Σαββατο...με ψάρι φασκόμηλο αλα Έλενα!


Τις προάλλες η γλυκιά μας ,χρυσοχέρα και... πεντανόστιμη,'Eλενα από το Hungry for life μου αφιέρωσε μια συνταγή για Ψάρι με φασκόμηλο.
Παρ'ότι δεν τρελλαίνομαι για ψάρι,κάθε Σάββατο συνήθως ψήνω κατεψυγμένο φιλέτο...η συνταγή της 'Ελενας με το που την διάβασα με ενθουσίασε,πολλά αγαπημένα μυρωδικά,μπαχαρικά,κρασάκι,σκορδο,κρεμμύδι και ντομάτα και κυρίως φασκόμηλο
Σας συνιστώ οπωσδήποτε να το δοκιμάσετε...το φασκόμηλο,δεν το είχα ποτέ σκεφτεί,αλλά δένει τέλεια με το ψάρι...εδώ πάντως έγινε η αγαπημένη μας γεύση του Σαββάτου...να γλύφεις τα δάχτυλά σου...
Κι επειδή μια δόση αμαρτίας την έχουμε...το φαγαμε συνοδεία τηγανητής πατάτας και αρωματικής σκορδάτης λαχανο-καροτοσαλάτας...σουπερ!!!
Έλενακι,σήμερα ήσουν το τιμώμενο πρόσωπο στο τραπέζι μας :))
Posted by Picasa

Σχόλια

Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Πω πωωωωωωωω, πόσο χαίρομαι που το ευχαριστηθήκατε το ψαράκι:))))))
Και τι όοομορφο που φαίνεται το πιάτο σου!!!!
Με συγκίνησες ιδιαίτερα που το τιμήσατε:)))
Το αστείο είναι ότι και εμείς σήμερα είχαμε δικό σου φαγάκι. Έφτιαξα τα μπιφτεκάκια σου με σάλτσα μαυροδάφνης, που τα τιμήσαμε δεόντως. Μούρλια έγιναν!!!!
Φιλάκια και ένα όμορφο Σαββατοκύριακο εύχομαι σε όλη την οικογένειά σου:))))
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
χιχι...κοίτα συγχρονισμος!!
σα να λέμε,μας κάνατε και σας κάναμε το τραπέζι σήμερα :))
χαίρομαι που σας άρεσε και το δικό μας φαγάκι !
(((((((αγκαλίτσες)))))))
και καλό Σαββατοβραδο-εμείς εντός θα είμαστε...
Ο χρήστης kiki είπε…
Τέλειο έγινε το ψαράκι ε; Και ανταλλάξατε και συνταγούλες. Να θυμίσουμε οτι η Έλενα στην αφιέρωσε στο hungry for life και όχι στο hungry. Το διευκρινίζω για συχνά μας μπερδεύουν! Καλό σκ!
Ο χρήστης prasino liker είπε…
cook
Θελω να σε ευχαριστησω για τα λογια σου στο κειμενακι μου.Σου εχω γραψει εκει.Ειλικρινα νοιωθω ευγνωμοσυνη που μου απαντατε .Τωρα η συνταγη σου ,ειναι καταπληκτικη.Η μητερα μου χρησιμοποιει με το ψαρι δενδρολιβανο η αλλιως ροζμαρι.Συγχαρητηρια και στην Ελενα.Η μουσικη θυμιζει θαλασσα οποτε ταιριαζει.
Καλο Σαββατοκυριακο.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
καλό μου λικεράκι
τα συγχαρητήρια ανήκουν εξ ολοκλήρου στην Έλενα,εγω απλώς ακολούθησα :)
και ναι ,κι εγω βαζω δεντρολιβανο μαζί με λίγο ξίδι στο ψαρι...
όσο για τα σχόλια,να μη νοιώθεις καθόλου ευγνωμοσύνη,να χαίρεσαι γιατί εσύ η ίδια ως παρουσία τα εμπνέεις :)
φιλιάκια
Ο χρήστης moukelis είπε…
Ορίστε,το ψαράκι το τρώω μια χαρά.Πολύ ενδιαφέρουσα συνταγή.Εγώ μερικές φορές με το ψάρι ψήνω και σελινόριζα σε φέτες.Καλη Κυριακή!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
μπραβο το κορίτσι :)
μμμ...κι αυτό ενδιαφέρον με τη σελινοριζα(προσφάτως αγαπηθηκα με το σελινο!),εγώ χρησιμοποιώ και μαραθόριζα(φινοκιο),του πάει επίσης.
ονειρα γλυκα και μια όμορφη Κυριακή και σε σενα!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
τι ωραια οταν ανταλλασουμε ιδεες, συνταγες και συμβουλες γενικοτερα!

μπραβο κοριτσια... : )))

Δημοφιλείς αναρτήσεις