ΤΑ ΒΙΕΝΝΕΖΙΚΑ VANILLEKIPFERLN ΤΗΣ 3PAD


Ήταν αδυνατο να αντισταθώ στον πειρασμο να μη τα δοκιμάσω...
Τι κι αν σερνεται μια ιωσουλα στο σπιτι μας...
...με τα χαπακια του λαιμού,τα χαρτομαντηλα και όλα τα συναφή εξοπλισμενη...
...επί το εργον!

Ειναι καταπληκτικά!
Να τα κανετε οπωσδήποτε γιατι ειναι και ευκολα και γρηγορα
Θυμιζουν λίγο κουραμπιεδες,κυριαρχει η βανιλλια και το βουτυρο...και απλά δε σου φτανει μονο ενα...δυστυχία...


Έκανα τη μιση δόση(είχα και το φοβο της αποτυχίας γιατί οι ζύμες δεν ειναι το καλύτερό μου)
Σε μένα βγήκαν γυρω στα 26 κομματια(λιγότερα απ'ότι ελεγε η συνταγή),και το πλασιμο με βασανισε λίγο(είπαμε...ζόρικη η σχεση μας..)
Προσοχή στο ψήσιμο,γιατι αν τ'αφησετε παραπανω σφίγγουν


Μετα βεβαια,απολαυσα 2 κομματακια μαζί με ενα αρωματικό τσαι κανελας-πορτοκαλιου
Γιαμ γιαμ.....
3pad ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ για την καταπληκτικη συνταγή!
Posted by Picasa

Σχόλια

Ο χρήστης prasino liker είπε…
cook
ειναι μαγευτικα ετσι οπως μας τα παρουσιαζεις.Ξεχασα να σε ρωτησω ,τα αμυγδαλα να ειναι ξεφλουδισμενα; και τι βουτυρο χρησιμοποιεις;
Eυχαριστω πολυ.
Ο χρήστης prasino liker είπε…
cook
Συγνωμη σε εχω ζαλισει,ειμαι λιγο ασχετη με την κουζινα,φουσκωτικο βαζεις;
σε ευχαριστω.
Ο χρήστης Σπύρος είπε…
Θέλω και εγω΄!..Καλημέρα ! εισαι ότι καλύτερο για δίαιτα ..μόνο οπτικά χορτένεις!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@Σπύρο
Καλημερα!Να σου δώσω τα μισά;;...Τα εκρυψα σ'ενα κουτί και αντιστέκομαι στον πειρασμο να δοκιμασω πρωι πρωι με τον καφέ μου ένα...

