ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
Για τον καλό μου,τον Μιχάλη,...που γιορτάζει.....
Δεν είναι το αυριανό γλυκακι της γιορτης του(ραβανί με πορτοκάλι έκανα,για να μην αναρωτιέστε!),αλλά αυτο το κεικ καρδιας με βύσσινα μου φαίνεται πολύ ταιριαστό για την περίπτωση :)
Δεν εχει καμια διαφορα από τα αλλα κεικ, σε αυτο εδώ βάζουμε αμυγδαλα,βυσσινα,αρωματιζουμε με λικερακι και βέβαια το γλασο

Αν θελετε να το δοκιμασετε θα χρειαστήτε:
1 πακέτο βούτυρο
2 κούπες ζάχαρη
4 αυγά
30 ml σπιτικό λικερ βύσσινο ή αλλιως κιρς
1/2 κούπας αμυγδαλόψιχα αλεσμένη
3 κούπες αλεύρι φαριναπ
2 βανίλιες
35 βύσσινα κομπόστα(καλα στραγγισμενα)

Γλάσο
1 φακελακι σταγόνες κουβερτούρα
1 φακελάκι σταγόνες σοκολάτα γάλακτος
1 ποτηράκι λικερ βύσσινο
λίγο εβαπορε

Για το στόλισμα

σαντιγύ ροζέτες
λίγο τζελ κόκκινο

Ετοιμάζουμε με το γνωστο τρόπο ,χτυπώντας βούτυρο ,ζάχαρη,αυγά.Ρίχνουμε το λικερ και το αμύγδαλο και στη συνέχεια το αλεύρι και τις βανίλιες.
Βουτυρώνουμε τη καρδια φορμα και ρίχνουμε το 1/3 της ζύμης.Σκορπίζουμε 10 βύσσινα,καλύπτουμε με κουταλιές από τη ζύμη,βάζοντας ενδιάμεσα τα υπόλοιπα βύσσινα.Ψήνουμε βεβαίως στους 180 β.
Όταν κρυώσει ετοιμάζουμε το γλάσο ,βάζοντας σε πολυ σιγανή φωτιά τη σοκολάτα και τόσο εβαπορέ,οσο να αποκτήσει το γλάσο τη σωστή πυκνότητα για να απλώνεται και να στέκεται.Το λικερ το ρίχνουμε προς το τελος.
Καλύπτουμε την επιφάνεια,αφήνουμε να σφίξει και στολίζουμε με τη σαντιγύ και το τζελ.
Το διατηρούμε στο ψυγείο σκεπασμενο.

Και τώρα....
κοπιάστε να πάρετε το κομματάκι σας...
Χρόνια πολλά και σε όλους όσους γιορτάζουν επίσης!

Posted by Picasa

Σχόλια

Ο χρήστης heart n soul είπε…
να τον χαίρεσαι και να σε χαίρεται! Χρόνια πολλά, στον Μιχάλη σου και σε όλους! Όσο για το κέηκ, τι να πω? Κομψοτέχνημα! Θα πάρω! Και από το ραβανί πορτοκάλι ανήμερα :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ευχαριστώ καλή μου!...προσεχώς και το ραβανι :)
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Xρόνια πολλά στον καλό σου:))))
Πολύχρονος κι ευτυχισμένος και να είστε πάντα γεροί κι αγαπημένοι!!!
Τέλεια η γλυκοκαρδούλα, και εννοείται αναμένουμε και το "επίσημο" γλυκάκι;))
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ευχαριστώ ελενακι :)
...τι ωραία λέξη,,,γλυκοκαρδούλα!....
Ο χρήστης moukelis είπε…
Ω,τι γλυκό γλυκό!Να τον χαίρεσαι,και να χαίρονται και όλοι τους Αγγέλους τους αύριο,όχι μόνο αυτούς που έχουν το όνομα,αλλά κι αυτούς που έχουν τη χάρη. ;@)
Ο χρήστης Μηθυμναίος είπε…
Άντε να σου το πω εσένα... Ξέρεις σαν Μυτιληνιός Στράτος, σήμερα 8/11 γιορτάζω κι εγώ!!! (Στη Λέσβο γιορτάζουν σήμερα οι Στρατήδες, να το σημειώσεις). Θα ήθελα να σε ρωτήσω: μπορώ να πάρω ένα κομματάκι από το κέικ της καρδιάς του Μιχάλη σου;
Χρονια Πολλά, να τον χαίρεσαι!
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
Πω,πω τι λαχταριστή λιχουδιά είναι αυτή! Εκρήξεις γίνονται από τους σιαλογόνους αδένες μου.

Χρόνια πολλά στον Μιχάλη σου, να τον χαίρεσαι και σε εσένα Στράτο!

