ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ BETTY

Xρόνια Πολλά Bettoula,
΄Ισως να έπρεπε να ευχηθείς κάτι άλλο σήμερα.. Την ώρα που πήγαινα να ανοίξω το blog να σου ευχηθώ και να σου αναρτήσω τις δύο φωτογραφίες των γατούλιδων που μόλις έβγαλα (δυστυχώς μέσα από το τζάμι της μπαλκονόπορτας για να μη τα τρομάξω και φύγουν), τσούπ βλέπω τη δική σου ανάρτηση και την ευχή σου...Πρέπει να ήταν ανοιχτοί οι ουρανοί όπως λένε και να είσαι καλός άνθρωπος για να πραγματοποιηθεί η ευχή σου τόσο γρήγορα.
Να είσαι χιλιόχρονη, να σε χαίρονται όσοι αγαπάς και σε αγαπούν και να μας χαρίζεις τις ωραίες εικόνες και τις αναρτήσεις σου με τα αστέρια και τους ουρανούς.
Πολλά φιλιά και ευχές
ΕΚΤ Ελένη



Σχόλια

Ο χρήστης heart n soul είπε…
Betty (Μαρία?), Χρόνια Πολλά καλή μου :))
Ο χρήστης ange-ta είπε…
Χρόνια πολλά και καλά.
Τι γίνεται, δεν θέλεις γάτα;;;
Ο χρήστης moukelis είπε…
Όσο πιο πολλοι γατούληδες,τόσο πιο καλά! :@)
Ο χρήστης betty είπε…
Παιδιά τι γίνεται; Γάτοι, γάτοι, γατούληδες γλυκοί, γέμισαν τα μάτια μου γατιά! Γιαυτό εξαφανίστηκαν απ'τη γειτονιά και δε βρήκα ούτε ένα να χαιδέψω! (Ίσως αύριο είμαι πιο τυχερή...)
@heart n soul, δεν θα το φαντάζεσαι, Παναγιώτα με βάφτισαν, προς τιμήν της αγαπημένης μου γιαγιάς. Φαίνεται όμως ότι μόλις η μαμά απέκτησε και το δεύτερο μωρό(εμένα!)νόμισε ότι θα παίξει τις κουμπάρες κι έτσι μου έδωσε κουκλίστικο όνομα! Σε άλλους αρέσει, εμένα μ'ενοχλεί αυτή η διάσταση ονομάτων, κατά βάθος.
Ορισμένοι με αποκαλούν με το βαφτιστικό μου, μ'αρέσει κι αυτό, αισθάνομαι ότι είναι το αυθεντικό μου.
@angeta, θέλω αλλά δεν μπορώ για πρακτικούς λόγους να έχω!
@Στράτο, ναι,ναι, όπως το είπες ήταν τέλειο...είμαστε γατοφάν!!
Ο χρήστης betty είπε…
Γλυκειά μου Ελένη, τι όμορφη έκπληξη! Ο κανελί γατούλης μου πάγωσε ένα δάκρυ στην κόχη του ματιού...ήταν ο αγαπημένος μου Τζιμάκος!
Ο αμέσως επόμενος είναι ο επίσης πρώην αγαπημένος ασπρούλης. Τι ωραία εποχή εκείνη, ήταν τα μαθητικά μου χρόνια με πολλά πολλά ζωάκια τριγύρω μου, άλλα χαιδεμένα, άλλα πιο άγρια, μοιραζόμαστε την ίδια συμπάθεια για τη φύση με τον πατέρα μου.Να και κάτι που πήρα κατ'αποκλειστικότητα απ'αυτόν!
Σ'ευχαριστώ, είμαστε συντονισμένες!
Ο χρήστης heart n soul είπε…
betty, καταλαβαίνω πολύ καλά τι εννοείτε με "αυτή τη διάσταση ονομάτων", κι εγώ έχω βαφτιστικό και χαϊδευτικό, βάλε και τις αγγλοποιημένες εκδοχές=4!κι εγώ δεν ξέρω πώς νιώθω, δεν είναι πολύ περίεργο που το όνομά μας μας δίνει κάτι σαν υπόσταση?
Ο χρήστης betty είπε…
Ο λόγος πάντοτε έχει δύναμη. Όταν δίνουμε όνομα σε κάποιον, στην πραγματικότητα είναι σα να γνωρίζουμε κάποια βασικά χαρακτηριστικά ή ιδιότητές του, τα οποία προσδιορίζουν "εν δυνάμει" τη θέση του στο χώρο και το χρόνο. Πολύ ξεκάθαρα φαίνεται αυτό με τα ζώα. Η βιβλική αναφορά π.χ. του Αδάμ ο οποίος εκάλεσε το κάθε ζώο με το όνομά του, υποδηλώνει τουλάχιστον ότι γνώριζε πολύ καλά τη θέση και τη λειτουργία τους στο φυσικό περιβάλλον.
Το όνομα, μας καθιστά αναγνωρίσιμους και οικείους, με την έννοια ότι είναι ο κωδικός μας, κάπως έτσι. Τελικά είναι σπουδαίο να έχεις όνομα!!
Ο χρήστης heart n soul είπε…
να προσθέσω και την χάρη?:)
(εσείς πάντως την έχετε μπέττυ, να σας χαίρονται όλοι, να χαιρόμαστε κι εμείς τα ωραία γραφτά σας:)
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Οπ!Γιορτούλα και την χάσαμε!Χρόνια πολλά betty αν και οι ευχές μας είναι κάπως καθυστερημένες!!
Ο χρήστης betty είπε…
@crazy tourists,Δεν πειράζει παιδιά, οι ευχές πάντοτε πιάνουν, έστω και καθυστερημένα!

Δημοφιλείς αναρτήσεις