το γιατρικό...

Τελικά δεν τη γλίτωσα την ιωσούλα. Με γυρόφερνε μέρες τώρα...με την υγρή μυτούλα του Γιάννη να μου χαιδεύει το μάγουλο, το απότομο φτάρνισμα του Φιλίπ να μου τινάζει ξαφνικά τα μαλλιά που έπεφταν ανέμελα στα μάτια, το τρυφερό αλλά ένοχο(λόγω μικροβίων) φιλί αποχαιρετισμού της cook...
Στο γραφείο, σήμερα, η συνάδελφος από τη Φλώρινα ήταν αποφασισμένη να γιάνω. Μία είναι η συνταγή μου είπε...πάρε το μπουφανάκι σου, το θερμός με το καυτό τσάι σου, (κράτησε για τους υπόλοιπους τα μπισκότα και το κουλούρι μου!)κι άμε στο σπιτάκι με το καλό...
Μπρίκι στη φωτιά, μια κουταλιά του καφέ μέλι...
...ένα φλιτζάνι του καφέ τσίπουρο...

...το πίνουμε ζεστό, με συνοδεία καλού φαγητού, γιατί αλλιώς...θα λαλήσουμε!
Το αποτέλεσμα δεν το γνωρίζω ακόμη, αύριο θα σας πω. (φυσικά το τυρί δεν είναι αηδιαστική βαρβάτη φέτα, αλλά αθώο ανθοτυράκι με γεύση κρέμας γάλακτος).
Μπα, σαν πολύ νόστιμο είναι το γιατρικό, να πιω λίγο ακόμη...άιντε γειά μας! περαστικά μου χίκ!


Σχόλια

Ο χρήστης Marina είπε…
Μιά χαρά θα είσαι αύριο (για να περάσεις όμορφο σβκ).
Κάτι τέτοια γιατρικά ήξερε και η πεθερά μου.
Πάρε ένα παρεμφερές
Ζεσταίνουμε 1 φλυτζάνι γάλα, μαζί με μέλι και μισό φλυτζάνι κονιάκ. Να πάρει μία βράση. Το πίνεις ζεστό στο κρεββατάκι σου και όνειρα γλυκά. Την άλλη ΄μέρα περδίκι.
Σημειώνω τη συνταγή με το τσίπουρο πάντως. :-)
Ο χρήστης tzonakos είπε…
Το γνώρισα ως Ρακόμελο στην Φολέγανδρο.
Μάλιστα ηταν Ιούλης μήνας, καταμεσήμερο.
Εκτοτε ειναι το αγαπημένο ποτάκι της παρέας, όχι συνεχεια, αλλα και σπέσιαλ γιατρικό !
Κάνει όντως καλό.
Να προτιμήσεις τσίπουρο χωρίς γλυκάνισο μεσα !
Ο χρήστης EKT είπε…
Περαστικά Betty, ευκαιρία να ξεκουραστείς και να χουζουρέψεις. Κρίμα μόνο που δεν θα μπορείς να δεις τα αστέρια από την ταράτσα, δε φαντάζομαι να βεις, ε; ( Είδες το μητρικό ένστικτο τι κάνει..)
φιλιά και περαστικά
ΕΚΤ
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Περαστικά σου Μπετούλα!!
Εύχομαι γρήγορα να γίνεις καλά:))
Υπουλες οι ιώσεις αυτόν τον καιρό
Ο χρήστης heart n soul είπε…
περαστικούλια! κι εδώ εις τας Αγγλίας κάνουν ένα παρόμοιο γιατροσόφι, το hot toddy, με ουίσκυ, ζεστό νερό, χυμό λεμονιού και μέλι (εμ, αν είσαι στο τσακίρ κέφι, τι σε νοιάζει το κρύωμα!)
Να κάνω μια ζαβολιά και να αφήσω ένα μήνυμα για την κ. Έλένη ΕΚΤ εδώ? Σας άφησα απάντηση στο μήνυμά σας στο ποστ μου για το ψωμί :)
ευχαριστώ και πάλι περαστικά Β!
Ο χρήστης tassoula είπε…
Το ρακόμελο είναι πρώτο για αυτές τις περιπτώσεις.Ευχομαι σήμερα να είσαι καλύτερα!
Καλό σαββατοκύριακο!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αδελφούλα περαστικά,πιστεύω σημερα να εισαι καλυτερα,αν τα ετσουξες κιόλας,ακόμη καλύτερα!
...εδώ πάντως θα διαμαρτυρηθώ έντονα,γιατί το φιλί μου είναι ανευ μικροβίων!!
Το ρακόμελο το έμαθα τη χρονια που δούλευα στην Ανδριτσαινα,7 το πρωί στο καφενείο του χωριού και όλη η...παρέα,γεροντάκια και παπας,κατέβαζαν κάμποσο :)