Καλημέρα σε όλους.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Cookitsa , να χαίρεσαι τον αγαπημένο σου !! Να είναι γερός , πολύχρονος και οτι επιθυμει:))
Να ειστε και οι δυο καλά και να χαιρεστε την οικογενεια σας :)))

Χρόνια πολλά σε όλους όσους γιορτάζουν σήμερα :))

Απο το λαχταριστό γλυκάκι θα πάρω την γωνία που μου αρέσει:)))
Ο χρήστης betty είπε…
Να τον χαίρεσαι και να τον προσέχεις αδελφούλα γιατί είναι κι ευαίσθητος το χρυσό μας! Εγώ προτιμώ το ραβανί με πορτοκάλι, αν και με κέρασε ο Μιχάλης προκαταβολικά στην Αθήνα ραβανί με καρύδα!
Πολλά φιλιά να του δώσεις εκ μέρους μου.(ελπίζω να τα πούμε και τηλεφωνικώς)
Ο χρήστης artou είπε…
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στον καλό σου να τον χαίρεσαι και να τον γλυκαίνεις έτσι κάθε μέρα


την καλημέρα μου και τα φιλιά μου σας στέλνω
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
χρονια πολλα!!!
Ο χρήστης If...ιγένεια είπε…
Να τον χαίρεσαι, χρόνια του πολλά με υγεία, αγάπη και θετική ενέργεια.
Ο χρήστης Σπύρος είπε…
Τέλειο! θα μας τρελάνεις σιγά σιγά ιδικά τωρα στις γιορτές..:)..! εγω σου πρωτείνω να κανεις και courier..::)
Ο χρήστης EKT είπε…
Xρόνια Πολλά του Μιχάλη σου, να τον χαίρεσαι και να σε χαίρεται και τα γλυκά χεράκια σου που του φτιάχνουν όλα αυτά τα ωραία πράγματα. Μα πρώτα απ΄όλα να κρατήσετε την πολύτιμη αγάπη σας που είναι φανερό πως υπάρχει αμοιβαία.
Φιλιά πολλά
ΕΚΤ Ελένη
Ο χρήστης kiki είπε…
Να τον χαίρεσαι! Πάντα να τους γλυκαίνεις όλους με τις νοστιμιές σου!
Ο χρήστης Φωτούλα Τζιώντζου είπε…
Θα το δοκιμάσω. Έχω και γλυκό βύσσινο, ότι πρέπει για τη περίπτωση....
Καλό σας βράδυ
α και καλώς σας βρήκα
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις γλυκές ευχές...ήταν μια ήσυχη γιορτή...:)

@Στρατο
χιλιοχρονος και γερός...οχι δεν το ήξερα οτι ειναι δυνατόν οι Στρατηδες να γιορταζουν τώρα...και βεβαια να πάρεις όσο γλυκακι θέλεις :)

@Νερίνα
καλώς ήρθες απο εδώ :)
Ο χρήστης betty είπε…
Αδελφούλα, ως Στρατής γιορτάζει λόγω του ότι ο Αρχάγγελος Μιχαήλ αποκαλείται και Στρατηλάτης(διότι αυτός είπε το :"στώμεν καλώς" όταν έγινε η γνωστή απόπειρα αγγελικού πραξικοπήματος ηγούμενος της αποκατάστασης της αγγελικής τάξης...)
Ο χρήστης Φωτούλα Τζιώντζου είπε…
Το κέικ το έφτιαξα στα γενέθλια της Νερίνας, για τις μαμάδες των παιδιών. Ξετρελλάθηκαν. Το μόνο που έκανα, επειδή μου φάνηκαν λίγα τα υγρά στοιχεία, ήταν να προσθέσω γάλα, ποσότητα που θα έβαζα κανονικά σε ένα κέικ λιγότερη κατά τη ποσότητα του λικέρ. Δεν ξέρω εάν αλλάζει τη γεύση, αλλά μου πήρε πολύ ώρα για να ψηθεί. Περίπου μιάμισυ ώρα. Φούσκωσε κανονικά, αλλά για μια στιγμή φοβήθηκα ότι εξαιτίας της προσθήκης του γάλακτος δεν θα στέγνωνε. Θα το δοκιμάσω πάντως και χωρίς το γάλα για να δω τη διαφορά. Η ουσία είναι ότι όλοι μου ζήτησαν τη συνταγή.
Ευχαριστούμε για τη συνταγή, εγώ και η Νερίνα εννοώ, γιατί μαζί τη βρήκαμε και η ιδέα για αυτή τη παραλλαγή ήταν δική της...
Καλό σας απόγευμα πια
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Να τα εκατοστήσει η ζουζουνίτσα!Νερίνα μάμα και κόρη να ειστε και του χρόνου καλά να ξανα κάνετε το παρτάκι σας για τα γενεθλια της Νερίνας.Χαιρομαι που άρεσε τόσο το κεικ!
Η αλήθεια είναι οτι οταν είδα κι εγώ τη ζύμη μου φανηκε πολυ σφιχτή,αλλα δεν έβαλα υγρό γιατί φοβηθηκα μη μου....πατωσουν τα βύσσινα!Δε νομίζω πάντως οτι αλλάζει τη γεύση το γάλα.Τώρα όσο για την ώρα,εξαρτάται και από τη φόρμα,γιατί αν είναι κάπως χοντρό το κέικ αργεί να ψηθεί,βγάζουν και τα βύσσινα υγρό...
φιλια και στις δυο σας :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις