ΚΕΪΚ ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΟ ΜΕ ΜΑΥΡΟΔΑΦΝΗ



Καιρός και για ένα γλυκάκι σκέφτηκα τις προάλλες και επειδή είχα ήδη μισό μπουκάλι μαυροδάφνης(από τα μπιφτεκακια με σαλτσα μαυροδάφνης), βρήκα αυτή τη συνταγή στο REAL FOOD και είπα να τη δοκιμάσω....για να πω την αλήθεια, δε νομίζω οτι η μαυροδάφνη δημιουργεί κάτι ιδιαίτερο στη γεύση,αλλά αν σας περισσεύει σε κανένα μπουκάλι, είναι μια προταση για να το καταναλώσετε και κατά τ'άλλα να απολαυσετε ένα ωραίο σοκολατενιο κεκάκι.....τέλειο με τον καφέ



Έχουμε και λέμε λοιπόν:



3 κούπες αλεύρι φαρινάπ

2 βανίλιες

1 κ.γλυκού κανελα

2/3 κούπας κακάο

1+1/2 κούπας ζάχαρη

5 αυγά

1 βιτάμ

1 κούπα κρασί μαυροδάφνη


Στο πολυμίξερ χτυπάμε πρώτα το βιταμ με τη ζάχαρη και τ'αυγά.

Σε μπωλ ανακατεύουμε το αλεύρι με τις βανίλιες,την κανέλα και το κακάο και τα ρίχνουμε στο μίγμα των αυγών εναλλάξ με τη μαυροδάφνη.

Σε φόρμα δαχτυλιδι(βουτυρωμένη) ρίχνουμε τη ζύμη του κέικ και ψήνουμε στους 180 βαθμους.

Όταν είναι έτοιμο,ξεφορμάρουμε και πασπαλίζουμε με ζάχαρη άχνη

Σχόλια

Ο χρήστης brexians είπε…
apsogos!!!!
tha ta xanapoume
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
καλώς τον ταξιδευτή...να σε τρατάρουμε ένα κομματάκι...:-0)
Ο χρήστης Μαρινα ..... είπε…
ωωω! τι γλυκο γλυκο σποτακι ειναι αυτο? Να μαι παλι εδω γλυκεια Αναστασια...Λοιπον αν και βρισκομαι σε νευρικη ανορεξια¨(ειδες πως το αντιμετωπιζω) θα πω στον γιατρο μου το φαρμακο, κατα της απαισιας αυτης αρωστιας..Ειναι το blog σου...Φωναξα τον γιο μου να το δει...Κι ελαμψε το προσωπο του, γιατι ειδε οτι αρχισε να μου αρεσει να βλεπω (προς το παρον ) οτι εχει να κανει με φαγητο...Τον ρωτησα τι θελει να του φτιαξω απ όλα τα καλουδια σου...και ειπε βεβαια ΟΛΑ...Οποτε όπως καταλαβαινεις... μπαινω κι εγω κουζινα.Να σαι καλα ομορφια μου. ( Ο γιος μου ειναι 12,5 χρονων και τον λενε Ιακωβο-Ιασωνα, κι ειναι το αστερι μου.) φιλια πολλα
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
μαρίνα μου....αυτό ήταν ένα από τα πιο όμορφα σχόλια που έχω ακούσει για το blog μου...μακάρι να βρει η ψυχούλα σου ό,τι της χρειάζεται και η νευρικη ανορεξία να γίνει παρελθόν...αλλωστε το χαμόγελο του γιόκα σου είναι ένα ισχυρό κίνητρο,ε;;(έχω κι εγώ μια κόρη κοντά στα 14)
Μαρινάκι....αν η γαλήνη της ψυχής ...μαγειρευόταν....θα σου έφτιαχνα μια κατσαρόλα ....και θα στην έδινα να την φας....όλη...με το ζόρι... :)
Κουράγιο γλυκιά μου...προς το παρόν δώσε τόπο στην αγάπη....είναι ισχυρό μικροβιοκτόνο,αγχολυτικό και βάλε....στη διάθεση σου πάντα
φιλια
Ο χρήστης Μαρινα ..... είπε…
κατι απροόπτο με εβγαλε απ την καθημερινη μου βολτα...ελευθερη κι " ωραια" την κανω αργα το βραδυ..
Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την κατσαρόλα με το φαγητο της ψυχικης γαλήνης.Να ξερεις οτι δειλά δειλά με κόπο μεν αλλα με διαθεση εχω αρχισει να δοκιμαζω...Να εισαι παντα παντα καλα.
Ο χρήστης betty είπε…
Καλή μας Μαρίνα, μας συγκινείς πάντα με τα ευαίσθητα σχόλιά σου. Κι εμένα λίγο περισσότερο ίσως γιατί πέρασα κάποτε μια μικρή φάση ανορεξίας. Με επιμονή όμως όλα γίνονται. Τώρα που έχω συνέλθει, ξέρω ότι η αιτία ήταν ότι είχα χάσει τον έλεγχο σε κάποιες καταστάσεις και αυτό μου δημιουργούσε ένα έντονο φόβο ότι δεν θα τα καταφέρω. Έτσι ο φόβος μου εκδηλωνόταν την ώρα που έπρεπε να φάω. Ε,τότε μου κοβόταν η όρεξη.Εκείνο που επαναλάμβανα στο εαυτό μου ήταν:"ΕΓΩ έχω τον έλεγχο", αυτό με βοηθούσε να νοιώθω ότι δεν μου συμβαίνει κάτι που δεν ξεπερνιέται, αλλά κάτι στο οποίο εγώ έπεσα(για διάφορους λόγους) κι όταν θέλω (σταδιακά)θα βγω. Αυτά σαν προσωπική εμπειρία βέβαια γιατί καθένας είναι και διαφορετική περίπτωση. Φιλιά, πιστεύω ότι θα τα καταφέρεις.
Ο χρήστης Μαρινα ..... είπε…
γεια σου Betty...να εισαι καλα. Εισαι μια γλυκα " συμπαντικη¨". :)Σε ευχαριστω για το σχόλιο.
Η ανορεξια μου ειναι το αποτελεσμα ενος μακρυ δρομου καταθλιψης, η οποια βρισκεται μεν υπο έλεγχο πια ,αλλα πάντα ψαχνει να βρει τρυπούλες να βγει παλι μροστα.Ειναι η κακια μαγισα του παραμυθιου.Πάντα νικαει η πριγκίπισσα όμως ετσι δεν είναι? Ξερω πως αν δεν πιασει κανεις πάτο για να βρει την δυναμη της ώθησης προς τα επανω πια, να απογειωθει,τα πραγματα φαινονται αβαθη και τρομακτικα....Που θα παει όμως θα τον βρω τον πατο του βυθού μου...και τότε! ...Δεν θα βγαινω απ την κουζινα, Αναστασια μου...φιλιά πολλα και στις δυο.Είστε γλυκο χαμογελο και σκεψη για μενα...φιλια πολλα και γλυκα γλυκα, αστροσκονισμενα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις