ΤΟΥΡΤΑ ΜΠΙΣΚΟΤΟΥ ΜΕ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΚΑΡΑΜΕΛΑ


Πριν καιρο είχα βρει στο GOURMET μια συνταγή για μια παρόμοια τούρτα η οποία μου έδωσε μεν την ιδέα,αλλά δεν μου άρεσε καθόλου στην εκτέλεση κυρίως γιατί χρησιμοποιούσε μια κρέμα με αυγά(κάτι που καθόλου δεν μ'αρέσει σε τούρτες).Έτσι αποφασισα να ...αυτοσχεδιάσω με ό,τι είχα στο σπίτι!

Επίσης είχε τύχει να ανακαλύψω στο σούπερ μάρκετ ένα βαζάκι με καραμέλα γάλακτος και έψαχνα μια ευκαιρία να το χρησιμοποιήσω.Η προσθήκη της έδωσε στην κρέμα μια βελούδινη γεύση,χωρίς να την κάνει πολυ γλυκιά
Τ'αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά...
....ένα σας λέω...όποιος την δοκίμασε ήθελε και δεύτερο κομμάτι!
Πάμε λοιπόν!
2 πακέτα μπισκότα πτι μπερ
800 ml φρέσκο γάλα
1 μεγάλο κουτί εβαπορέ light(αραιωμένο με ίση ποσότητα νερού)
8 κ.σούπας ζάχαρη
1 κουτί ανθος αραβοσίτου βανίλια(από το οποίο έχουμε αφαιρέσει 1+1/2 κ.σούπας σκόνη)
1 βάζο καραμέλα γάλακτος
2 φακελάκια σκόνη καφέ εσπρέσο
1 φλυτζανάκι καφέ λικερ Baileys
100 ml φρέσκο γάλα και 1/4 κούπας Baileys (για τα μπισκότα)
τριμμένη κουβερτούρα
Παιρνουμε ένα ορθογώνιο πυρέξ και κάνουμε μια στρώση μπισκότα,που προηγουμένως τα έχουμε βρέξει στο μίγμα γάλακτος και λικέρ.
Σε κατσαρόλα ρίχνουμε το ανθος αραβοσίτου και τη ζάχαρη και τα ανακατεύμε μόνα τους.Προσθέτουμε όλα τα γάλατα κρύα,ρίχνουμε και τη σκόνη του καφέ,ανακατεύουμε να διαλυθούν,αναβουμε το μάτι και βράζουμε την κρέμα ώσπου να πήξει,ανακατεύοντας συνέχεια.
Οταν πήξει,αποσύρουμε από τη φωτιά,ρίχνουμε το φλυτζανάκι με το λικέρ και επίσης 4 κ.σούπας καραμέλα γάλακτος.Ανακατεύουμε καλά.
Ρίχνουμε τη μισή ποσοτητα της κρέμας πάνω από τα μπισκότα.
Περιχύνουμε με 2 κ.σούπας καραμέλα γάλακτος.
Κανουμε άλλη μια στρώση μπισκότα.Ρίχνουμε την υπόλοιπη κρέμα και άλλες 2 κουταλιές καραμέλα από πάνω.
Παίρνουμε μπισκότα που περίσεψαν και τα σπάζουμε με τα χερια σε όσο πιο ψιλά κομματάκια μπορούμε.Καλύπτουμε με τα τρίμματα την επιφάνεια του γλυκού.
Πασπαλίζουμε με την τριμμένη κουβερτούρα και περιχύνουμε με λίγη καραμέλα ακόμη.
Αφήνουμε να κρυώσει καλά η κρέμα και βάζουμε στο ψυγείο,στη συντήρηση,να παγώσει.

Posted by Picasa

Σχόλια

Ο χρήστης tassoula είπε…
Καλησπέρα!
Δηλώνω ότι το νέο λουκ είναι τελειο.Δροσερό το ροζ!!Με το ζάχαρο μου όμως πρέπει να δω τι θα κάνω..Μπορώ λές αντί για baileys να βάλω Αμαρέτο??Του έχω μια αδυναμία!Καλό βράδυ και ευχαριστώ για τα "γλυκα" όνειρα!))Σλουρπ!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ευχαριστώ πολύ Τασούλα!
δηλώνω οτι η αλλαγή ήταν...εξ ανάγκης γιατί κάποιοι φίλοι μου είπαν οτι αργούσε να κατέβει η σελίδα με τo προηγούμενo template....αλλά τελικά μου αρέσει πολύ αυτό εδώ,καθώς το ροζ είναι το αγαπημένο μου :)
όσο για το αμαρέτο μου αρέσει κι εμένα πολύ,θεωρώ οτι ταιριάζει με τη γεύση του καφέ,ίσως μόνο δοκίμασε να βάλεις μικρότερη ποσότητα στην αρχή στην κρέμα επειδή έχει πιο έντονη γεύση,κι αν χρειάζεται συμπληρώνεις
φιλάκια
Ο χρήστης betty είπε…
Κι εμένα μ'αρέσει πολύ καλύτερα έτσι! Κι είναι πράγματι πιο γρήγορο. Και πιο νοικοκυρεμένο φαίνεται δηλ. το προηγούμενο ήταν σα να αιρωρείτο στο κενό, σαν σύννεφο κάπως...Μπορείς να αλλάζεις και χρώματα στο φόντο; δηλ.το ροζ να γίνεται κάτι άλλο;
Ο χρήστης betty είπε…
Για πες μου, έλαβες τη φωτό με το κέικ; Είναι πολύ μικρή; Έγινε πολύ πετυχημένο και δοκίμασαν και δύο συνάδελφοι στη δουλειά, όχι τίποτα πρωτότυπο πάντως.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@betty
νομίζω οτι το χρώμα σε αυτή την τεμπλέτα δεν αλλάζει...τουλάχιτον όχι με τις δικές μου γνώσεις!

Δημοφιλείς αναρτήσεις