@Λικεράκι
μπορεις να κάνεις όσες ερωτήσεις θες :)
Τ'αμυγδαλα ξεφλουδισμένα και τριμμένα πάνε...βουτυρο μπορεις να βαλεις τυπου Κερκύρας,αγελαδινό(σαν το Lurpak)ή φρέσκο(αυτό στα βάζα)..εγώ χρησιμοποίησα μισό μισό από τα 2 τελευταία...όσο για το αλευρι,όχι δεν χρειαζεται διογκωτικό,βαζεις αυτο που ειναι για όλες τις χρήσεις
Ο χρήστης ολα θα πανε καλα... είπε…
Ωχ,ωραία μου φαίνονται και γευστικά!Φέρτε κι από δω ένα,ωρέ παίδες!
Ο χρήστης 3 parties a day είπε…
Τι ωραία!
Πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν!
Στο κουτί θα διατηρηθούν μέχρι 6 περίπου βδομάδες.
Ο χρήστης heart n soul είπε…
cook the book, καλώς σας βρήκα στο ροζκουφετί και πασπαλισμένο με άχνη κόσμο σας (αυτή τη συνταγή θα τη κάνω όπωσδήποτε!). Θα σας επισκέπτομαι συχνά :) (και τι τραγούδι!)Περαστικά στους ιοχτυπημένους...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
καλώς την heart n soul!
μ'αρεσε εται οπως μας περιεγραψες...το ροζ ειναι και το αγαπημενο μου χρώμα άλλωστε!
και βέβαια να περνάς να σε τραταρουμε...ή ακομη καλύτερα θα ανταλλασουμε επισκεψεις..
-η φωνη το Ντ.Ρουσσου μ'αρεσει πολύ,όπως και του Παβαρόττι-
ευχαριστώ για τα περαστικά,τα χρειαζομαι...σήμερα νομίζω οτι ειμαι χειρότερα :(
Ο χρήστης betty είπε…
Μπα, περαστικά αδελφούλα! Πες τους να σου στίψουν κανένα χυμό, καλά τους περιποιείσαι, τουλάχιστον από άποψη μαγειρική δεν έχουν να λένε...τι κάνουν τα ανίψια; Ξέρεις έχω και κάμερα στο λαπτοπ αλλά δεν έχω ιδέα πώς γίνεται η χρήση της!
Ο Ντέμης ήταν η αδυναμία μου από φοιτήτρια είχα αγοράσει τις κασέτες του και ο...μη λέμε ονόματα...με σνόμπαρε γιατί άκουγε τζαζ και ροκ! χαχα Εγώ ξέρεις τι μπιτάτη ήμουνα, ενώ το ροκ ήταν πολύ φρικ για μένα τότε!Πλήρης συντονισμός δηλαδή ! Τι θυμήθηκα κι εγώ τώρα;!
Ο χρήστης kiki είπε…
Μιαμ μιαμ! Καλη όρεξη και περαστικα!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Σας ευχαριστώ για τα περαστικά...εδώ όλοι περασαμε από την ιωση(?) εκτος του μικρου που καπως φαίνεται να εχει γλυτωσει εως στιγμής!
Μπετούλα θυμαμαι τις κασετες σου...απο αυτές νομιζω αγαπησα τα τραγουδια του Ντεμη :)...ειδες παιχνιδια του μυαλού...πολλές φορές στα καλα καθουμενα ένα flashhh... και βουτάς στα περασμένα :)
ΥΓ:ωρα να μαθεις να χρησιμοποιεις και την καμερα..δεν ειναι τιποτα δυσκολο..
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Περαστικά cookitsa. Είσαι αρρωστούλα???
Ευκαιρια να σε περιποιηθούν οι άλλοι, τόσα τους φτιάχνεις εσύ;))
Πιες ένα αρωματικό τσαγάκι, που πολύ το ζήλεψα (ζήλεψα και τα βιεννέζικα, αλλά συγκρατούμαι, πάντως ωραία ιδέα αντί για τα κλασικά κουραμπιεδάκια φαίνονται).
Εύχομαι όλα να πάνε καλά:)))
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ευχαριστώ ελενακι :)
την Παρασκευη στα ξαφνικά ήρθε και με επισκεφτηκε ενας πονολαιμος,ενα μπουκωμα,κατι πονοι γενικώς...
αλοίμονο...ο Μιχαλης(ο καλος μου) δεν εχει ιδεα περι της κουζίνας :)
το τσαγακι ειναι καταπληκτικο(και δεν ειμαι φαν του ειδους),υποτιθεται οτι το αγορασα για τον Μιχ. αλλα εγώ το πινω...
φιλακια:)
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
"Eλάτε τώρα...τί μου κάνετε..." (βλ. διαφήμιση)

Μωρέ θα το φάω...τί λες;... και τσά"ι παρακαλώ...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
Αρωστούλα, αρωστούλα στην ...κουζίνα και στο διαδίκτυο τη βγάζεις. Με τη γυναίκα μου χαζεύουμε συνταγές τύπου κέικ για το σχολείο της μικρής. Περαστικά!
Ο χρήστης Σπύρος είπε…
ΕΝΑ ΜΟΥ ΦΤΑΝΕΙ!!!!
Ο χρήστης prasino liker είπε…
cook καλησπερα,
Τα εφτιαξα.Μου εγιναν υπεροχα,μονο που εβαλα αμυγδαλα περισσοτερα ,δεν μου αρεσουν τα φουντουκια ,και τα εψησα περισσοτερο.Μαλλον ειναι θεμα φουρνου.
Σε ευχαριστω πολυ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
γλαρενια μου
...εφτασε και το τσαγακι σου :)
φιλακια

θυμιο
ευχαριστώ για τα περστικα...αρρωστη-ξεάρρωστη...το διαδίκτυο ειναι ακομη μεγαλύτερη..αρρώστια :))

Σπύρο
..μ'άρεσει που εισαι ετσι εγκρατής :)

Λικεράκι
α...γρηγορα σαν κι εμενα :)
ούτε εγω εβαλα φουντουκι-γιατι δεν ειχα,και νομιζω οτι ομοιως τα εψησα λιγο παραπανω...την επομενη φορα θα κρατησω το χρονο της συνταγής

καληνυχτες σε ολους :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις