ΣΠΑΓΓΕΤΙ ΜΕ ΚΑΤΙΚΙ ΚΑΙ ΦΑΣΚΟΜΗΛΟ



Η συνταγή εξαιρετικα για την τρελλοτουριστρια...της την εχω υποσχεθει εδώ και κατι μερες
Επισης πιστευω θα την εκτιμησουν τοσο η
ολα θα πανε καλα,(που αγαπα τα ζυμαρικά)οσο και η Ελενα(που χρησιμοποιει ιδιαιτερα το φασκομηλο)!



Τι χρειαζεται:
300 γρ σπαγγετι(εγώ αγαπώ το Νο 6)
1 κουπα κατικι
1/2 κούπας τριμμενη κεφαλογραβιερα πικαντικη
1/3 κούπας ελαιόλαδο
3 σκ.σκόρδο λιωμένες
1/2 κ.γλυκού φασκόμηλο ξερό
αλατι-πιπερι

Βραζουμε τα ζυμαρικά(al dente βεβαίως) και τα λαδωνουμε με λιγο βουτυρακι ή μαργαρινη
Χτυπαμε πολυ καλά το σκορδο με την κεφαλογραβιέρα,το φασκόμηλο και το λαδι να γίνουν ένας πολτός.
Ανακατεύουμε με το κατίκι και αλατοπίπερο.
Ρίχνουμε το μίγμα στα ζεστά μακαρόνια,ανακατεύουμε καλά και σερβίρουμε με εξτρα πιπέρι.
Ταιριαζει με ενα λευκό Σαββατιανό αλλά και με μια κόκκινη Νεμεα

Posted by Picasa

Σχόλια

Ο χρήστης betty είπε…
Αρωματικότατο...για όσους αγαπούν τα λευκά τυριά...(απαπα)
Εδώ είμαι για λίγο, περιμένω να κάνω χρέη ταξιτζή προς Ζεφύρι!Αλλά έχω πολύ αργή σύνδεση, τι μου προτείνεις , μη μου πεις να διακόψω τον ΟΤΕ... θέλω γρήγορο ιντερνετ και φτηνά υπεραστικά...φιλάκια!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
δεν εχετε Dsl?
αν οχι βαλε με παγιο στον ΟΤΕ...
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Τέτοια μας κάνεις! Της αφιερώνεις συνταγές και μετά θα με βάλει της τη φτιάξω!!!Καλή μας όρεξη! Θα επανέλθω με σχόλιο αφού τη φτιάξουμε!
CrazyTourist1
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
τυχερό κορίτσι!!!
αψογος ο τρελλοτουριστας :)
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Μιαμ, μιαμ!! Το θέλω όλο στην κοιλίτσα μου!! Μου τρέχουν τα σάλια!!
Τρελοτουριστάκο μου, ώρα να αναλάβεις δράση!!
Ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ για την αφιέρωση cook the book!!
Φιλιά!!

CrazyTourist2
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
το no 6 παιρνω κι εγω και al dente παντα τα βραζω, τετοιες σως με διαφορα τυρια εχω πολλες φορες φτιαξει αλλα για φασκομηλο δεν εχω ακουσει ποτε! φανταζομαι θα το κανει πολυ καλυτερο...κατικι λεγεται η σως η ειναι κατι συγκεκριμενο σαν το cottage που επαιρνα απο τον βασιλοπουλο?

καλο σαββατοβραδο!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
mama
το φασκομηλο δινει πραγματικα μια ξεχωριστη γευση,αλλα καθώς έχει εντονο αρωμα,θελει προσοχή στην ποσοτητα,μπορει στο τελος να καταστρεψει τη σως!
το κατικι ειναι ενα ειδος τυριου,χαμηλο σε λιπαρα,μοιαζει με το cottage cheese στην υφη,αλλά ειναι πολυ πιο γευστικο...και ναι, το παιρνω κι εγώ χυμα,απο το ΑΒ
Ο χρήστης betty είπε…
Το κατίκι είναι παραδοσιακό τυρί Δομοκού, δηλ.ελληνικό, υπάρχει και συσκευασμένο στον Σκλαβενίτη.
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Ααααα, ευχαριστώ, ευχαριστώ:)))
Εγώ πάντως πολύ το εκτίμησα. Πράγματι χρησιμοποιώ πολύ το φασκόμηλο, γιατί δίνει υπέροχο άρωμα και γεύση στα φαγητά. Επιφυλάσσομαι να σου αφιερώσω αρωματικό ψαράκι με φασκόμηλο!
Η συνταγή σου βεβαίως καταγράφεται και θα εκτελεστεί σύντομα:))
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
μμμ...αναμενω γιατι ψαρακι με φασκομηλο δεν...ακομη,αλλα εχω δοκιμασει με φινοκιο και ξυσμα πορτοκαλιου που ηταν θαυμα...
φιλακια
Ο χρήστης prasino liker είπε…
cook the book
ηθελα να σε ρωτησω και εγω τι ειναι το κατικι αλλα το εξηγησατε.
Επισης χρησιμοπιω φασκομυλο σε σαλτσα με ντοματα για τα μακαρονια οπου ειναι καταπλκηκτικα.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
λικερακι
να και κατι που ακομη δεν δοκιμασα...στη σαλτσα για τα μακρονια...την επομενη φορά!...μεχρι τωρα συνηθως με κρεατα το χρησιμοποιούσα

Δημοφιλείς αναρτήσεις