Σύσταση γιατρού:Ένας διαστημικός περίπατος...!

Άλλοι θα το πουν μια όμορφη βόλτα στο διάστημα, άλλοι ένα εντυπωσιακό επιστημονικό πείραμα, άλλοι θα ζηλέψουν κιόλας γιατί έτσι ξεφεύγει κανείς από τα καθημερινά και τετριμμένα...από αυτά που σε πληγώνουν και σε πονάνε...αυτά που σε ανησυχούν και σε μελαγχολούν...

Μερικοί από εμάς, ίσως θα ήθελαν να δοκιμάσουν την τύχη τους σε άλλους πλανήτες, πιθανόν και γαλαξίες...να λοιπόν το μέσο...ιδέες δίνω στους τολμηρούς υποψήφιους τουρίστες του διαστήματος!


Προσοχή , για απόδραση μιλώ προς το παρόν κι όχι μόνιμη αλλαγή κατοικίας!


Διευκρίνηση: Στα 100 μέτρα απόσταση (από τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό) ο αστροναύτης της ΝΑΣΑ κάνει τη βόλτα του μακρύτερα από οποιονδήποτε άλλον μέχρι τώρα!


Φιλοσοφικό σχόλιο: Το πρώτο της βηματάκι έκανε ως βρέφος η ανθρωπότητα αφήνοντας το ίχνος της πατουσίτσας της στη σελήνη...τώρα πια ήρθε η ώρα για πιο αυτονομημένο περίπατο... (ο "πλανητάρχης" σχολίαζε: Το διάστημα είναι ζωτικός χώρος των ΗΠΑ-γέλια-)


Αφιερωμένο στην cook. (Έχει κι αυτή τους προβληματισμούς της για τις μέρες που πέρασαν κι εκείνες που έρχονται!)
Μπορεί από κει πάνω να δούμε αλλιώς τα πάντα...

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
merci για την αφιέρωση :)
...ίσως τελικά ένας περιπατος διαστημικός να μου φρεσκάριζε λίγο τη σκέψη και να μ'έκανε να δω τα επίγεια λίγο πιο αισιοδόδοξα... η φωτό είναι θαυμάσια
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
κατανοω τους προβληματισμους της cook the book, και βρισκω εξαιρετικη την παρουσιαση και προταση σου αλλα....δεν παω πουθενα, πουθενα, εδω θα μεινω!!!

καλο σας απογευμα!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλημέρα... Δεν θα ήταν άσχημη αυτή η βόλτα... έτσι για αλλαγή βρε παιδί μου ;)
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
Αν και είμαι λάτρης της επιστημονικής φαντασίας και τα ταξίδια αυτά τα έχω κάνει πολλές φορές, απίστευτη θέα αλλά τώρα που το βλέπω ...πολύ μοναξιά μου βγάζει βρε παιδιά.
Ο χρήστης betty είπε…
Θύμιο κι εγώ, ιδίως παλιότερα, έχω μια προτίμηση στην επιστημονική φαντασία. Όταν ήμουν μαθήτρια μάλιστα ονειρευόμουν να γίνω η πρώτη γυναίκα αστροναύτης! (τώρα η cook θα γελάει γιατί δεν το ξέρει). Εγώ πάντως θα δοκίμαζα εάν δε με στένευε ο χώρος στη διαστημική ρουκέτα!!:)
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
χα,χα,χα Να υποθέσω ότι τρώς τη ...μεγαλύτερη μερίδα από αυτά που φτειάχνεις? Πολλοί είναι που ευχαρίστως θα βοηθούσαν στη κατανάλωση!
Ο χρήστης betty είπε…
Α, ναι στην κατανάλωση βοηθά άμεσα ο σύζυγος και στην ανακύκλωση των φαγητών φυσικά διότι δεν πετάει τίποτα! Σήμερα για παράδειγμα θα αποτελειώσει τα υπολείματα από φασολάκια...άντε κι ένα αβγό για τη λιγούρα και κανά μισόκιλο ψωμί, αλλά ενόψει του γάμου το Σαββατοκύριακο θα κρατηθεί για να χωράει στα ρούχα του. Βέβαια, φέτος το καλοκαίρι σώθηκε η κατάσταση και δεν έσπασε η ζυγαριά μας διότι είχαμε πολλούς γάμους και δείξαμε πολιτισμό...!)
Πάντως δεν είμαι υπέρβαρη, για κλειστοφοβία μιλούσα!Στενά μέσα, μαύρα απ'έξω κι η γη να φαίνεται σα γυάλινος βόλος...θα στοχέψει καλά ή θα φύγουμε "γι'αλλού";!
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
Ζητώ συγνώμη για την γκάφα που έκανα. Τι τα θέλω και εγώ τα σχόλια!!!
Ο χρήστης betty είπε…
Μα δεν με πείραξε! Ίσα ίσα γέλασα πολύ...πραγματικά θα είχε πολλή πλάκα να μη χωρούσα λόγω βάρους :) :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@mamma...
καλό απογευμα και σε σένα!
εγώ παλι θα είχα ένα ζόρι με το διαστημόπλοιο...κλειστοφοβία
και...
@kollas
γιατί Θύμιο η λιχούδα στην οικογένεια είναι η cook που τρελλαίνεται για όλα τά γλυκά...ως εκ τούτου η καμπίνα έναν εκνευρισμό θα μου τον έφερνε :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις