τσαπερδόνες!
Ο χρήστης kiki είπε…
Πλάκα έχουν οι παλιές φωτό...
Ο χρήστης Dr. Feleki είπε…
Χοχοχο... Τη Δευτερα θα εχω σκανερ και θα φριξετε. Κάφρος από μικρός.
Ο χρήστης Dr. Feleki είπε…
(το οτι εισαστε κουκλακια το ειπα; δεν το ειπα... χοχοχο)
Ο χρήστης tzonakos είπε…
Ωραία τα παιδικά χρόνια, διαφορετικά απο τα σημερινά.
Αθώα παιδάκια.
Αποδέχομαι την πρόσκληση αλλα σας λέω θα αργήσει.
Οι παιδικές φωτο ειναι στο πατρικό που δεν είναι εδω κοντά αφού.
Ντρέπομαι λίγο να δείξω τον μικρό Τζονάκο στο νετ, αλλα ...οκ.
Ο χρήστης EKT είπε…
Γλυκειές μου αδερφούλες, άτακτες και πονηρούλες, έτσι μου φαίνεστε εμένα που ξέρω από κοριτσάκια, πολύ θα ήθελα να παίξω στο παιχνίδι σας, αλλά, λόγω ΅τεχνικού΅ κωλύματος επιφυλάσσομαι.
Πολλά φιλιά
ΕΚΤ Ελένη
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@betty
και η μαμά τις έψαχνε...προλαβα και σας τις πήρα :)

@una mama...
αυτή με τα κόκκινα πουκαμισάκια πολύ μ'αρέσει κι εμένα :)
...το παιχνίδι το παίζεις βασικά με δικές σου παιδικές φωτο,αλλά αν δεν σου βρίσκονται...βάζεις ό,τι θέλεις!

@kollas
περιμένουμε και τις δικές σου...κι αυτή με τον παππου στο κάστρο!

@tasoula
τρελλαίνομαι για τέτοιες συμπτωσεις!...αναμένουμε και για εσας :)

@βρασίδας
φαντάζομαι έναν γλυκό κάφρο :)

@τζονακο
χμ...κι εγώ ένοιωθα...κάπως ετοιμαζοντας τις φωτο για το ποστ,αλλά είχε πλάκα να τις βλέπω μετά στο μπλογκ :)

@laxanaki...
θα παίξεις;;;!

@ekt
χα Ελένη έχεις δίκιο...η Μπετούλα ήταν πάντα λίγο ατακτούλα και νευρική...εγώ ήμουν το καλό κορίτσι...μεγαλώνοντας..αλλάξαμε ρόλους!
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
Πικάντικες φατσούλες!
΄Ομορφα παιδιά!
ΚΟΥΚΛΕΣ!

Ευχαριστώ, είναι η δεύτερη πρόσκληση (1η η una mama)και
βεβαίως δέχομαι την πρόσκληση, δώστε μου χρόνο να βρω φωτογραφίες

Φιλιά και Γλαρένιες αγκαλιές

Δημοφιλείς αναρτήσεις