@μαρινάκι γλυκό
πού εισαι ;;;;
μ'αρεσει πολύ η εκδοχή της πεθεράς σου,μου φαντάζει πολύ καλύτερη από το ρακόμελο,γιατί εκτος των άλλων τρελλαίνομαι για κονιακ :)
φιλια σε σενα και τον γιόκα σου

@τζονάκο
μες το κατακαλόκαιρο ρακόμελο;;;!
Ο χρήστης betty είπε…
Καλοί μου φίλοι ευχαριστώ για όλα. Εμένα μόνο ως λέξη μου ήταν γνωστό το ρακόμελο...
Σήμερα είμαι πάρα πολύ καλύτερα μέχρι που παρ'όλη την κακοκαιρία βγήκα με το γιο για δώρα γενεθλίων. Ένας βηχάκος έχει μείνει αλλά όλα καλά και καθόλου πυρετός!
Αδελφούλα είπαμε άλλη η Μαρίνα εδώ κι άλλη η έμπυρη γνώση...μας επισκέφτηκε κι αυτή μια μέρα!Και βέβαια το φιλί σου ήταν επικίνδυνο γιατί συνερχόσουν κι εσύ από ίωση...
@εκτ, στην ταράτσα δε βγήκα αλλά πάντα ρίχνω μια κλεφτή ματιά από κανά δυο παράθυρα το πρωί, ιδιοτροπίες παιδί μου...
@tzonako,ήταν τυχαία χωρίς γλυκάνισο, γιατί άραγε;
@tassoula, φιλιά
@Μαρίνα, σου είχα γράψει μια απάντηση και δεν τη βλέπω, από αφηρημάδα δε θα την έστειλα. Εδώ μας επισκέπτεται άλλη μια Μαρίνα και αρχικά μπερδεύτηκα κι εγώ. Δεν έπρεπε όμως γιατί υπογράφει ως έμπυρη γνώση...Πολυ καλή η συνταγή σου, θα την δοκιμάσω απόψε αν και ο σύζυγος επιμένει να ξανα πιώ ρακόμελο...μήπως μου πέσει βαρύ πάλι;!
@έλενα, σ'ευχαριστώ γλυκειά μου, σήμερα έφτιαξα τα κεφτεδάκια κοτόπουλου, ο γιος τα λάτρεψε!
@heart n soul, κέφι άλλο πράγμα, μόνο όταν μπορώ να αρρωστήσω με την ησυχία μου(χουζούρι στο κρεβάτι χωρίς την οικογένεια!!)
Ο χρήστης tzonakos είπε…
Nαι, ηταν μες στο κατακαλόκαιρο καυτό ρακόμελο και δεν περίμενα να πάθω τέτοια πλάκα, ηταν απίθανο !
Ειναι υποτίθεται λέει πιο καθαρό χωρίς γλυκάνισο.
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
Αααα!!! εύκολη φαίνεται αυτή η συνταγή! Λοιπόν ...μέλι δεν βλέπω να έχω, οπότε θα φτειάξω το γιατρικό μόνο με τσίπουρο. Σωστός??

Για χιλιοστή φορά περαστικά!
Ο χρήστης betty είπε…
Άρχισαν και αυτοσχεδιασμοί Θύμιο...προχωράς γρήγορα ΚΑΙ στη μαγειρική τέχνη!

Για χιλιοστή φορά ευχαριστώ!
(ξέρεις συνήθως τα προιόντα στο ντουλάπι δε μιλάνε, πρέπει εσύ να τα ανακαλύψεις!...)
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Και μια πιο μοντερνα εκδοχή είναι με Drambuie και μέλι. Δεν ξέρω αν είναι γιατρικό αλλά σίγουρα ζεσταίνει και κάνει την παρέα να ευθυμήσει...
Περαστικά Betty, αν και από ότι φαντάζομαι θα είσαι καλύτερα σήμερα!
CrazyTourist1

Δημοφιλείς αναρτήσεις