ΤΑ ΚΕΪΚΑΚΙΑ ΤΗΣ ΜΠΕΤΤΥΣ

Δεν πρόκειται για καμμιά πρωτότυπη συνταγή. Έφτιαξα νόστιμα κεϊκάκια, γιατί τυχαία βρήκα μια όμορφη φόρμα για ατομικά κέϊκ σε διάφορα σχέδια και ήθελα να την δοκιμάσω. Ο γιος μου πάντα συμμετέχει στο κεϊκ σοκολάτα(μόνο στην παρασκευή του, άντε να φάει κι ένα κομμάτι!) κι αφού ήταν τόσο ζωηρός τον απασχόλησα για λίγο κάπως! Ο μπαμπάς μας απορούσε τι γλυκό θα βγει με όλο αυτό το πανηγύρι, τα υλικά να ίπτανται και να προσγειώνονται ατάκτως, ήθελε και ν'ανακατευτεί λιγάκι, τελικά αποχώρησε με ελαφρά πηδηματάκια. Τόπο στα νιάτα...όταν έχεις κέφι όλα πετυχαίνουν!
Έβαλα απλώς τα αγαπημένα μου υλικά:
Ακολούθησα την συνταγή του πακέτου φαρινάπ όμως...

αντί για γάλα έβαλα 1 ποτήρι χυμό μανταρινιού (συσκευασμένο,ξέμεινε του γιου)και ενός πορτοκαλιού μαζί,

ξύσμα ενός πορτοκαλιού,

τρεις κουταλιές σούπας κακάο,

μισή πικρή σοκολάτα τριμμένη,

ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ: πικρή σοκολάτα λιωμένη με βούτυρο μαζί και λίγο γάλα εβαπορέ, τόση που να μένει παχύρευστη (με το μάτι...). Όταν έριξα ανέμελα τη σως από πάνω, πασπάλισα και με τριμμένη καρύδα για πιο τσαχπίνικη εμφάνιση!

Εγώ και οι γείτονες τα απολαύσαμε φρέσκα!

Σχόλια

Ο χρήστης Λία Π. είπε…
Εκτός από καλή μαγείρισσα μήπως είσαι και ποιήτρια; Πολύ ωραία ατομική φόρμα, από πού;
Ο χρήστης betty είπε…
Λία καλημέρα! σ'ευχαριστώ για τα ευγενικά σου λόγια και να έχω ποιητική φλέβα δεν το ξέρω γιατί ποτέ δεν ασχολήθηκα! από πού φαίνεται;; Η φόρμα που βρήκα σε ένα τυχαίο μαγαζί στο Χαλάνδρι έχει "καλούπια" για έξι γλυκάκια, είναι βαριά φτιαγμένη απο χυτό αλουμίνιο, κάτι τέτοιο. Ψήνει πολύ καλά, όμως χρειάζεται φροντίδα στο ξεφορμάρισμα. Πρέπει να είναι εντελώς κρύα για να βγουν με τη βοήθεια ενός μαχαιριού.
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
Μου αρέσεις, γιατί αυτοσχεδιάζεις στην κουζίνα

Γλαρένιες αγκαλιές
Ο χρήστης betty είπε…
Η αλήθεια είναι ότι γενικώς ποτέ δεν κατάφερα να ακολουθήσω κατά γράμμα μια συνταγή ή ακόμα χειρότερα ένα πρόγραμμα! Μάλλον είναι κι αυτός ένας από τους λόγους που δεν έχω καθόλου εμπειρία στη ζαχαροπλαστική. Μου φαίνεται πολύ καταπιεστικό να ακολουθώ κατά γράμμα τις οδηγίες... Όταν χρειάζεται μια αλλαγή (λόγω έλλειψης υλικών συνήθως γιατί ποτέ δεν έχω προγραμματισμένη έμπνευση!)Αθήνα καλεί Αγρίνιο(έτσι πέτυχε και το καραμελέ μια μέρα) Φιλιά στη γλαροοικογένεια (πολύ συμπαθητικά πουλιά! κάτι θα γράψω και γι'αυτά μια μέρα...)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
η φόρμα κάνει τη διαφορά...έτσι κι αλλιώς λίγο πολύ μια ειναι η συνταγή για κεικ...απο κει και πέρα...ό,τι έχουμε χρησιμοποιούμε :)
μπραβο Μπετούλα!

Δημοφιλείς αναρτήσεις