ΚΑΤΣΙΚΑΚΙ ΓΙΟΡΤΙΝΟ


Γιορτινό,γιατί είναι αφιερωμένο στον γαμπρούλη μου τον Φίλιππα,λάτρη των παραδοσιακών γεύσεων,που αύριο γιορτάζει,
με την ευχή, η αγαπητη σύζυγος του και αδελφή μου bettty...να το θυμηθεί!


Τη διαφορά στη νοστιμιά,εδώ,κάνουν τα μυρωδικά και το κρασί
Άρα....χρειάζεστε

1+1/2 κ.κατσικάκι
2 μεγάλα κρεμμύδια σε φέτες
2+1/2 κ.πατατες
ελαιόλαδο,θυμάρι,ρίγανη,1-2 δαφνόφυλλα
2/3 κούπας κρασί(από αυτό που θα πιείτε με το φαγητό)
6-7 κόκκους μπαχάρι
αλάτι-πιπερι
15 κύβους κεφαλογραβιέρα Αμφιλοχίας

Τοποθετούμε στο ταψί τις πατάτες ,το κρεμμυδι,τα μπαχάρια,καθώς και τη δάφνη.Αλατοπιπερώνουμε και πασπαλίζουμε με τα μυρωδικά.
Απο πάνω τοποθετούμε το κρέας αλατισμένο και πιπεράτο και περιχύνουμε με το κρασί.Του ρίχνουμε θυμάρι και ρίγανη.
Ραντίζουμε με αρκετό ελαιόλαδο(του πάει να είναι μπόλικο!) και βάζουμε στο φούρνο στους 250 β. να ροδίσει λίγο το κρέας.
Σκεπάζουμε με αλουμινόχαρτο(μην ξεχάσετε και λίγο νεράκι) και ψήνουμε στους 200 β. ώσπου να γίνει...λουκούμι.
Όταν είναι έτοιμο,ξεσκεπάζουμε, ριχνουμε εδώ κι εκεί τους κύβους του τυριού και αφήνουμε μια ιδέα,ίσα να ροδίσει και να γίνει χρυσαφένιο στην όψη.
Εννοείται οτι είναι φαγητό(κυρίως λόγω της πατάτας) που για να το απολαύσεις πρέπει να είναι φρέσκο και ζεστό.
Γι'αυτό ειναι και αγαπημένο κυριακατικο φαγητό μας
....Πείνασε κανείς;;;
:)

Posted by Picasa

Σχόλια

Ο χρήστης artou είπε…
απαπα και νυστεύω δεν ξαναέρχομαι από τη γειτονιά σας παρά μόνον μετά τις γιορτές γιατί τα φαγητά σας είναι κόοοοοοοολαση


την καλησπέρα μου
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΕ ΠΕΘΑΝΕΤΕ?

Είμαι ακόμη στο γραφείο, δεν έχω φάει τίποτα από το πρωϊ και πέφτω πάνω σε αυτό το κατσικάκι και μάλιστα γιορτινό?

ΕΛΕΟΣ!!!
Ο χρήστης heart n soul είπε…
αχ αυτές οι λιωμένες τυρομπουκιές Αμφιλοχίας... :)
Ο χρήστης EKT είπε…
Χριστούλη μου, τι είναι αυτό! Μου θύμησες κυριακάτικα τραπέζια στο σπίτι των γονιών μου, τότε που οι λέξεις χοληστερίνη, πίεση, ζάχαρο...ήταν άγνωστες στο λεξιλόγιο μας. Ούφ.
Χρόνια πολλά του Φίλιππου αύριο. Εμείς αύριο κατεβαίνουμε για τις "ελιές" επιφυλάσσομαι για φωτογραφίες κλπ.
φιλιά σε όλους
ΕΚΤ Ελένη
Ο χρήστης EKT είπε…
Kάτι θυμήθηκα τώρα. Υπάρχει μια παραλλαγή του φαγητού που στο τέλος το περιχύνεις με γιαούρτι σακούλας,είναι αρβανίτικο φαγητό. Το ξέρει κανείς.
ΕΚΤ Ελένη
Ο χρήστης Σπύρος είπε…
πωπωπ..!! καλά αυτές οι εικόνες απο τα φαγητά σου , σε πιάνει κάτι να μπείς στην οθόνη! Καλό βράδυ!!!!
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Nα χαίρεται η Betty τον αντρούλη της κι εσύ τον γαμπρούλη σου:))
Πάντα λέω ότι τα παραδοσιακά φαγάκια είναι τα καλύτερα, και το κατσικάκι σου φαίνεται το κάτι άλλο!!!!!!!!
Ελένη το φαγάκι που λες το κάνω με κεφτέδες στο φούρνο, δεν ξέρω αν είναι το ίδιο, εγώ το ξέρω ως ηπειρώτικο. Γίνεται πάάάρα πολύ νόστιμο είναι η αλήθεια.
Αν θέλεις ρίξε μια ματιά εδώ
http://hungryforhungry.blogspot.com/2007/07/blog-post_7621.html πολύ πιθανόν να γίνεται και με κατσικάκι.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
χρυσοχερα εισαι...μεχρι κι εγω που δεν τρωω ποτε κατσικακι, το λαχταρησα!
χρονια πολλα για τον αντρα της μπετυς!
Ο χρήστης betty είπε…
Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας!
Αδελφούλα δεν θα το ξεχνούσα με τίποτα για δεύτερη φορά...έκανα ασκήσεις υπενθύμισης καθημερινά!!Θα είναι το γιορταστικό του πιάτο.
Ο χρήστης elie είπε…
Χρόνια πολλά στον εορτάζοντα!
Για το φαγητό... δεν έχω λόγια... μόνο σλουρπ!
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Να τον χαίρεστε!!
Το φαγάκι είναι κόλαση!! Άρχισαν να μου τρέχουν τα σάλια!! Κοντεύει και η ώρα του φαγητού... Αχ!! Τι μου κάνετε πάλι!!

CrazyTourist2
Ο χρήστης moukelis είπε…
Να τον χαίρεστε!Πολύ ωραίο το κατσικάκι,η αλήθεια είναι ότι το τρώω μόνο το Πάσχα,αλλά εδώ φαίνεται τόσο νόστιμο που νομίζω ότι θα το τιμήσουμε κάποια από τις προσεχείς Κυριακές!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΠΠΑ!!

χαίρομαι που σας ενθουσίασε τόσο το κατσικάκι :))
(το οποίο κι εγώ παλιότερα καθόλου δεν έτρωγα..)
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
Χρόνια του Πολλά!!!

΄Οσο για το φαγητό παρ'ότι είχα σήμερα γαύρο στο φουρνο πλακι...κολάστηκα...

Κοντά είναι η Κυριακή....

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
Ο χρήστης heart n soul είπε…
Χρόνια Πολλά!!!
Κυρία ΕΚΤ αυτό το "θα παώ για τις ελιές" τι μου θυμίζει:) (παρεπιπτόντως σας άφησα απάντηση στο σχόλιό σας για το ψωμί)
Ο χρήστης 3 parties a day είπε…
Α, κι εγώ ρίχνω τυρί καμιά φορά στο ψητό.
Πείνασα γαμώτο!

Δημοφιλείς αναρτήσεις