Γαλάτεια Οδός ...


Η λέξη Γαλαξίας, η οποία περιγράφει τη δική μας κοσμική γειτονιά(και κατ'επέκταση όλες όσες της μοιάζουν), προήλθε από την ελληνική λέξη γάλα, λόγω της εμφάνισης που έχει στον ουράνιο θόλο το κέντρο του γαλαξία μας. Μοιάζει με φωτεινή γαλακτώδη λωρίδα , παρατηρούμενη από τα σκοτεινά μέρη της γης.

Έτσι ο αστροφωτογράφος, ευρισκόμενος στην εξοχή, είχε την παραπάνω αποτυπωμένη έμπνευση. Αφού φωτογράφησε το κέντρο του γαλαξία μας(πάντα φαίνεται φωτεινότερο στις φωτογραφίες, απ'ό,τι προλαβαίνει να αντιληφθεί το μάτι μας), σκέφτηκε να μοντάρει έτσι μια φωτο του αγροτικού δρόμου, ώστε να φαίνεται ότι οδηγεί στα αμέτρητα άστρα του!!


...Έτσι, προέκυψε η Γαλάτεια οδός...από τη γη στοχεύει στον ουρανό. Ποιός άραγε έχει την τόλμη να υποστηρίξει την ύπαρξή της; Επαρκείς αποδείξεις δεν παρέχονται από τις σχετικές επιστήμες. Είναι και η γαλαξιακή σκόνη που εμποδίζει την ορατότητα. Λες και κάποιοι έχουν ήδη ξεκινήσει το ταξίδι πάνω στο μονοπάτι και τα σύννεφα της σκόνης, μας κρύβουν το δρόμο...

Τώρα μην ψάχνετε πάντα αλληγορίες στα γραφόμενά μου, μάλλον επηρεάστηκα από το Θύμιο http://kollase.blogspot.com και την καινούργια του ανάρτηση μεταξύ φαντασίας και πραγματικότητας!
Είναι όμως και μια καλή αφορμή να αφήσουμε για λίγο τα γήινα για τα επουράνια...όπως γαληνεύει το βλέμμα, δεν θα έπρεπε να γαληνεύει και η ψυχή; Σσσσσ, για μια στιγμούλα ας σωπάσουμε τους θορύβους, για ένα λεπτό την ημέρα, σταματείστε τη γκρίνια κι αφουγκραστείτε τη σιωπή.
Όταν μιλάω για τη σιωπή το μυαλό μου πηγαίνει πάντοτε στον γνωστό Σωκράτη: "Αφού δεν σας δίδαξε η σιωπή μου ούτε τα λόγια μου θα σας διδάξουν". Μήπως αυτή είναι η Γαλάτεια οδός;!

Σχόλια

Ο χρήστης Ra Ma είπε…
Betty, μάλλον είμαι κακιά επιρροή και βλέπω να μου την λέει η cook!!!! Αλλά ξέρω πως τι θα της πω: «σσσ, αφουγκράσου τη σιωπή" και μπορεί να την γλυτώσω...

Εμπνευσμένος ο τίτλος, η δε παρομοίωση με τη σκόνη των ταξιδιωτών που προπορεύονται μου άρεσε πολύ! (Θα σε ζητήσω μεταγραφή!)

Το τέλος θα το ξαναδιαβάσω ... μπερδεύτηκα! Δεν είμαι για βαριές σκέψεις αυτή την ώρα!

Καλό μεσημέρι.
Ο χρήστης betty είπε…
θύμιο, κι εγώ το έγραφα μεταξύ ενός επείγοντος κι ενός διαλείματος σιωπής, οπότε καταλαβαίνεις μπερδεύτηκα με τις εναλλαγές εγγράφου ομιλίας και σιωπής!
Ο χρήστης artou είπε…
πρόσκληση σε παιχνίδι

για ελάτε για ελάτε
Ο χρήστης Μαρινα ..... είπε…
"αφουγκρασου τη σιωπη"

σωστο...
γεια σας...γεια σας γειας

σας αγαπω
σς φιλω
Ο χρήστης Σπύρος είπε…
Aν θεωρήσουμε την σιωπή το σωστό δρόμο...παρακαλώ ας την περπατήσουμε όλοι μαζι χεράκι χεράκι..τι λέτε;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Τα θαυματα και η ομορφιά της φύσης και του σύμπαντος...σε μια φωτό περίτεχνα μονταρισμένα...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο χρήστης betty είπε…
@Μαρίνα μας γλυκειά κι αγαπημένη, είδες πόσα μένουν από αυτά που μας λες με τη σιωπή σου; Είσαι παρούσα αν και "απούσα"! Φιλιά πολλά...
@Σπύρο, πολυ χαίρομαι που είσαι τόσο μα τόσο συντονισμένος!!!
@trelofantasmeni, είναι κι αυτά λαμπρά διαλείματα χαλάρωσης...
@artou, από Τετάρτη τα λέμε γιατί προέκυψαν ιώσεις και τρέχουμε!...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
πιστευω να μην δημιουργηθει κυκλοφοριακο κομφουζιο στην 'γαλατεια οδο' οπως εχει γινει στην αττικη οδο, την εγνατια οδο κλπ...
Ο χρήστης betty είπε…
@una mama,πολύ εύστοχο το σχόλιό σου, λες να θέλουν πολλοί να τη δοκιμάσουν;!καλό...
Ο χρήστης artou είπε…
Ελπίζω να είστε όλη καλά σήμερα!

Πέρασα για καφεδάκι είναι κανεις εδω?ή ονειροπολείς πάλι

:)
:)
Ο χρήστης betty είπε…
Άρτεμις εδώ είμαι, η cook απουσιάζει (τη φιλοξένησα για λίγο στην Αθήνα!)κι ελπίζω να κάνει και καμμιά ανάρτηση που σας άφησε έτσι νηστικούς (είσαστε και λαίμαργοι!).
Όχι, δεν πετώ στα σύννεφα, αυτές τις μέρες δεν έχω λόγια κι εγώ...πολλή γκρίνια κυκλοφορεί στη μπλογκόσφαιρα, εάν κάναμε πέντε πράγματα σωστά θα μειωνόταν και θα αυξανόταν η αυτοεκτίμησή μας ως πολίτες...
Εσύ πώς μας είσαι; Εχεις συνέλθει εντελώς από το σοκ;

Δημοφιλείς αναρτήσεις