...για τα κουλουράκια του (από τις ιστορίες μικρού μήκους του padrazo)

Μια τρυφερή ιστορία που ,όπως σχολίασε ο αφηγητής της μπλόγκερ, padrazo, αποκαλύπτει τα μικρά μυστικά των μικρών ανδρών...(μια προσφορά μας στις μαμάδες που ανατρέφουν γιους, οι μπαμπάδες μάλλον ξέρουν απ'αυτά!)


************* * * * ************* * * * ****************

"Πάγωσαν τα πόδια μου ξυπόλυτος. Θα φωνάζει η μάνα μου. Δε πειράζει. Όποτε ανεβάζω πυρετό δε πηγαίνω σχολείο και φτιάχνει κουλουράκια. Γίνομαι καλά και εκείνη χαμογελάει.
Το σπίτι θα μυρίζει βανίλια.
Μια τούφα μαλλιών πέφτει στα μάτια μου καθώς σκύβω για να τα κοιτάξω μέσα στον φούρνο. Την παραμερίζω. Νατα… Έχουν φουσκώσει, αγγίζουν το ένα το άλλο, μερικά στριμώχνονται. Εκείνα τα δύο κόλλησαν.
Τα κουλουράκια μου.
Λες και το σπίτι επιπλέει στο άρωμα του ζυμαριού που ροδίζει. Δε θέλουν πολύ. Λίγο ακόμα.
Ψιχαλίζει έξω. Λίγο φως γκρι μαζεύεται γύρω από το παράθυρο. Παραμερίζω την κουρτίνα, γίνεται μπλε, σκεπάζει τα γυμνά μου πόδια.
Βάζω το θερμόμετρο. Δεν ανεβαίνει ο παλιοπυρετός. Να πατήσω στα βρεγμένα. Θα προλάβω να αρρωστήσω όμως;
Σε λίγο ξημερώνει. Θα ξυπνήσω. "


* * * * * *

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ευχαριστώ για την φιλοξενία στο πιο γιορτινό και μυρωδάτο blog :)
Ο χρήστης tassoula είπε…
:)))
Καλημέρα!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
...και το τραγουδάκι εξαιρετικό. :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Πολύ μου άρεσε αυτή η ιστοριούλα με τους γιούς και τις μαμάδες..είναι ιδιαίτερη η σχέση μεταξύ μας!

Φιλάκια
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
γλυκύτατο...σαν το πιτσιρίκι που έφερνε μπροστά μου η ιστορία...

***και με την ευκαιρία,τώρα ακριβώς το σπίτι μας μυρίζει βανίλια,η κρεμούλα του γιόκα μου :)****
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
κι ελεγα ποιός είναι αυτός ο 123...μετα καταλαβα οτι ο πολυτάλαντος padrazzo είναι!
Ο χρήστης artou είπε…
μμμμ πλάθω κουλουράκια με τα δυο χεράκια ο φούρνος θα τα ψήσει το σπίιιιιιτι θα μυρίσει


Υ.Γ τι μου θυμήσατε τώρα


καλό απόγευμα
Ο χρήστης Σπύρος είπε…
μμ...Αρχίζουν οι γιορτινές λιγουδιές σιγα σιγά...κουλουράκια και λοιπα. Τέλεια :)
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
Μμμμμμ..........μοσχομύρισε...
γμτ...και δεν ανεβαίνει ο πυρετός μου... όσο κι΄αν το 'τριψα το ρμάδι το θερμόμτρο...
Τρελαινόμασταν, να είμαστε άρρωστα..
για να τυγχάνουμε των ιδιαίτερων περιποιήσεων...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
αχ τι ομορφο!!!
Ο χρήστης betty είπε…
@123 λέξεις, κι εμείς ευχαριστούμε για τα δικά σου μυρωδάτα δώρα...
@ cook, τι έγινε, βιάζεσαι να πάρεις δωράκια απ'τον Αι Βασίλη;!
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Πανέμορφο!!!!!!!!
Μοσχομύρισαν τα κουλουράκια, άδικο έχει ο μικρούλης????
Ο χρήστης EKT είπε…
Πολύ τρυφερό .. όσοι το διαβάσαμε ξαναγίναμε για λίγο μικροί, αχ και να ήταν αλήθεια να μπορούσαμε έτσι εύκολα να γυρίζαμε το χαμένο χρόνο..
ΕΚΤ Ελένη

Δημοφιλείς αναρτήσεις