Ν Ε Ν Ι Κ Η Κ Α Μ Ε Ν


Ζήτω..Ζήτω..Ζήτω,

Όπως μπορείτε να δείτε, επετεύχθη επιτέλους το κατόρθωμα να γίνει το ψωμί με τη συνταγή της αγαπητής heart n΄soul. Με την εξής διαφοροποιήση Δε χρειάστηκαν 18 ώρες αλλά μόνον έξη. Να έξη.. Το ζυμάρι φούσκωσε, έκανε τρύπες, απειλούσε να ξεχειλήσει στο πάτωμα, οπότε απεφάσισα να το φουρνίσω. ΄Ισως ο λόγος που επιταχύνθηκε η διαδικασία να οφείλεται στο γεγονός ότι το ζυμάρι το είχα βάλει σε ζεστουλό μέρος, κοντά στη σόμπα, σκεπασμένο καλά με μάλινη κουβερτούλα...Πάντως έγινε πεντανόστιμο κα ι θεαματικό όπως βλέπετε. Κοπιάστε...
ΕΚΤ Ελένη

Σχόλια

Ο χρήστης heart n soul είπε…
Ζήτω κι από μένα! κυρία ΕΚΤ τι ψωμί-κούκλα είναι αυτό???!!! Θα δοκιμάσω κι εγώ το τρικ του Εσκιμώου γιατί δεν έχω υπομονή:) Να προσθέσω κι εγώ "ο επιμένων νικά" στο δικό σας "νενικήκαμεν"?
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
αμαν!!....
συγχαρητήρια Ελένη!
μόλις εκανα μεγεθυνση στην εικόνα τι λαχταριστό ψωμακι μπρος τα μάτια μου...και με μια κόρα....μεχρις εδώ μου μύρισε...και σε απόλυτα παραδοσιακό φόντο,στην πατρίδα φουρνίστηκε;....ομολογώ οτι οι ζύμες είναι το αδύνατο σημείο μου...μου αντιστέκονται :)
Ο χρήστης moukelis είπε…
Πολύ ωραίο το ψωμάκι,όντως.Φτου να μην το ματιάσω.
Και η γιαγιά μου πάντως με κουβερτούλα σε ζεστό μέρος το βάζει όλα τα χρόνια που τη θυμαμαι να φτιάχνει.
Ο χρήστης EKT είπε…
@ heart η΄soul, Σου είμαι υπόχρεη χρυσή μου. Να είσαι καλά για τα καλά σου λόγια και τις συνταγούλες σου. Δοκίμασε με τη κουβετούλα δε χάνεις..
cookitsa, Ναι στη πατρίδα έγινε το εγχείρημα. Ατυχώς λόγω καιρού δεν μπόρεσα να το φουρνίσω σε φούρνο με ξύλα. Αν και θα φοβόμουνα λίγο, λόγω της ιδιοτυπίας της συνταγής. Πάντως το καλοκαίρι, αν είμαστε καλά, πρώτα ο Θεός, που θα του έχω πάρει τον αέρα ( που θα πάει..) θα τολμήσω και άμα είσαστε και εσείς εδώ κάτω, γλέντι που θα κάνουμε...

@moukelis Ευχαριστώ, ευχαριστώ. Είδες οι γιαγιάδες κάτι ξέρουν..
H πρόσκληση για το καλοκαίρι ισχύει για όλους..
Φιλιά
ΕΚΤ Ελένη
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ευλογημενο, ζεστο και νοστιμο ψωμακι...τιποτα καλυτερο δεν υπαρχει!!!

την καλησπερα μου!
Ο χρήστης heart n soul είπε…
χαρά μου:))
Ο χρήστης Σπύρος είπε…
ΚΑΛΗΜΕΡΑ! Δεν ανοίγεις κανένα κατάστημα, ταβένρα, ζαχαροπλαστείο:) Με τόσους fun (είμαι μέσα σε αυτούς) δεν θες και τίποτα αλλο, καλημέρα :)
Ο χρήστης betty είπε…
Τρελλαίνομαι να βουτώ φρέσκο ζεστό ψωμί σε ελαιόλαδο πατρίδας! Τίποτ'άλλο δεν θέλω για να χορτάσω, ειλικρινά. Κι αν είναι αγουρέλαιο...μμ...με ριγανούλα.
Ο χρήστης EKT είπε…
@ Βettoula,Αύριο, πρώτα ο Θεός,που ελπίζω να βγάλουμε το λαδάκι μας, θα βουτήξω μιά φέτα στην υγειά σου.
@Lockheart Aν η cookitsa μας το αποφασίσει θα μπορούμε να έχουμε και ένα ράφι με βιβλία ( εννοείται τα δικά μου..) χα, χα για να μη ξεχνιόμαστε.

ΕΚΤ Ελένη
Ο χρήστης heart n soul είπε…
betty αυτό ήταν το κολατσιό του μανιάτη παππού, λάδι, φρέσκια ρίγανη από το χτάρι και θαλασσινό αλάτι. Και το δικό μας κολατσιό το απόγευμα στο χωριό: φετάρα ψωμί με λάδι πασπαλισμένο είτε με αλάτι είτε με ζάχαρη:)
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Πω πω να είχα μια-δυο, γιατί όχι τρείς, φετούλες, να τις βουτήξω σε λαδάκι...Μμμμμμμ!! Λαχταριστό φαίνεται!!

CrazyTourist2
Ο χρήστης EKT είπε…
@heart n' soul Να ξερες τι μου θύμησες! Εικόνες από την παιδική μου ηλικία καταχωνιασμένες σε βάθη απύθμενα. Παιδάκια να παίζουν στη πλατεία απέναντι από το σπίτι που μέναμε κρατώντας φέτες ψωμι βουτηγμένες στο λάδι και απο πάνω με με ντομάτα τριμένη ή κάποια άλλα με μεγαλύτερη οικονομική άνεση να τρώνε ψωμί βρεγμένο και βουτηγμένο στη ζάχαρη. Μεγάλη λιχουδιά. Ο πόλεμος και η κατοχή είχαν τελειώσει και το ψωμί μοιραζόταν με το δελτίο, έστω και έτσι όμως πάντα περίσσευε μια φέτα παραπάνω για τα παιδιά.
Τα απλά πράγματα είναι αυτά που μας λείπουν πιο πολύ και αυτά που νοσταλγούμε πιο πολύ.. Ωστε ο παππούς σου Μανιάτης, κοντινός δικός μας λοιπόν..
@crazy toursits Δεν έχετε παρά να δοκιμάσετε στο blog της heart h'soul θα βρείτε τη συνταγή ακολουθήστετ τη και ..ο Θεός βοηθός σας.. Θέλει αρετή και τόλμη που λέει και ο ποιητής.
ΕΚΤ Ελένη
Ο χρήστης heart n soul είπε…
αχ κυρία ekt, αχ αυτά τα παιδικά καλοκαίρια, αχ αυτά κι αυτοί που έφυγαν, και μας λείπουν, και μας βαλαντώνουν στη νοσταλγία :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Eλένη
ναι .....ναι...να το φαμε και από κοντά,ζεστό απο τα χεράκια σου :)
...το ψωμί πάντως με λαδακι και τριμμένη ντοματα ήταν(και είναι) αγαπημενη μου καλοκαιρινη απόλαυση...
στο χωριο που δουλεύω,ακόμη και τώρα, τα πιτσιρικια φερνουν, για κολατσιο, φετούλες με ελαιόλαδο και ζάχαρη :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις