ΣΑΛΑΤΑ ΜΕ ΚΑΡΥΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΦΥΛΙ

Φέτος ήταν η χρονιά που αγάπησα τις σαλάτες με φρούτα...με μήλο,αλλά και φράουλες,σαλάτες της 3pad,που έκανε ποστ έδώ,κι έπειτα το καλοκαίρι δοκίμασα και με πεπόνι,και με σταφύλι....δεν πρόλαβα με ροδάκινο....του χρόνου!


Επειδή σουλτανίνα ακόμη βρίσκεται,μπορείτε αυτή τη σαλατούλα να τη φτιάξετε και να την ευχαριστηθήτε,το σταφύλι δένει άψογα με τα υπόλοιπα υλικά...με την προϋπόθεση βέβαια ότι αγαπάτε τις γλυκόξινες γεύσεις!

Έχουμε και λέμε λοιπόν

3/4 κούπας καρύδια καβουρντισμένα σε λίγο λαδάκι
2 φρέσκιες πράσινες σαλάτες
1 ματσάκι ρόκα
αγγουρακι φέτες
150 γρ. blue cheese
ρόγες σουλτανινα
Σως:
1 κούπα γιαούρτι
1/4 κούπας ελαιόλαδο
4 κ.σούπας πέστο(που θα κάνετε βάζοντας στο μπλέντερ λάδι,σκορδάκι,κουκουνάρι ή αμύγδαλο,λιγο ξύδι,βασιλικό ή δυόσμο,παρμεζάνα ή Σαν Μιχάλη)

Η εκτέλεση απλούστατη....
Βάζουμε όλα τα υλικά της σαλάτας σε μεγάλο μπωλ και αλατίζουμε ελαφρά
Χτυπάμε όλα τα υλικά της σως ,περιχύνουμε και βάζουμε στο ψυγειο πριν να σερβίρουμε.
Σπέσιαλ αφιερωμένη στον Radio Marconi,για να αρχίσει να μαγειρεύει,να καταπλήξει και να εξιλεωθεί που παραμελεί τον ...server της οικίας του :))

Posted by Picasa

Σχόλια

Ο χρήστης heart n soul είπε…
μμμμμμμμ μ' αρέσει! κι έχω και σταφύλι, ότι πρέπει!
Ο χρήστης betty είπε…
Ήθελα να ξέρω πότε τρώτε τις σαλάτες αυτές. Εγώ μόνο ένα πιάτο φαί τρώω κι αυτό με χορταίνει...Βέβαια τέτοιες προχωρημένες γεύσεις ούτε που θα δοκιμάζαμε να τις ετοιμάσουμε, ο Φιλίπ ειδικά μόνο για συνοδεία γιορταστικού πιάτου θα έκανε το ατόπημα!
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
Λέτε να κάνω έκπληξη στη σύζυγο!!!! Αυτό να δει και θα τρίβει τα μάτια της...

Έχω όμως απορίες:
Δηλαδή αν πάω super market και ζητήσω blue cheese θα το καταλάβω από το χρώμα?
Επίσης αν ζητήσω "2 φρέσκες πράσινες σαλάτες" τι θα μου δώσουν?

cook ευχαριστώ για την αφιέρωση και υπόσχομαι να κάνω μια προσπάθεια....

Καλημέρα!!!
Ο χρήστης betty είπε…
@radio marconi, χρυσέ μου εσύ πρέπει να μάθεις την αλφαβήτα! Τέλος πάντων, το μπλε τυρί είναι τύπου ροκφόρ(δεν καταλαβαίνεις;το μουχλιασμένο που λένε....) "πράσινες σαλάτες"= κατσαρό μαρούλι ή κάτι ανάλογο, το γράφει κιόλας πάνω στη συσκευασία(πράσινη σαλάτα). Τα υπόλοιπα στην cook που είναι κι εκπαιδευτικός άλλωστε! Μην δειλιάζεις, θα τα καταφέρεις!
Ο χρήστης ange-ta είπε…
καλημέρα σε όλους,
@ Μαρκόνι
σκίζουν οι απορίες σου!
Καταρχήν φρέσκιες σαλάτες, δεν θα βρεις εύκολα, εκτός αν έχεις στον κήπο σου.
Ο χρήστης anagnostria είπε…
Υποσχέθηκα να σας πω για τη "μούγκρα" και το κάνω εδώ, μια και στο δικό μου μπλογκ κανένας δεν ανατρέχει για συνταγές. Κι αυτό που θα σας πω δεν είναι ακριβώς συνταγή, αλλά γενικές πληροφορίες. Λοιπόν, παίρνουμε προζύμι και το ζυμώνουμε με αλεύρι, όπως το ψωμί. Το αφήνουμε 3 μέρες περίπου, να "μπει" και να ξινίσει. Μετά κόβουμε το κουνουπίδι σε κομμάτια, το ζεματάμε απλώς σε ζεστό νερό, μετά αλέθουμε σινάπι, παίρνουμε λίγο-λίγο από το ζυμάρι, το αραιώνουμε με νερό, προσθέτουμε σινάπι και το τοποθετούμε σε μεγάλα βάζα. Διατηρείται για καιρό και συνοδεύει άλλα φαγητά. Εγώ το θυμάμαι (αν και εμένα δεν μου πολυαρέσει) να καταναλίσκεται κυρίως την Καθαρά Δευτέρα μαζί με τα άλλα νηστίσιμα.
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
ΩΩωω, με το καλό οι χριστουγεννιάτικες blogo-δισκοσμήσεις.
Εγώ πάντως στο σπίτι, ξεκίνηησα χθες βράδυ...

