Φεγγαράκι μου λαμπρό....

Τ' ομολογω!...

...είμαι μια κακή μαθήτρια,σε ...προχωρημένη,ομως ,τάξη, με μια αριστη δασκάλα!
(μονο εγω και η τρελλοφαντασμενη μειναμε κουμπουρες καθως φαίνεται!!)


...ομως χαρη στον καλό μου φιλο Φώτη,(συναδελφο και φωτογραφο εξαιρετικό!), θα σας καταπληξω....!

Η Μπετούλα μας μιλα συνεχως για το υπεροχο φεγγάρι,όμως ιδου απο πού προερχονται οι αυθεντικές φωτο με τη σεληνη...είναι τραβηγμενες λιγο πριν,από εδώ ...

...ποστ εγω με το φεγγαρι;;

...δεν ειμαστε καλα!!

Θα ελεγε λοιπόν ο φωτογραφος,αν εγραφε το ποστ...


".....οταν γυριζα....χαζεψα!.....Σταματησα κατω από την εθνικη...


εβγαλα φωτο... και τριποδα εβγαλα....

σταματουσαν και με κοιταζαν...... παει θα'λεγαν..το'χασε... "

Απλά ....."πανεμορφες "

είπα εγώ όταν μου τις έστειλε και διάβασα,όπως κι εσείς παραπάνω, πώς προέκυψαν......

Αφιερωνονται ιδιαίτερα στην καλή μου heart'n soul,που χθες βραδυ,βλέπαμε το ίδιο φεγγαράκι,την ίδια ώρα,από διαφορετική γωνίτσα του κόσμου....

Κι εσύ,φωτογράφε μου, πάντα τέτοια!

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
τι φοβερη φεγγαραδα ειναι αυτη?
Ο χρήστης tassoula είπε…
Υπέροχες φωτογραφίες!!!
Ο χρήστης Σπύρος είπε…
Καλημέρα και καλή εβδομάδα :) Πραγματικά τέλειες φώτος :)!
Ο χρήστης betty είπε…
Σκέτη απόλαυση. Μπράβο στο Φώτη, τον ζηλεύω κιόλας, λιγάκι!
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
Ωραίες cook, όπως και να είναι μας έβαλες τα γυαλιά!

Μπράβο Φώτη για τις φωτογραφίες σου και που κυκλοφορείς στο δρόμο με τρίποδα! Θέλω να το κάνω και εγώ αλλά δεν ξέρω δεδομένων των συνθηκών (κουστούμι, γραβάτα, χαρτοφύλακα), πως!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
Ο χρήστης kiki είπε…
Ωραιότατα...
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Ουάου!!!!!!!!!!
Just ουάου!!!!
Ο χρήστης heart n soul είπε…
αααχχχ! οι φωτό που δεν μπορούσα να βγάλω εγώ:)) ευχαριστώ cookitsa και κύριε Φώτη! Δεν είναι μαγικό? Να είμαστε τόσο μακριά και ν'αντικρύζουμε το ίδιο πράγμα!
Δηλα΄δη κύριε Φώτη μας θα χρειαζόμασταν τρίποδα και ειδικές ρυθμίσεις και και και? Να τ'αφήνουμε πάνω σας καλύτερα? Ή υπάρχει κι ελπίδα και για μας τους -πολύ- ερασιτέχνες?
Ο χρήστης Μάγια είπε…
πανέμορφες οι φωτογραφίες! :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
για το ποστ της φεγγαραδας...μιας και ο Φώτης ακόμη δεν εμαθε πως να αφήνει σχόλιο(!)...
heart n'soul
σου μεταφέρω πως, οπωσδήποτε κι εμείς οι ερασιτεχνες μια ελπίδα πάντα θα την εχουμε !...αλλά πρωτα πρέπει να επενδύσουμε σε μια φωτο μηχανή με καλό οπτικό ζουμ και βεβαίως απαραιτητα ενα τρίποδα(με την ευκαιρία το πιστεύετε πως είναι χωρίς φλας τραβηγμενες;;;)
Ο χρήστης heart n soul είπε…
Άγιε Βασίλη ακούς? Χρειάζομαι μηχανή με καλό οπτικό ζουμ και τρίποδα! Βιάσου να ΄'ρθεις σε καρτερώ!
(ευχαριστώ καλή μου cook:)
ιδέα: εσύ μαθαίνεις του Φώτη τα του μπλογκαρίσματος κι αυτός τα της φωτογράφησης!:)
Ο χρήστης Rynoventoux είπε…
Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες, στέκομαι ιδιαίτερα στη δεύτερη, όπου ο σχηματισμός από τα σύννεφα προσδίδει μια ιδιαίτερη ατμόσφαιρα στην εικόνα!
Ο χρήστης betty είπε…
Εμένα πάντως μου έστειλε στη γιορτή μου έναν τρίποδα ο Άγιος...Φίλιππος που δε μου χαλάει ποτέ χατίρι(ή τέλοσπάντων σπάνια!). Μεγάλη η χάρη του!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις