ΠΙΠΕΡΟΣΑΛΑΤΑ

Και μετά τα.....αμαρτωλα φαγητά και γλυκά,να και ένα αλμυρο και πικαντικο σνακ!...Η Μπετούλα βεβαια ξέρω οτι δεν θα ενθουσιαστεί,αλλά για τον καλό της μπορει και να την κανει τη θυσία :)



ΥΛΙΚΑ
4 πιπεριές τύπου Φλωρίνης απο βαζάκι
250 γρ.φέτα
1 σκελίδα σκόρδο λιωμενη
ταμπασκο(για τους...καυτούς τύπους)
1 σφηνακι ελαιόλαδο
1/2 κ.γλυκού ρίγανη
παξιμαδια κρίθινα ή Κυθήρων(για το σερβίρισμα)

Η εκτελεση.... η πιο απλή και γρήγορη.
Χτυπάμε όλα τα υλικά στο μπλέντερ (ή όπου αλλού αγαπάμε),ώσπου να γίνουν σαν κρέμα.
Βάζουμε σε μπωλ στο ψυγείο να δροσίσει.
Όταν είναι να σερβίρουμε,παίρνουμε κουταλίτσες και βάζουμε πάνω στα παξιμάδια(εγώ λατρεύω αυτα των Κυθήρων)
Τέλειος μεζές για ούζο,μπύρα και βεβαίως κρασακι...
Posted by Picasa

Σχόλια

Ο χρήστης betty είπε…
Μερικές φορές κάνουμε τις ίδιες κινήσεις.Κι εγώ πιπεριές Φλωρίνης καθάριζα γι'άλλο σκοπό. Έφτιαξα ένα μεγάααλο βάζο τουρσί.
(Μια έκφραση αηδίας στο βλέμμα όταν αντίκρισα το "εκλεκτό" έδεσμα)
Ο χρήστης moukelis είπε…
Μοιάζει καθόλου με την κόκκινη τυροκαυτερή,ή την κοπανιστή,που τρώμε εμείς εδώ στα τσιπουράδικα;
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
Θάνατος φαίνεται, αφού ..έκλαψαν τα μάτια μου βλέποντας την φωτογραφία!
Και μου αρέσουν τα καφτερά....

(ας συγκεντρωθώ στη δουλειά μου πάλι!)
Ο χρήστης heart n soul είπε…
για τη μις μπετούλα δεν ξέρω, αλλά εγώ ενθουσιάστηκα! I love piperosalata!!! Την έχετε κάνει με άλλα τυριά εκτός φέτας, για παραλλάγή?
Ο χρήστης Σπύρος είπε…
Γρήγορο σνακ...για τους βιαστικούς !!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
χμμμ!! μαλλον κι εγω με την πλευρα της bettys ειμαι...αλλα ενα εχω να πω...καλα που οι πιπεριες δεν ειναι τσουσκιες!

καλο και ομορφο σαββατοκυριακο σε ολους!
Ο χρήστης prasino liker είπε…
Moυ αρεσει που εβαλες το ποσες ημερες ωρες λεπτα απομενουν απο τα Χριστουγεννα.Τα περιμενω παντα με ανυπομονησια.Πιπεροσαλατα καυτερη ,υπεροχη.Μου αρεσει και το ουζο ,αστα να πανε.
Καλο Σαββατοκυριακο.
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Λοιπόν, αν η Betty δεν θέλει να κάνει την θυσία, μην την πιέζεις.
Θα .....θυσιαστώ εγώ;))))
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
για όσους λατρεύουν τα καυτερά(@moukelis ναι,μοιάζει με τυροκαυτερή,αν βάλεις κατι που να.. τσουρουφλίζει)...είναι καλύτερα να παραλείψουν τη φέτα και στη θέση της να βάλουν μια κοπανιστή,Μυκόνου για παράδειγμα,αλλά και αυτή του Δομοκού που βρίσκω εδώ,καλή είναι...
@heart...
με άλλα τυριά δεν την εχω κανει,νομίζω πάντως πως η φετα της πάει πιο πολύ απο ό,τι άλλο(ίσως γιατι είναι και το αγαπημενο μου τυρακι!)
@mama
...αγνωστη λέξη!!...τσουσκιές;;; σα να λεμε καυτερές;;; :)
@λικερακι
εμεις να δεις πώς τα περιμένουμε εδώ..σε 2 εβδομαδες θα στολισουμε και το δέντρο :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@ τσούσκιες...στους 'αμαν' την ακουσα την λεξη και αναφερονταν σε καυτερες πιπεριες....: ))))
Ο χρήστης elie είπε…
Εγώ θα πάρω ένα παξιμαδάκι Κυθήρων με την ωραιοτάτη αυτή αλοιφούλα, θα βάλω και μια τσικουδιά και θα το απολαύσω...

Δημοφιλείς αναρτήσεις