΄Οσο για τη σαλάτα, θα τη δοκιμάσω σίγουρα. ΄Ενα πιάτο είναι πλήρης τροφή .

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
Ο χρήστης kiki είπε…
Λατρεύω τις σαλάτες!!!
Στόλισες κι εσύ ε; Αχ...Χριστούγεννα...
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Πεντανόστιμη φαίνεται η σαλατούλα σου cookitsa μου, δεν υπάρχει περίπτωση να μην την δοκιμάσω:)))
Οι σαλάτες δένουν πολύ όμορφα με τα περισσότερα φρούτα.
Του χρόνου δοκίμασε πάντως και με ροδάκινο,έχω δώσει και εύκολη συνταγούλα στο blog μας.
Περιττό να σου πω το γέλιο που έχω κάνει με τις απορίες του radio marconi. Εκτιμώ βέβαια αφάνταστα ότι θα επιχειρήσει να φτιάξει την σαλάτα για την καλή του:))))
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
αχ ναι...πλησιάζουν τα χριστούγεννα...εμείς απο Νοέμβριο τα βλέπουμε πολύ κοντα,αλλωστε τέλος Νοεμβρη,με τα μικρα στην τάξη, φτιαχνουμε το Ημερολογιο του Δεκεμβρη(αυτο με τα δωράκια καθε μερα)

...Μπετούλα
οταν εκανα το ποστ φανταζόμουν την αντιδραση σου!!!....οκ υποσχομαι οτι την επομενη φορα που θα κάνω τη Λωξαντρα της κουζίνας(με σενα να διαταζεις απλώς...) θα σου ετοιμασω και μια φρουτενια σαλατουλα,αναλόγως εποχής!!....και για να μην εχεις ανφιβολίες... την τίμησε και η πεθερούλα μου :))

@ραδιο μαρκονι
....και γέεεεεεελια κι εγώ......δεν πειραζει καλέ μου,όλα θα στα μάθουμε εδώ!!!πίστευα οτι ο καλός μου δεν έχει ταιρι στην ασχετοσύνη στα της κουζίνας,αλλά βλέπω οτι υπάρχουν κι άλλοι στο κλαμπ!!!..να'σαι καλά,γι'αυτό ειναι αξιολάτρευτοι οι άντρες,μας κάνουν και γελάμε :))
πάντως πρασινη σαλάτα(που κι εγώ πριν 2 χρονια ανακάλυψα τι εστι!) βρίσκω πάντα στον Βασιλόπουλο,αλλιώς καλό ειναι και το μαρούλι!....ελπίζω τώρα να μη σε κάναμε να ντραπείς και δε θες να μας λες τις απορίες σου :)
φιλάκια

@αναγνώστρια
λοιπόν μου είναι παντελώς αγνωστη η μουγκρα και δε μπορω να τη φανταστω και στη γευση,δηλαδή ειναι ζυμαρι με κουνουπιδι;(ελπίζω να μην ειπα καμια βλακεία!)...αλλά το σίγουρο είναι οτι θα ήθελα να τη δοκιμάσω!...ευχαριστούμε πολύ για τις πληροφορίες...να ερχεσαι να μας λες κι άλλα στα της κυπριακης κουζινας :)

φιλια σε όλους
Ο χρήστης anagnostria είπε…
Καμιά βλακεία δεν λες, αγαπητή cook. Ναι, είναι ζυμάρι με κουνουπίδι, αραιωμένο, ξινό και με την ιδιαίτερη γεύση που του δίνει το σινάπι.
Ο χρήστης tzonakos είπε…
Αυτη τη σαλάτα θα τη φτιάξω, δεν μου γλυτώνει !

Δημοφιλείς αναρτήσεις