Κοτόπιτα!

Ήταν περίπου αρχές της δεκαετίας του '90, ήμουν φοιτήτρια ακόμη (ε, όχι, δεν είμαστε τόσο "ντουβάρια", απλώς τελείωσα και δεύτερη σχολή...!:), επινόησα αυτή την κοτόπιτα λόγω ενός ψητού κοτόπουλου που δεν έλεγε να μου "αδειάζει τη γωνιά"...
ΥΛΙΚΑ(για περίπου 1 κιλό ψαχνό)
2 ξερά κρεμμύδια(κομμένα κυβάκια)
1 ματσάκι μαϊντανό
4-5 χούφτες τριμμένο κεφαλοτύρι + κεφαλογραβιέρα
μισό λίτρο γάλα + 1/4 κούπας (για να φτιάξουμε μ'αυτό μία πηκτή μπεσαμέλ, δηλ. 12 κουτ.σούπας κοφτές αλεύρι + 50 γρ.βούτυρο, λίγο αλατάκι, δεν έβαλα αβγά γιατί και πάλι δεν είχα!)
πιπεράκι
φύλλο χωριάτικο (προτείνω να βουτυρωθεί,του ταιριάζει καλύτερα η γεύση βουτύρου)
σουσαμάκι για πασπάλισμα
Εμένα μου αρκούν δύο φύλλα κάτω και δύο πάνω, είναι όμως ζήτημα προτίμησης...
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Πολύ απλά τα πράγματα: Αφού έχουμε ετοιμάσει την μπεσαμέλ, κομμένο κομματάκια το κρέας, ανακατεύουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά χωρίς κανενός είδους σωτάρισμα.

Το γευστικό αποτέλεσμα είναι μία κοτόπιτα με απαλή γεύση κρεμμυδιού και ορεκτικό άρωμα μαϊντανού συν γεύση κοτοπουλένια...
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ: Ο Φιλίπ πρότεινε να προστεθεί και το λευκό μέρος ενός πράσσου(το θεωρώ ότι ταιριάζει αρκεί να είναι σε μικρή ποσότητα)
Επίσης, πρότεινε αντί για ξερό να βάλουμε φρέσκο κρεμμυδάκι...Δεν συμφωνώ γιατί αλλάζει εντελώς το ύφος κοτόπιτας που εγώ θέλω να επιτύχω...δηλ. παραδοσιακή γεύση.
Ταιριάζει απόλυτα με μπρόκολο στον ατμό για σαλάτα...

Σχόλια

Ο χρήστης Dr. Feleki είπε…
Μπορει να μη γραφω συχνά , αλλα αυτή τη σελίδα τη ΛΑΤΡΕΥΩ ΛΕΜΕ...
Σκετή ... νοστιμιά είναι :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλέ μου Βρασίδα
να'σαι καλά και μου έδωσες ένα μεγάλο χαμόγελο...που το χρειαζόμουν τώρα δα τόσο πολύ :)
η betty δε,που έκανε το ποστ, θα καταευχαριστηθει με το σχόλιό σου!
Ο χρήστης Λαμπρινη είπε…
Μου αρέσουν οι ζουμερές πίτες !!!
Πεντανόστιμη φαινετε , θα πάρω ενα κομματάκι ναι? Την πρασινάδα σας την αφήνω :)))
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Εγώ παίρνω το κομμάτι της φωτό και την πρασινάδα που άφησε η Λαμπρινή και πάω παρέα της να την απολαύσουμε :))
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
Βρε κορίτσια, πότε τα μαγειρεύετε, πότε τα φωτογραφίζεται και πότε τα postάρετε! Άσε που τίποτα δεν πετάτε! Η χαρά της δημιουργίας. Είστε απίστευτες!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@ λαμπρινη+έλενα
καλή όρεξη!
για να πω την αλήθεια οι κοτοπιτες καθόλου δε μου αρέσουν,αλλά αυτή της Μπέτυς,έτσι όπως φαίνεται,(μαζί με την πρασινάδα Λαμπρινή!), μου ανοίγει την όρεξη!

@kollas
είδες τι προκομμένα κορίτσια που μας έκανε η μαμά μας :)...όσο για τις φωτο...εδώ η οικογένεια με κοροιδεύει που ό,τι μαγειρεύω το φωτογραφίζω...για να μην πω για την πεθερά μου που...σταυροκοπιέται :))
Ο χρήστης Μαρινα ..... είπε…
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ μου
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ( σχολικη μωρο μου)
ΒΕΤΤΥ μου.... αφησαμε τα ουρανια και πηγαμε στον .....ουρανισκο;

μου αρεσει....
μου αρεσει πολυ....

σας φιλωωωωωωωωωωωωωωω............
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Μαρινάκι
καλή αρχή και στο γιόκα σου :)
σου αφησα μήνυμα στο μπλογκ σου....αλλά νομίζω οτι ο μπλογκερ το έσβησε...δε το βρήκα ξανά!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
καποτε που εκανα διακοπες στην κεφαλονια καθε μερα ετρωγα κρεατοπιτα...απο τοτε δοκιμαζα οποιαδηποτε πιτα με κρεας. η συγκεκριμενη εκτος απο ευκολη πρεπει να ειναι και φανταστικη λογω της μπεσαμελ! προσφατα εφαγα μια κρεπα που μεσα ειχε κιμα και μπεσαμελ και ηταν πολυ καλη!
Ο χρήστης betty είπε…
Κατ'αρχήν πρέπει να πω ότι με κολακεύουν ιδιαίτερα τα κολακευτικότατα σχόλια δύο σπουδαίων μαγειρισσών (Λαμπρινή και Έλενα)που πολλές φορές μας έχουν φέρει λιγούρα με τις πρωτότυπες νοστιμιές τους...
Η Μαρίνα μου, καλά θα κάνει να μην ανησυχεί, δεν αφήνω με τίποτα τα ουράνια (ούτε τα επουράνια!), αντιθέτως, αυτό τον καιρό μελετώ μια ιδέα στο μυαλό μου, ξεφυλλίζω άλμπουμ, διαβάζω και ετοιμάζομαι...
Βρασίδα, δεν είσαι καθόλου κάφρος αφού οι λεπτές γεύσεις μιας κοτόπιτας σε γοητεύουν :)Είμαι ενθουσιασμένη με το σχόλιο!
Φίλε μας Θύμιο, είναι η Κυπαρισσιώτικη νοικοκυροσύνη περί της οποίας έχει γράψει ο πολύς αρχιμάγειρος...Πεθαινωτηςπείνας... καλημέρα σε όλους σας!
Ο χρήστης tassoula είπε…
Μυρωδιές απο τα παιδικά μου χρόνια!!Θα την κάνω σίγουρα!

Δημοφιλείς αναρτήσεις