ΦΡΕΣΚΙΑ ΣΑΛΑΤΑ ΜΕ ΣΠΑΝΑΚΙ


αλλά δεν ορκίζομαι…ΥΛΙΚΑ
1 πακέτο φρέσκα μανιτάρια
1-2 φύλλα δάφνης
2-3 σκελίδες σκόρδο λιωμένες
½ κουτ.γλυκού θυμάρι τριμμένο
½ κουτ.γλυκού βασιλικό τριμμένο
2 κουτ.σούπας χυμό λεμονιού
½ φλυτζ.τσαγιού ελαιόλαδο
¾ φλυτζ.τσαγιού ξύδι(κατά προτίμηση λευκό)
φύλλα σπανάκι
για μία πιατέλα με άνοιγμα ενός γουόκ αλλά όχι το ίδιο βάθος φυσικά…

ΕΚΤΕΛΕΣΗ: Καθαρίζουμε και πλένουμε τα μανιτάρια. Τα κόβουμε σε λεπτές φέτες και τα βράζουμε σε νερό για 3 μόνο λεπτά. Τα στραγγίζουμε καλά. Τα φυλάμε στο ψυγείο. Ανακατεύουμε τα υπόλοιπα υλικά της σως, εκτός φυσικά από το σπανάκι και τα φυλάμε σε γυάλινο βάζο στο ψυγείο. Όταν έρθει η ώρα να σερβίρουμε τη σαλάτα προσθέτουμε τα ανακατεμένα με τη σως μανιτάρια στα φύλλα σπανακίου και σερβίρουμε!
Ή αν σκοπεύουμε επί τόπου να φάμε τη σαλάτα πρέπει να ανακατευτεί η σως με τα ζεστά μανιτάρια προκειμένου να αναδειχθεί το άρωμα. Περιμένουμε λίγο να κρυώσουν, ανακατεύουμε με σπανάκι ωμό και σερβίρουμε.
Posted by Picasa
posted by betty

Σχόλια

Ο χρήστης ange-ta είπε…
εχω δύο ερωτήματα:
1. Πως έχεις καταφέρει να εμφανίζεται το "είπε" στα σχόλια αντί το said.
Στο έχω ξαναρωτήσει, αλλά δεν θυμάμαι σε ποιό ποστ και δεν το βρίσκω.
2. Πως εννοείς τριμμένο βασιλικό;
Ο χρήστης ange-ta είπε…
βλέπεις το κοινό έχει και απορίες
Ο χρήστης betty είπε…
Καλή μου angeta με τις απορίες σου! Σχετικά με το πρώτο(1)θα σου απαντήσει η cook, δεν ξέρει ακριβώς πώς γίνεται αυτό. Εγώ πάντως πιστεύω ότι έχει δώσει κάποια εντολή στις ρυθμίσεις του ιστολογίου ώστε όλα να εμφανίζονται στα ελληνικά...
Σχετικά με το δεύτερο(2) εννοώ ξερό βασιλικό τριμμένο στα δάχτυλα... Καλή σου μέρα!
Ο χρήστης 3 parties a day είπε…
Θα την φτιάξω σήμερα αυτή τη σαλάτα!
Μου φαίνεται απλή και νόστιμη.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@angeta
...ειλικρινά δεν έχω ιδέα γι'αυτό το "είπε"...παρατήρησα οτι και στο μπλογκ της Μαρίνας(έμπυρη γνώση) αναφέρεται...για να την ρωτήσουμε...εγώ απ'όσο ξέρω...τίποτα δεν έκανα!...

Δημοφιλείς αναρτήσεις