ΕΝΑ ΣΠΑΝΙΟ ΘΕΑΜΑ

Έχει δει κάποιος από σας ουράνιο τόξο τη νύχτα; Πρόκειται για σπάνιο θέαμα. Για να σχηματιστεί, χρειάζεται να υπάρχει λαμπρό φεγγάρι σχετικά χαμηλά στον ορίζοντα, σκοτεινός ουρανός(=μακρυά από την πόλη) και βροχή στην ακριβώς αντίθετη θέση από αυτήν του φεγγαριού.


Μα εδώ έχουμε κι άλλα υπέροχα αντικείμενα να παρατηρήσουμε. Στη μέση, το λαμπρό άστρο του Αποσπερίτη(δηλ. ο οικείος πλέον πλανήτης Αφροδίτη). Πάνω του αριστερά (και μέσα στο τόξο) ο πλανήτης Άρης. Πιο πάνω (έξω απ'το τόξο) ο Κρόνος και αριστερά του τόξου ο υπέροχος αστερισμός του Ωρίωνα με τη θαυμαστή ζώνη του(τρία άστρα στη σειρά) και τα ονειρεμένα νεφελώματά του.


Μην περιμένετε ότι θα δείτε ποτέ τόσο χρώμα με γυμνό μάτι. Το φως του τόξου είναι ιδιαίτερα απαλό για να καταφέρει να διεγείρει τους αντίστοιχους αισθητήρες του οπτικού μας νεύρου. Εμείς, το πολύ πολύ να δούμε γκρίζες σκιες. Το καταφέρνει πολύ καλά η φωτογραφική μηχανή για λόγου μας!



Μιας κι αρχίσαν να πέφτουν αφιερώσεις(πειρατικό σταθμό το κάναμε;!), Αφιερωμένο σε όλους τους φίλους της blog καθημερινότητάς μας.

Σχόλια

Ο χρήστης Μαρινα ..... είπε…
αχ...αυτες οι εικόνες σου..αυτες οι υπεροχες πλημμυριδες της ψυχής που χαριζεις...betty του Συμπαντος κοσμου....
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
πάντα εν σοφία....και σε απόλυτη αρμονία με την επιθυμια της ψυχής...
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!
Χάρις στο φακό σου και την ευαισθησία σου να το μοιραστείς μαζί μας, χαιρόμαστε τούτο το σάνιο θέαμα.

Γλαρένιες αγκαλιές
Ο χρήστης 3 parties a day είπε…
Ανέκαθεν τρελαινόμουν να κοιτάζω τον ουρανό...
Ο χρήστης Λία Π. είπε…
Kαλημέρα,
εγώ όπου ακούσω καλή μουσική μπαίνω μέσα.
Τώρα αν τύχει και έχει απίθανες φωτογραφίες και καταπληκτική μαγειρική μένω και δεν πάω πουθενά.

(Αν και είναι πολύ βαρύ το blog σου για το πισί μου.)
Ο χρήστης ange-ta είπε…
καλη μέρα cook the book,
Τί κάνει το Αγρίνιο;
είσαι φυσικός;
Ευχαριστούμε για την αφιέρωση.
Η Λία π. έχει δίκιο, αυτή η template είναι ασήκωτη. Από το σπίτι μου που έχω μικρή ταχύτητα δεν μπορώ να σε διαβάσω. Το ίδιο συμβάινει και με άλλο συνμπλόγκερ, που έχει μεγάλο ενδιαφέρον το μπλόγκ του.
Μπορείς να αλλάξεις template, αν δεν βαριέσαι.

Η φωτό είναι ονειρική!!
Ο χρήστης Λία Π. είπε…
Δεν έχω μικρή ταχύτητα και είναι και ADSL αλλά πάλι ........ καάτι πρέπει να γίνει πάντως εγώ θέλω να βρίσκομαι εδώ και........κάποτε στην Αμερική...............υπέροχη μουσική.
Ο χρήστης fish eye είπε…
ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@Λία Π:
Καλωσόρισες Λία!Χαίρομαι που σου αρέσουν οι μουσικές επιλογές μου(το "καποτε στην Αμερικη" ειναι από τα πλεον αγαπημένα ακούσματα στο σπίτι μας!),και αν δοκιμάσεις κάποια συνταγή να τη σχολιάσεις..και βέβαια τις υπέροχες...αστρικές φωτο τις οφείλουμε στη betty,που ψάχνει μετά μανίας,και τις πρωτότυπες σαλάτες στη 3pad
Πιθανότατα υπάρχουν αρκετά γραφικά στο μπλογκ και αργει να κατεβει η σελίδα,αν συνεχίσει να είναι πρόβλημα,ίσως χρειαστεί να γίνουν κάποιες αλλαγές....ελπίζω να σε βλέπουμε συχνά από εδώ :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@ange-ta:
καλο μεσημέρι αντζέτα :)
το Αγρίνιο σήμερα ζεσταινεται...28 βαθμοί αυτη τη στιγμή...
...λοιπόν για να μην μπερδευόμαστε...
COOK THE BOOK είναι η Αναστασία...εγώ.. και είμαι νηπιαγωγός :)...εγώ είμαι περι των μαγειρικών και των βιβλίων...
BETTY είναι η Μπέτυ(η ..μικρή μου αδελφή!) και έχει αναλάβει να εξερευνήσει τα του ουρανού,εξ'ου και οι πανέμορφες φωτο(φυσικός δεν είναι αλλά θα τα πει καλύτερα η ίδια για τον εαυτό της!)
Περιοδικά ποστάρει συνταγές και η 3PAD από Vienna....αυτά!
Τώρα όσα λες για το μπλογκ τα σκέφτομαι γι'αυτό θα προσπαθήσω να βγάλω κάποια γραφικά,μήπως και είναι πιο εύκολο το κατέβασμα
Ο χρήστης ange-ta είπε…
πολύ ωραία, χάρηκα για όσα μου είπες.

Να είμασε καλά να αλληλογραφούμε και να βρεθούμε και απο κοντά όταν μας βγάλουν οι δρόμοι μας.
Δεν φταίνε τα γραφικά, φταίει η τεμπλέτα με τους κύκλους. Αν πάρεις μία οποιαδήποτε άλλη, θα λυθεί το πρόβλημα. Μόνο αυτή η τεμπλέτα κάνει νερά.
Πέφτουν οι κύκλοι και παρασύρουν και τα γράμματα.
Αστείο.....
Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχει και ο winzip
εδω έχει αεράκι ωραίο, δροσερό, ανοιξιάτικο, ερωτιάρικο.
Καθόλου ζέστη.
φιλια
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
μακάρι καλή μου angeta κάποτε να βρεθούμε από κοντά :)
όπως βλέπεις άλλαξα τεμπλετα...λύθηκε το πρόβλημα;
Ο χρήστης betty είπε…
Γεια σου angeta! Εγώ ,λοιπόν,είμαι η μικρή (μόλις 11 μήνες μετά)αδελφή της Αναστασίας. Δεν είμαι φυσικός αν και πιστεύω ότι κατά βάθος κάτι απ'αυτά γεννήθηκα να κάνω αλλά για διάφορους λόγους, με πήγε το ποτάμι(χωρίς να το καταλάβω να αντισταθώ, γλυκά κι εμένα...όπως είπε και η Μαρίνα)στη Θεολογική Σχολή. Μάλλον έπρεπε να συνενωθούν τα ενδιαφέροντά μου σε ένα φιλοσοφικό απόσταγμα γιαυτό όλα έγιναν έτσι. Τώρα βέβαια δεν είμαι εκπαιδευτικός αλλά δημ.υπάλληλος, άλλη παράξενη κι απρόοπτη εξέλιξη κι αυτή... εκεί που απεχθανόμουν τις ξαφνικές αλλαγές και τα ταξίδια, έπρεπε να γυρίζω τα μήκη και τα πλάτη της υδρογείου.Πάντως τώρα δεν το κουνάω από την Ελλάδα αν και με τρώει λίγο τελευταία...
Ο χρήστης betty είπε…
Και απ'ότι διαπιστώνω και η τρίτη (3 parties a day)της παρέας θα μπορούσε να είναι η άλλη μας αδελφή!! Ο κλασσικός χορός ήταν πάντοτε το μεγάλο απωθημένο μου, ποτέ δεν ασχολήθηκα αν και το ήθελα, σου αρέσουν και τ'άστρα,,,τι καλά που ταιριάξαμε εδώ μέσα!

Δημοφιλείς αναρτήσεις