ΚΟΛΟΚΥΘΑΚΙΑ ΚΟΚΚΙΝΙΣΤΑ


Δεν πρόκειται για καμιά πρωτότυπη συνταγή,αλλά αποτελεί μια αγαπημένη γεύση της παιδικής ηλικίας μου,απόλυτα συνυφασμένη με το καλοκαίρι και είναι κάτι από...μαμά(τη δική μου!)...επιπλέον μια σιγουρη λύση οτι η...πιτσικαρία του σπιτιού μας θα το φάει αυτό το φαγάκι :)


1 κιλό κολοκυθάκια
4-5 μεγαλες πατάτες
3-4 ντομάτες
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1/2 ξυλάκι κανέλας
1 κ.σούπας ξηρό δυόσμο
αλάτι
ελαιόλαδο


Διαλέγουμε κολοκυθάκια κατα προτίμηση μικρά και τ'αφήνουμε ολοκληρα,αλλιώς τα κόβουμε σε 2 ή 3 κομμάτια.
Κόβουμε τις πατάτες σε τέταρτα.
Σε μεγάλη κατσαρόλα ροδίζουμε στο λάδι το κρεμμύδι να γίνει διάφανο,προσθέτουμε τα κολοκυθάκια και τις πατάτες,τα γυρίζουμε για λίγο σε δυνατη φωτιά να παρουν ελαφρύ χρώμα και προσθέτουμε τις ντομάτες περασμένες από τον τρίφτη του κρεμμυδιού.
Ρίχνουμε την κανέλα,το δυόσμο και αλάτι.Προσθέτουμε και λίγο νερό,σκεπάζουμε και αφήνουμε να σιγοβράσουν ώσπου τα λαχανικά να μαλακώσουν,οι πατάτες να λιώνουν στο στόμα,(αλλά όχι στο κουτάλι!) και το φαγητό να μείνει με το λάδι του.
Σερβίρεται ζεστό ζεστό,με φρέσκο ψωμάκι και του πάει τρελλά η φέτα!
Posted by Picasa

Σχόλια

Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
Καλοκαιρινά ωραία φαγητά. Στο χωριό του πατέρα μου το έφτιαχναν με διάφορα λαχανικά μέσα. ΄Ο,τι έβαλες + μελιτζάνα + μπαμιες (κάτι τεράστιες) + φασολάκια (κάτι μακριά, "κατσικάντερα" τα λέγανε...)
Τί μου θύμισες τώρα.....
Καλό σου βράδυ!
Ο χρήστης betty είπε…
Τι νόστιμο! Αυτό το φαγητό πάντοτε μου θυμίζει τη γιαγιά μας Τ. Ενώ η μαμά το έφτιαχνε πολύ συχνά, για ένα περίεργο κι ανεξήγητο λόγο, αυτομάτως με το φαγητό φέρνω στη μνήμη μου τη γιαγιά να τηγανίζει τα κολοκυθάκια, ολόκληρα, στην δική μας κουζίνα όταν ήμουν μικρή! Θυμάμαι πόσο μου άρεσε η πατάτα που έλιωνε στο στόμα ανακατεμένη με σάλτσα και τη γεύση της κανέλας να μένει μετά!...
Ο χρήστης 3 parties a day είπε…
Αχ... και κάνω δίαιτα... Όταν χάσω κανένα κιλό, θα επιστρέψω κι εγώ με κάποια νέα συνταγή!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@φυρδην μιγδην
ένα ωραίο τουρλού δηλαδή...γί'αυτό μ'αρέσει το καλοκαίρι,και γευστικά...ενα σωρό λαχανικά και φρούτα...όλα σε μια πανδαισία χρωμάτων...

@Μπετυ
τη γιαγια!...όχι.. το ψητό της κατσαρόλας είναι αυτό που πάντα μου τη θυμίζει,όπως και οι υπέροχοι ταραμοκεφτέδες της...κι εκείνα τα πεντανόστιμα προζυμένια κουλουράκια της την Μ.Εβδομάδα...

@3pad
πού είσαι εσύ καλή μου;...περιμένουμε συνταγή σου!
...χρειάζονται και οι μπαλαρίνες δίαιτα;!
...α...δοκίμασα τη σαλάτα με τις φράουλες...τα σχόλια στο σχετικό ποστ

Δημοφιλείς αναρτήσεις