QUICHE ΜΕΛΙΤΖΑΝΑΣ



Τώρα που μπαίνουμε στο καλοκαίρι(τουλάχιστον ημερολογιακά,γιατί ο καιρός έχει τρελλαθεί,αυτό το πήραμε απόφαση) και οι μελιτζάνες θα είναι στα καλύτερά τους,ιδού μια ωραία,εύκολη πίτα ...αλα Γαλλικά

1 φύλλο γαλλική σφολιάτα
2 μεγάλες μελιτζάνες φλάσκες
200 γρ.γκούντα τριμμένο
100 γρ πικάντικη κεφαλογραβιέρα
1 αυγό χτυπημένο
100 ml εβαπορέ
6 φέτες ζαμπόν ή μορταδέλα
ελαιόλαδο
αλάτι-πάπρικα

Κοβουμε τις μελιτζάνες σε μακρόστενες φέτες,στρώνουμε σε ταψί που έχουμε καλύψει με αντικολλητικό χαρτι,περιχύνουμε με λίγο λάδι και ψήνουμε στο φούρνο στους 200 βαθμούς για περιπου 20 λ. μέχρι να μαλακώσουν.
Σ'ενα οβαλ πυρέξ λαδωμένο και ελαφρά αλευρωμένο,στρώνουμε τη σφολιάτα.
Πασπαλίζουμε με λιγο γκουντα την επιφάνεια και τοποθετουμε από πάνω τις μελιτζάνες και μετά το αλλαντικό.Καλυπτουμε με τα υπόλοιπα τυριά.
Κοβουμε την σφολιάτα που εξέχει από το πυρεξ και την υπόλοιπη τη στρίβουμε προς τα κάτω
Χτυπάμε το αυγό με το γαλα,λίγο αλάτι και πάπρικα και περιχύνουμε την κις.
Ψήνουμε στους 200 βαθμούς να ροδίσει
Σερβίρεται βέβαια ζεστή και ταιριάζει πολύ ωραια με την
φιγουράτη σαλατα της 3pad
Posted by Picasa

Σχόλια

Ο χρήστης witchofdaffodils είπε…
αυτό παραείναι νόστιμο :)
με γραβιέρα και χωρίς ζαμπόν δε θα'ναι το ίδιο καλό?
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
γεια σου ...μαγισσούλα :)
Και χωρίς το αλλαντικό μια χαρά είναι,και από τυριά μπορείς να βάλεις αυτά που αγαπάς...η κεφαλογραβιέρα το κάνει λίγο πιο αλμυρό
Ο χρήστης betty είπε…
Μμμμ... μου θυμίζει τη συνταγή της μαμάς όταν πηγαίναμε σχολείο.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
καλημέρα αδελφούλα...δεν έχεις κι άδικο,αν είχε και λίγη σάλτσα ντομάτας μαζι με λίγο γιαούρτι στ'αυγά...σήμερα είμαι σπίτι...εκλογές γαρ...αργότερα θα πάω Μεσολόγγι...
Ο χρήστης betty είπε…
Εδώ είσαι πουλάκι μου; Κι εγώ που δεν πρέπει να είμαι εδώ, γιατί έχω αποφάσεις και άλλα που τρέχουν στη δουλειά, να γράφω "περί ανέμων και υδάτων, περί ποντικών και γάτων"!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις