Ένας γάτος...

Τυχεροί όσοι μπορούν να φιλοξενούν το αξιολάτρευτο κατοικίδιο. Από τότε που έχασα τον αγαπημένο μου γάτο(πριν πολλά πολλά χρόνια) υπάρχει το κενό του αναντικατάστατο πάντα.
Ένας γάτος στο καλαθάκι του, να ένα δώρο που λατρεύω, αλλά ξέρω ότι δεν μπορώ να το έχω, για ποικίλους λόγους....Στέκομαι πάντα στις γωνιές, όπου βρίσκω αυτά τα τρυφερά πλάσματα και τα χαιδεύω βιαστικά. Μ'αρέσει που κάθονται όσο θέλουν κι έπειτα φεύγουν, χωρίς να σκεφτούν ότι με προσβάλλουν. Μάλλον θεωρούν εύκολο να βρουν ένα τρυφερό χέρι να τα χαιδεύει.

Σήμερα πολύ χάρηκα με τα δώρα όλων και τις όμορφες ευχές σας. Γυρίζοντας σπίτι, θα κάνω κι εγώ ένα δώρο στον εαυτό μου, δεν μπορεί, κάποιο γατάκι θα περιμένει στη γωνία! Τα φιλιά μου.

Σχόλια

Ο χρήστης Ra Ma είπε…
Δώσε μου όνομα, διεύθυνση να σου στείλω το καλαθάκι με το γάτο!

Φιλιά.
Ο χρήστης ange-ta είπε…
Γατάκι θέλεις;
Εχω όλων των λογιώ!
Να βάλω στο λωφορείο να σου στείλω τον κανέλο μου;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
χαιρομαι που αγαπας τα γατακια των δρομων και τους φερεσαι με τοση τρυφεροτητα...την εχουν αναγκη κι ας φευγουν αγερωχα!
Ο χρήστης tassoula είπε…
Χρόνια πολλά Μπέττυ!
Να είσαι πάντα γεμάτη υγεία και ευτηχία!
Ο χρήστης moukelis είπε…
Μπορεί να σε βρει κανένα,όπως με βρήκε η Αμελίτσα.Απαραιτήτως φωτό αν αποκτήσεις γατάκι,είμαστε μεγάλοι γατοφάν.
Ο χρήστης betty είπε…
@Θύμιο, πάντα ετοιμοπόλεμος! Κι εσύ angeta επίσης κι αν είσαι σε ετοιμότητα πάντα!
@una mama,μου άρεσε που το είπες έτσι, αγέρωχα, και τρυφερά και αυτάρκη...
@tassoula, merci, μήπως σου βρίσκεται και κάτι σε γάτα!
@Στρατή σταθήκαμε τυχεροί πέρυσι, αλλά ξανατυχήσαμε επίσης!
Ο χρήστης Σπύρος είπε…
XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ :)! ! ! ! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΤΙΣ ΠΟΙΟ ΘΕΡΜΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
βρε παιδι μου...ο Στρατής πού εχει αφήσει σχόλιο και δεν το βλέπω εγώ;;;;!!
Ο χρήστης Marina είπε…
Οι άνθρωποι που αγαπούν τις γάτες είναι τρυφεροί και πάρα πολύ αγχωμένοι. Κρίνω εξ ιδίων. Απο το 2002 που πέθανε ο σκύλος μου (ήταν και 15 ετών)μου την πέσανε γάτες. Κούκλες. Παρατημένες απο τα βόρεια προάστεια αλλά υιοθετημένες απο εμένα. 3 παρακαλώ, μία Norwegian Forest cat, ετών 8, μία τρίχρωμη κιτρινόγκριζη, ετών 18 και ένας ολόλευκος αγκορά τρυφερός κύριος ετών 2.
Χρόνια σου πολλά. Σου εύχομαι χνουδωτές τρυφερές αγκαλιές να σε περιβάλλουν, χουρχουρητά ευτυχίας ν' ακούς και φιλάκια μπόλικα να παίρνεις.
Ο χρήστης betty είπε…
sorry, ο moukelis δεν είναι ο Στράτος;!! Τα μπέρδεψα;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
νομιζες πως είναι ο Μυθημναίος;....ο moukelis είναι Η για την ακρίβεια,συνάδελφος και μοιράζει...γελαστρόνια :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις