ΜΕΛΙΤΖΑΝΕΣ ΜΕ ΠΑΡΜΕΖΑΝΑ

Κι αφού τη σουπίτσα μας την φτιαξαμε,ας κάνουμε κι ένα... πισωγύρισμα στο καλοκαίρι και σ'ενα φαγητό που πολύ αγαπώ...είμαι σίγουρη οτι το ίδιο και η Έλενα που αγαπά τις μελιτζάνες :)
Αν σας βρίσκεται ακόμη καμια καλή μελιτζανούλα και ωραία φρέσκια ντοματούλα...ιδου!....

ΥΛΙΚΑ
2 κιλά μελιτζάνες
300 γρ.γλυκια γραβιέρα
150 γρ.τριμμένη παρμεζάνα
λιγη τριμμενη φρυγανια
Για τη σάλτσα
1/3 κούπας ελαιόλαδο
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
3 σκ.σκόρδο φετακια
4-5 ντομάτες τριμμένες
2 κ.γλυκού ξύδι
1/2 κ.γλυκού ζάχαρη
ψιλοκομ.βασιλικός ή μαιντανός
αλατι-πιπερι
Κόβουμε τις μελιτζάνες σε φέτες κατά μήκος.Τις τηγανίζουμε ή τις ψήνουμε στο φούρνο(εγώ τις κανω μισές μισές κι από τα 2...)
Ετοιμάζουμε τη σάλτσα ντομάτας με όλα τα υλικά να δέσει καλά,αφήνοντας για το τέλος το βασιλικό.
Ανακατεύουμε τα τυριά με πιπέρι(κραταμε λίγη απο την παρμεζάνα χωριστα).
Αλείφουμε με λάδι ένα στενόμακρο πυρέξ και πασπαλίζουμε με φρυγανιά.
Στρώνουμε το 1/3 από τις μελιτζάνες,τα τυρια και τη σάλτσα και επαναλαμβάνουμε ώσπου να τελειώσουν τα υλικά.
Πασπαλίζουμε με την παρμεζάνα που κρατήσαμε και βάζουμε στο φούρνο στους 200 β. να ροδίσει η επιφάνεια.
Σερβίρεται ζεστό,αλλά και κρύο πάλι νοστιμο είναι!
Πάει και για πρωτο πιατο...εμείς πάντως μια χαρά το τρώμε ως κύριο... :)

Σχόλια

Ο χρήστης EKT είπε…
Tρίτη φορά που το γράφω το σχόλιο. Φταίει η σύνδεσή μου, είμαι ακόμη στο Μάραθο και βλέπεις δεν έχω adsl, τι να γίνει!
Λοιπόν πολύ ωραία η συνταγή με τις μελιτζάνες. Τις μαγειρεύω και εγώ με κάποιες διαφοροποιιήσεις, 1.Ξεπικρίζω τις μελιτζάνες σε αλατισμένο νερό καμμιά ωρίτσα.
2.Δε βάζω άλλο τυρί εκτός από φέτα που την τρίβω ανάμεσα στις στρώσεις με τις μελιτζάνες και τη σάλτσα
3.Χτυπάω 2-3 αυγά ομελέτα τα ρίχνω από πάνω, ξανά λίγη σάλτσα και φέτα και το ψήνω στους 170 μέχρι να δέσουν τα αυγά.
Είναι το αγαπημένο φαγητό των θυγατέρων μου, για αυτό παρακαλώ να μη διαβάσω σχόλια σαν αυτά που έκαναν για τον τραχανά κάποιοι, κάποιοι, δε λέμε ονόματα, δε θίγουμε υπολήψεις...Λοιπόν αγαπητοί μου, για να ξέρετε,όταν το Νέο Κύμα ήταν στην άνθηση του ο τραχανάς σερβιριζόταν στις μπουάτ της Πλάκας σε ωραία πήλινα κεσεδάκια όπου τρέχαμε για να ακούσουμε τον Κώστα Χατζή ή το Νιόνιο Σαββόπουλο, άγνωστο τότε.
Ορίστε σας αποκάλυψα μυστικά..
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
Ωραία αυτά που γράφετε!
Ελένη, η συνταγή της cook είναι λίγο ..."ευρωπαική"! Η δε φωτογραφία πολύ καλή, λες και θα βγει από την οθόνη μου, σαν να το έχω στο τραπέζι μου! Λαχταριστές!

