ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΤΟΠΙΟ! (λόγω ζέστης)

Σήμερα ξύπνησα με διάθεση αφιέρωσης. Θα ήθελα να μοιραστούμε μια πολύ όμορφη φωτό , η οποία είναι και το τρέχον wallpaper στον υπολογιστή μου. Έχει υποστεί κάποια ελάχιστη επεξεργασία από τον αστροφωτογράφο ώστε οι αστερισμοί να είναι όμορφοι και ευκρινείς.


Είναι χειμωνιάτικη αλλά δεν σας πειράζει, ελπίζω! Χαμηλά στο ορίζοντα η σελήνη δύει στο χειμερινό λυκόφως, αριστερά ο αστερισμός του Ωρίωνα με τη λαμπρή του ζώνη (κάτω από αυτήν τα δύο άστρα είναι τα δύο λαμπρά του νεφελώματα)λίγο πιο πάνω από το φεγγάρι διακρίνεται απαλά το μικρό αστρικό σμήνος των Πλειάδων και αριστερά του σε σχήμα V οι Υάδες. Δε λέω άλλα μη σας μπερδέψω.

Μ'αρέσει η γαλήνη που αποπνέει αυτή η φωτό. Κι επίσης μου φαίνεται ότι αισθάνομαι το παγωμένο χειμωνιάτικο αεράκι στο πρόσωπό μου! Καλή σας μέρα!

Σχόλια

Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
Και επειδή τη λατρεύω τούτη τη γαλήνη , όσο και το παγωμένοο αεράκι που ...μπατσίζει το μάγουλο (σοβαρολογώ),
έγινε και δικό μου wallpaper...
;-)

Γλαρένιες αγκαλιές
Ο χρήστης maxforeigner είπε…
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΑΥΜΑΣΙΕΣ ΦΩΤΟ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ! ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΣΥΝΟΔΕΥΟΥΝ.--- (Για τα γλυκά και τα φαγητά δεν λέω τίποτα... γιατί αν και πολύ ωραία και αυτά.... όμως αυτά είναι πειρασμός για παραπανήσια κιλά.....)
Ο χρήστης betty είπε…
Έλα τώρα βρε mike, εσύ που μπορείς και τα καις, έχεις τον τρόπο σου και να τα απολαμβάνεις!
Πόσο χαίρομαι που σας άρεσε κι εσάς. Είχα μια υποψία ότι επειδή είμαι ουρανόπληκτη μου αρέσει! Βέβαια, δεν θα 'πρεπε γιατί ειδικά ο συγκεκριμένος φωτογράφος (Jerry Lodriguss)είναι από τους κορυφαίους της αστροφωτογράφησης...
Ο χρήστης maxforeigner είπε…
Betty.. το να τα καίω μια κουβέντα είναι... αν φάω μια πάστα πρέπει να τρέχω μια....εβδομάδα για να την κάψω!!! Έτσι, να μεν δεν στερούμαι πάρα πολλά, αλλά και δεν είναι δυνατόν να τρώω γλυκά, παγωτά, να πίνω και τα... τσιπουράκια και τις μπυρίτσες... ανεξέλεγκτα!!! ΔΕΝ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
-- Αλλά οι φωτογραφίες δεν... παχαίνουν! Βάζε όσες θέλεις! Είναι πολύ ωραίες!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@betty
χα χα..λοιπόν εγώ για να καταφέρω να διακρίνω όλους αυτούς τους αστερισμούς σε χρειαζομαι από κοντά αδελφούλα....τι να πω...όλοι ίδιοι μου φαίνονται....
....α πα πα πα...το πήρα απόφαση...δεν έχω ψυχή καλλιτεχνη...

@mike
γεια σου αγαπητέ μου mike!
εξακολουθέις να τρεχεις και για μενα στο γυμναστήριο;;;....ελπίζω ναι....γιατί συνεχίζω να υποκύπτω σε ...γευστικά ατοπήματα :))
Ο χρήστης maxforeigner είπε…
Α όλα κι όλα αγαπητή Betty ... δεν μπορώ να τρέχω και για άλλους... είδα κι έπαθα για να χάσω 3-4 κιλά... σε 3 μήνες!
Και ξέρω πως αν αρχίσω τις ..... ατασθαλίες, μέσα σε 3-4 μέρες θα βάλω περισσότερα! Aλλά αν χάνεις κι εσύ... τρέχοντας εγώ... ε ε ε θα τρέξω λίγο περισσότερο!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
mike...mike...
...τρέξε εσύ...ακόμη συμβαίνουν θαύματα...μπορεί κάτι να γίνει και για μένα :))
ΥΓ...όπου betty=Μπέτυ και
cook=Αναστασία
(οι 2 αδελφούλες!)
...για να μην μπερδεύεσαι :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις