ΚΡΕΜΑ ΜΠΙΣΚΟΤΟΥ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ

Ακόμη μια συνταγή που έχω υποσχεθεί.
Την εχει ζήτησει το
laxanaki,γι'αυτό την βαζω...θεωρω οτι δεν ειναι τίποτα πρωτότυπο...έγινε με ό,τι έτυχε να βρίσκεται στο σπίτι εκείνη τη στιγμή,προκειμενου να κάνω τον μικρό,να φαει το φαγάκι του(όταν ξερει οτι τον περιμενει κατι σε γλυκό,τρώει με περισσοτερη όρεξη!)

Για 4 ψηλα ποτηρια(σαν αυτά που βλεπετε) θα χρειαστήτε:

1 φακελο ανθος αραβοσίτου βανίλια
1 φακελο ανθος αραβοσιτου σοκολατας
4 κούπες γαλα φρέσκο(ή 2 κούπες εβαπορε+2 κούπες νερό)
6 κ.σούπας ζαχαρη
2 κ.σούπας βούτυρο τυπου Κερκύρας
6-7 μπισκοτα(ό,τι σας βρίσκεται) σε κομματακια
1 φακελακι σταγονες ασπρη σοκολατα(ή 100 γρ.ασπρη κουβερτουρα)
4 φετούλες κεϊκ(.. παντεσπανι..τσουρεκι...σαβαγιαρ...ό,τι υπαρχει)
Για το γαρνιρισμα:
σταγόνες καραμέλας(τρούφα..καβουρντισμένο αμυγδαλακι..)
σιρόπι σοκολάτα ή κεράσι

Η εκτελεση ειναι πολύ απλή.
Ετοιμαζουμε ξεχωριστά τη κρ.σοκολατας με τη μιση ποσοτητα γαλακτος και ζαχαρης που αναφερεται πιο πανω.
Όταν ειναι ετοιμη ριχνουμε τη μια κουταλια βούτυρο και τα σπασμενα μπισκότα και ανακατεύουμε.
Μοιραζουμε στα 4 ποτήρια
Από πάνω βάζουμε απο μια φετούλα κέικ(ή ο,τι αλλο έχουμε).Προαιρετικά,ραντιζετε με λιγο λικέρ(αν κι εμενα ο μικρος δεν το θέλει)
Ετοιμαζουμε και την κρ. βανίλια με το υπολοιπο γαλα και ζαχαρη.
Όταν αρχίζει και πήζει ρίχνουμε την λευκή σοκολάτα και ανακατευουμε καλά να λιωσει.
Αποσύρουμε και προσθετουμε την αλλη μια κουταλιά βούτυρο.
Τη στρώνουμε στα ποτήρια πάνω από το κέικ.
Σκορπίζουμε τις σταγονίτσες καραμέλας(ή ό,τι αλλο θελετε).
Κανονικά τωρα αυτό πρεπει να κρυωσει και μετα να μπει στο ψυγείο.
Εγώ όμως που βιαζόμουν να εχει παγώσει μεχρι να φάμε το έβαλα κατευθείαν στην καταψυξη(ζεστο!) και μεσα σε 1 ωρα ήταν μια χαρά
Όταν ερθει η ώρα για σερβίρισμα περιχύνετε με ό,τι σιρόπι αγαπάτε

Laxanaki...τόσο απλό..:)

Posted by Picasa

Σχόλια

Ο χρήστης ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε…
Mιλάμε μου τρέχουν τα σάλια.....πω πω...τι μας κάνεις...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
:))
...έλα..πάρε το ένα! :)
Ο χρήστης prasino liker είπε…
Cook
Tι ηταν να σε ανακαλυψω.Εισαι καταπληκτικη.Σε ευχαριστω για τις ωραιες ιδεες και για τις
καταπληκτικες φωτο.Οσο για τις θερμιδες ,θα σου τις στειλω με e-mail.
kαλο βραδυ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
λικερακι
το χαμόγελο μου φτανει ως τ'αυτια με το σχόλιό σου :))
θαύμα λοιπόν...αν εχεις και συ καμια ιδέα να μας την πεις!
ολα τα ακουμε εμεις!
φιλακια(ωχ...ασε καλυτερα μη σε κολησω..)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
αυτο το γλυκο το εκανα παλια με μια παραλλαγη...κρεμα βανιλια βαση, αναμεσα πτι-μπερ μπισκοτα κι απο πανω μια στρωση κρεμας πορτοκαλι. παντως αυτο πρεπει να ειναι τελειο γιατι εχει αναμεσα το κεϊκ!

καληνυχτα!!!
Ο χρήστης EKT είπε…
Καλά ο μικρός να δελεάζεται, εμείς οι ατυχείς που πρέπει να προσέχουμε θερμίδες, χοληστερίνες, ζάχαρα κλπ. τι χρωστάμε;
φιλιά
ΕΚΤ
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλημέρα!!! Είσαι φοβερή cook!!! Ευχαριστώ για τη συνταγή!! Μου τρέχουν ήδη τα σάλια!!!
Ο χρήστης betty είπε…
Δύο κ.σούπας ζάχαρη για κάθε κούπα γάλα μου φαίνεται υπερβολικό, η μισή δόση είναι καλύτερα.
Ο χρήστης Σπύρος είπε…
Δεν ξέρω..

Αλλά μου αρέσει να μπαίνω σε αυτο το blog..!!!

Mόνο και μόνο να βλέπω φτάνει!!
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Aχ, κι εγώ για να βλέπω μπαίνω, αλλά τελικά δεν περιορίζομαι στο ...κοίταγμα και παρασύρομαι.
Τι δροσιστικό γλυκάκι που φαίνεται!!! Εχω πάρει κι εγώ σταγόνες καραμέλας και δεν τις έχω αξιοποιήσει ακόμα. Πολύ ωραία ταιριάζουν τελικά και σαν "διακόσμηση" σε γλυκάκια:)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@mama
μμμ...και η κρεμα πορτοκαλι θαυμα μου ακουγεται,σε συνδυασμο με σοκολατα ειναι χαρμα...
@ελενη
α...κι εμεις εδώ εχουμε τον μπαμπα που δεν κανει να τρωει γλυκα(προδιαθεση για ζαχαρο)...ο καημενος...επιτηδες λεει το
κανετε...να με εξοντώσετε :)
@λαχανακι
παρακαλώ...χαρα μου!
@Μπετυ
η σωστη αναλογια ειναι μιαμιση κουταλια σουπας ζαχαρη για μια κουπα γαλα...για να ειναι λιγο γλυκια η κρεμα..λεει η γλυκατζου:)
@lockheart
θαυμα...τετοια θελω ν'ακούω!! :)
@ελενακι
ουτε εγω τις ειχα χρησιμοποιησει τις σταγονιτσες καραμελας...παιρνω κατα καιρους διαφορα και λεω καπου θα μου χρειαστουν...αρκει να μη τα ξεχασω και λήξουν :)
Ο χρήστης ολα θα πανε καλα... είπε…
Kαλημέρα.
Το ξέρω αυτό το γλυκό,με παραλλαγή.Είναι πεντανόστιμο!

Δημοφιλείς αναρτήσεις