ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΓΕΥΜΑ

Τις Κυριακές τρώμε πάντα όλοι μαζί...στη μεγάλη τραπεζαρία,με διαφορετικό σερβιτσιο,περισσοτερη ποικιλια ...

αντι της κλασσικής πρασιναδας....
μια πρασινη σαλατα με ρόκα και δροσερή σως γιαουρτιου με μια ιδεα blue cheese
και κυριως φαγητά που ειναι δυσκολο να γίνουν μες τη βδομαδα,μιας και πρεπει να τα φας φρεσκομαγειρεμενα...ετσι συνηθως το μενου εχει κατι με πατατα



όπως σήμερα ....
Κατσικάκι κατσαρόλας με πατάτες



και μετα ο μικρός ρωτα.....
τι έχει για επιδόρπιο....



......
Κρεμα μπισκότου και σοκολατας....

Posted by Picasa

Σχόλια

Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Α πα πα !!!! Εγώ λίγη ομελετίτσα με την αγαπημένη μου μελιτζανούλα ήρθα να τσιμπήσω (την έβαλα στο πρόγραμμα για αύριο)και πέφτω επάνω σε Κυριακάτικα καλούδια!!
Ωραίες που είναι οι Κυριακές στο σπίτι:))
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
καλησπερα Ελενακι!!
να μου πεις για την ομελετα αν σου αρεσε :)
αχ ωραιες οι Κυριακες...αλλά απο αυριο Δευτερα...:(
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Τι όμορφες κυριακάτικες φωτογραφίες! Και το γλυκάκι σούπερ το βλέπω!!
Περιμένω το σπαγγετι με σως απο κατικι αρωματισμενο με φασκομηλο!!
Μην ξεχνιόμαστε!!! :)
Φιλιά!

CrazyTourit2
Ο χρήστης tassoula είπε…
Τέλεια!Αν και εμένα μου έκαστε το επιδόρπιο!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!
Ο χρήστης betty είπε…
Καλύτερα κατσικάκι με πατάτες , με μαστίχα δε μου ακουγόταν καλά...τι δλδ γλυκό θα τρώγατε;!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλημέρα!! Μπορώ να έχω τη συνταγή από το γλυκό σας??? ;)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Το επιδόρπιο και η σαλάτα είναι σούπερ, το κυρίος πιάτο θα το αφήσω καθώς εκτός απο μοσχάρι και γουρουνάκι δηλ δεν τρώω άλλα κρέατα...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
λαχανακι
η συνταγή απο το γλυκακι είναι....σουπερ απλη,αλλα θα την αναρτισω για σενα :)
Ο χρήστης ange-ta είπε…
Miam miam,
Ολη η καλή παρέα!!
Μόλις έφαγα ένα σκασμό και τώρα που βλέπω αυτά τα πιάτα, μου ανοίγει η όρεξη. Αλλά τώρα θα πιάσω ξανά τη Γέλινεκ και θα μου φύγει κάθε όρεξη για φαγητό!
Δεν πάει κάτω ρε Κουκίτσα. Η Γέλινεκ εννοώ. Το τελευταίο της χειρότερο από όλα τα άλλα. "Απληστία"........
την καλησπέρα μου
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
καλησπερα αντζετα
Γελινεκ δεν εχω διαβασει...εχεις καποια ανρτηση κανει γι'αυτη στο μπλογκ?...κατι σε γνωστο μου ακουγεται το ονομα...

Δημοφιλείς αναρτήσεις