Ελένη πρόλαβα αργότερα τον Γιώργο Ζωγράφο στην Απανεμιά.

Καλό σας βράδυ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
οι μελιντζανες ειναι 'απαιχτες' σε ολες τις συνταγες...(μονο η μελιντζανοσαλατα δεν μου αρεσει). εγω τις πιο πολλες φορες τις κανω παπουτσακια...

καλο ξημερωμα!
Ο χρήστης betty είπε…
Θα το κάνω το σχόλιο, δε γίνεται, τον τραχανά και τις μελιτζάνες με φέτα σας τις χαρίζω!
Καλή ιδέα αδελφούλα κι έχω μελιτζάνες να ετοιμάσω για αύριο, κάπως έτσι μας τις μαγειρεύει ο Φιλίπ και είναι υπέροχες αλλά θα δούμε. Ο σύζυγος μάλλον τώρα προτιμά κάτι σε συνδυασμό με τζατζίκι...
Ο χρήστης Σπύρος είπε…
Και τα παπουτσάκια μου αρέσουν:)
Ο χρήστης elie είπε…
Σημειώνω τη συνταγή, όταν επιστρέψει με το καλό ο καλός μου θα το δοκιμάσουμε, μιας και τρελαίνεται για μελιτζάνες! Πολύ λαχταριστές φαίνονται...
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Αααχχχ, πως με ξέρεις, πως με ξέρεις:))))
Τέλειες οι μελιτζανούλες με τα τυριά, σαν πίτσα μελιτζάνα!!! Και η σαλτσούλα σου λαχταριστή φαίνεται!!!
Καλά που προμηθεύτηκα σήμερα μελιτζάνες. Βέβαια δεν είναι αυθεντικές τσακώνικες, αλλά κάτι θα κάνουν κι αυτές.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Τις έφτιαξα τις έφτιαξα!!! Κυριές του cook είστε πολύ καλές... μου μαθαίνετε να μαγειρεύω!!!! Σας κερνάω μελιτζανούλα!!!
Ο χρήστης betty είπε…
Φίλες και φίλοι πολύ χαιρόμαστε που προοδεύετε στις μαγειρικές σας επιδόσεις(με μερικές εξαιρέσεις Έλενα και Έλλη...που μας μαθαίνετε πολλά).
Έλενα ναι, ξέρουμε την αδυναμία σου. Ένα περίεργο πράγμα μου συμβαίνει τώρα τελευταία, ενώ οικογενειακώς δεν τις τρώγαμε, κατόπιν επιτυχημένης συνταγής του συζύγου...τρώμε μια φορά τη βδομάδα!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Μπορώ να ζητήσω από τις κυρίες μια ειδική παραγγελία; Διαβάζω τις συνταγές σας, αλλά λόγω μιας συγκεκριμένης δίαιτας δεν μπορώ να φάω τίποτε που να έχει υποστεί ζύμωση (τυριά κλπ) ούτε άμυλα (μακαρόνια, ρύζι κλπ (((..). Θα μπορούσατε να μου δώσετε καμία συνταγή για να πάψω να τρώω άνοστα νερομπούλια; (Α και από κρέας κόκκινο μόνο μοσχάρι)
Ο χρήστης betty είπε…
@doratsirka αγαπητή μας , μας βάζεις σε μπελάδες, τόσους ταίζουμε εδώ μέσα κι είναι και λαίμαργοι, τώρα ήρθες κι εσύ η "ιδιότροπη"! Κάτι θα κάνουμε και με σένα, προσωπικά θα ρίξω μια ματιά στα αρχεία τα φοιτητικά και θα περιμένουμε λιγάκι και την αρχιμάγειρα cook. Αυτά σημαίνουν να αναμένεις νεότερα ποστ.
Προς το παρόν προτείνω κάποιες αρωματικές σαλτσούλες με μυρωδικά και ξύσματα εσπεριδοειδών...

Δημοφιλείς αναρτήσεις