Ένα κόσμημα στις Άλπεις

Τη Σλοβενία όλοι την έχουμε ακούσει αλλά ίσως δεν έχουμε υπόψη μας τις ομορφιές της. Περιτριγυρισμένη από Ιταλία, Αυστρία, Ουγγαρία και Κροατία, δεν γινόταν παρά να είναι υπέροχη. Ιδιαίτερα εκεί στις παρυφές των Άλπεων, η φύση έφτιαξε ποιήματα...Όλα ξεκίνησαν όταν ένας παγετώνας (δε λέμε ονόματα!) έλιωσε (!) πριν πολλά πολλά χρόνια δημιουργώντας αυτή την απολαυστική λίμνη...δεν είναι μόνο η Ελβετία λοιπόν...
Στο μέσον αυτής, υπάρχει ετούτος ο πανέμορφος βράχος-νησί με το εκκλησάκι του και τον ήχο του καμπαναριού του να συμπληρώνει τις μουσικές νότες στο πεντάγραμμο της φύσης(τιτιβίσματα, κελαρίσματα,θροϊσματα και τα συναφή)...

Φυσικά, η κουζίνα εκεί δεν μπορούσε να υστερεί αφού συνδυάζει τεσσάρων ειδών μαγειρικές παραδόσεις!
Ελάτε τώρα, μη μου ζηλεύετε, εγώ για να ευχαριστηθείτε σας τα δείχνω, μπορεί κάποια στιγμή μάλιστα να καταφέρετε να πάτε κιόλας. Και το χειμώνα μαγευτικά είναι και το καλοκαίρι ακόμη καλύτερα...

Πώς το ανακάλυψα το Μπλέντ; Έτσι λέγεται η περιοχή...τα ενδιαφέροντα της αστροπαρατήρησης με οδήγησαν σ'αυτό....θα σας εξηγήσω την επόμενη φορά...προς το παρόν κάντε τον περίπατο στην όχθη της λίμνης, χασομερείστε στη φαντασία σας ακούγοντας, μυρίζοντας και θαυμάζοντας...

...χαρείστε στον εαυτό σας και την πολυτέλεια των θερμίδων ενός λεμονογλυκού όπως το παρακάτω!

...ποτέ δεν είναι αργά να ονειρευτούμε...μόνο στη φύση όμως τα όνειρα έχουν άλλη γλύκα.

Σχόλια

Ο χρήστης tassoula είπε…
betty .....φευγω με το κεφάλι ψηλά....
Πάω να σκάσω με την ησυχία μου στην γωνίτσα μου!!!
Ο χρήστης artou είπε…
εγω δεν πρόλαβα να πάω στη γωνίτσα μου έσκασα πριν καλά καλά το καταλάβω δεν ακούσατε το ΜΠΑΜ?

φοβερή αναδρομή


καλησπέρα και γλυκό φιλί
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Το γλυκάκι στο τέλος είναι το πιο δελεαστικό χιχιχιχι (πλάκα κάνω...) είμαι γλυκατζού τι να κάνουμε!!!
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
ΩΡΑΙΑ ΒΟΛΤΑ!!!
Γαργαλάς τις αισθήσεις μας ε?
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
καλα...ειναι υπεροχο μερος! πολυ σωστα το λες...θα το εχουμε υπ'οψιν!!!...κι απο κουζινα σκιζει!

καλο σου απογευμα!...: ))
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Μπετούλα
τι ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ μερος...άσε που τρλλάθηκα με αυτά τα φθινοπωρινά χρώματα....εκείνο όμως που ζήλεψα περισσότερο είναι ασφαλώς οι λιχουδιές...
χμμ,γιατί το ονομα του παγετώνα μυστικό,μήπως θα επρεπε να το ξέρω;;; :)
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Να πάμε, να πάμε!! Ωραία ιδέα για ταξιδάκι!! Θα ξέρουμε και τι να φάμε!!

CrazyTourist2
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Tι υπέροχα χρώματα έχει λοιπόν η φύση!!!! Πανέμορφες φωτό, μας ταξίδεψες μαγικά Μπετούλα:)))
Και για να γίνω και λίγο πεζή, αυτό το λεμονογλυκάκι suuuuuuper φαίνεται:))))))))))
Ο χρήστης betty είπε…
To λεμονογλυκό επίτηδες το έβαλα γιατί σκέφτηκα ότι θα εμπνεύσει μερικές από τις καλές μαγείρισσες εδώ(εντάξει, ξέρω ότι η Ελενα του έχει αδυναμία!).
Το όνομα του παγετώνα δεν το λέω γιατί δεν ξέρω να το προφέρω...
Ο χρήστης dyosmaraki είπε…
Πρώτη φορά επισκέπτομαι το blog σου και φεύγω χωρίς να νοιώθω ενοχές....αφού δεν είναι Δευτέρα!!!!
Υπέροχα τα τοπία στα οποία μας ταξιδεύεις αλλά ακόμη πιο υπέροχο εκείνο το γλυκουδάκι.... Επιφυλάσσομαι μέχρι την Δευτέρα να κάνω μια tournee και στα υπόλοιπα posts σου!!! Φαίνονται πολύ γευστικά!!
Και από Δευτέρα......δίαιτα!!!
(Είπα και για τις μουσικές επιλογές ότι ήταν υπέροχες??)
Ο χρήστης Σπύρος είπε…
Oτι πρέπει να χειμωνιάτικο ταξιδάκι!!
Ο χρήστης betty είπε…
Καλως το δυοσμαράκι! Κάτσε να ξανακάνω τις συστάσεις για να μη μπερδεύεσαι, εγώ και η Cook γράφουμε συνήθως(η ιστοσελίδα πάντως είναι υπό την υψηλή επιστασία της cook(η μεγαλύτερη αδελφή μου)...υπάρχουν και μερικοί προσκεκλημένοι όμως καμιά φορά! Η cook γράφει τα μαγειρικά και την κριτική για τα βιβλία, εγώ είμαι φυσιολάτρης και αστροπαρατηρητής.Κάνε μας και καμιά κριτική, μας αρέσει!
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
Αχ....ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ!!!!!!!
Αχ.... εκείνο το λεμονογλυκό με τσάϊ
Αχ..... τί μου κάνετε τώρα.....
;-)

Φιλιάααααα και μεγάαααλη Γλαρένια αγκαλιά
Ο χρήστης zoZeL είπε…
peinasa..ree!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
δυοσμαρακι
καλώς ήρθες κι απο εδώ :)
θαύμα που σ'αρεσουμε...εγώ σ'εχω ήδη επισκεφτεί,είμαι ομως σιγουρη πως θ'αρεσεις πολύ και στη Μπετυ :)
να περνας να σε κερνάμε ο,τι θες!
(τι καλά που εχουμε ιδια μουσικά γουστα!)

@zozel
γεια χαρα!...τι,ακόμη δεν έφαγες....πάρε κατι,δεν παχαινει!
Ο χρήστης 3 parties a day είπε…
Μμμμ... Δεν είναι και πολύ μακριά από δω που μένω...
Ο χρήστης prasino liker είπε…
Betty,
Μικροι ονειρευτες του μεγαλου κοσμου.
Παντα να ταξιδευεις σε γη και ουρανο.
Καλο σου βραδυ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις