ΑΙΘΕΡΕΣ


Χτες πηγαμε επίσκεψη, κάμποσα σχολεία, στην έκθεση πολεμικών αεροσκαφών στο αεροδρόμιο κοντά στο Αγρίνιο


Αφού θαυμάσαμε τους ακίνητους γερασμένους απόμαχους,που δεν είναι πια σε υπηρεσία,καθώς και όλα τα εξαρτήματά τους,
(ρανταρ,πυροβόλα,ασύρματους,μετεωρολογικά όργανα,την αντιπυρική στολή,το εκτινασόμενο κάθισμα του πιλότου...)
με πιο εντυπωσιακό το πανεμορφο αλεξίπτωτο,


στην επιστροφή είχαμε χαρούλες πολλές
(τώρα καλε μου συναδελφε,θες δε θες θα το κάνεις το σχόλιο!)

και πώς αλλιώς άλλωστε....
με τέτοια πανεμορφη θέα στη Τριχωνίδα...
Posted by Picasa

Σχόλια

Ο χρήστης heart n soul είπε…
η θέα της λίμνης είναι μαγεία, αααχχχ...
Ο χρήστης tassoula είπε…
Αχ δεν μπορώ πρέπει να κανονίσω να ανέβουμε πάνω...Τι ωραία!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
έχουμε πολλες φωτο της λίμνης με όλες τις καιρικές συνθήκες...κάνουμε αυτη τη διαδρομή 7 χρόνια τώρα(με τον...καλό συναδελφο στη φωτο),και κάθε τοσο,αντε και μια στάση για φωτογραφία :)
τι να πω,δεν τη χορταίνω αυτή τη θεα,καθε φορα είναι σα να τη βλέπω για πρώτη φορα
Ο χρήστης EKT είπε…
Εμείς να πούμε. Τυχερά τα παιδάκια που σε έχουν κοντά τους. Λάμπεις ολόκληρη από τη χαρά της ζωής καλή μου. Η εικόνα της λίμνης δεν λέει τίποτε μπροστά σε αυτό που αποπνέει η φωτογραφία.. Να είσαι καλά.
EΚΤ Ελένη
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
cookitsa μου εσύ είσαι στην φωτό???
Συμφωνώ απόλυτα με την Ελένη:))
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
τωρα ΕΓΩ τι να πω....
(και είμαι και χαλια στη φωτο..!)
αυτό είναι ένα απο τα πιο όμορφα και γλυκύτερα πραγματα που μου έχουν πει ποτέ,σ'ευχαριστώ πολύ καλή μου Ελενη :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ελενάκι
ναι εγώ ειμαι....αλλά υπόσχομαι (απο καθαρή ματαιοδοξία!) να βαλω προσεχώς και άλλη φωτο που να είμαι καλύτερη :)
σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
συμφωνω με την εκτ...ειναι πραγματι πολυ ομορφη φωτογραφια κι ας λες πως σε αδικει...καληνυχτα!
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
Γεια σου cookitsa με την πολυμελή τάξη σου, η Ελένη τα είπε όλα για σένα, η heart n soul για την υπέροχη θέα και εγώ θα συμπληρώσω να δέσεις την ματαιοδοξία σου αν και καθαρή σε μία πέτρα και να την πετάξεις στη λίμνη!

Φιλιά και καλό βράδυ.

(una mama και οχι μονο, όλο πάνω σου σκοντάφτω και ακόμα δεν σε έχω επισκεφθεί!)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
α,μα τότε πρέπει να βάζω συχνά φωογραφίες μου...με κανετε να νοιώθω θεά :))

Θύμιο
και να φανταστείς πως στη φωτο η φετινή μου τάξη ειναι μόνο τα 2 πιτσιρικια αριστερά και δεξιά :)

καλημερούδια

Δημοφιλείς αναρτήσεις