Ψητές και πικάντικες!


Σίγουρα όλοι έχουμε γλύψει τα δάχτυλά μας με το ορεκτικό αυτό. Εδώ είναι η δική μου προτίμηση γεύσης για την ΓΕΜΙΣΗ: τριμμένα κίτρινα τυριά γλυκά(π.χ. γραβιέρα), αλμυρά(κεφαλοτύρι αντί για αλάτι) και καπνιστά(π.χ.μετσοβόνε), 2-3 κουτ.σούπας ελαιόλαδο, τριμμένος ξηρός δυόσμος, σκόνη σκόρδου και καυτερή πιπεριά(είτε νιφάδες είτε φρέσκια ψιλοκομμένη). Ψήνω σε λαδωμένο πυρέξ στο αερόθερμο ,180 βαθμούς, για περίπου μισή ώρα(να μαλακώσει και η σάρκα στις πιπεριές και να πάρουν και λίγο χρώμα).


Σχόλια

Ο χρήστης maxforeigner είπε…
Σκέτο ... βασανιστήριο να βλέπω τα ωραία σου πιάτα και να μη μπορώ να τα γευτώ... και παρόλα αυτά ... σε επισκέπτομαι τακτικά........ (μήπως είμαι... μαζοχιστής???)
Δεν πειράζει όμως, νάσαι πάντα καλά και να.... μαγειρέυεις!
Ο χρήστης betty είπε…
Αφού μπορείς να τρέχεις βρε Mike, τι ταλαιπωρείσαι; καλοκαιράκι είναι, ρίξτο λίγο έξω...ο σύζυγός μου, ο Φιλίπ, κάνει μικρές αποδράσεις τέτοιου είδους κι έπειτα αυτομαστιγώνεται(περιορίζεται αυστηρώς!)! Καλά να περνάς...μη μου πεις ότι δεν τρώς χαλαρά στις διακοπές σου...
Ο χρήστης kiki είπε…
Μιαμ!!!
Ο χρήστης maxforeigner είπε…
Μα δεν στερούμαι τίποτα, ούτε χειμώνα ούτε καλοκαίρι... απλά δεν.. βρίσκω τόσα ωραία όσα περιγράφεις εδώ....
Ο χρήστης betty είπε…
Δηλαδή δεν μαγειρεύεις ο ίδιος;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Μπετούλα
άλλαξα τη φωτο και έβαλα τη δική σου δημιουργία(από το μπουφέ στα γενεθλια του Γιάννη)
Ο χρήστης betty είπε…
Πολύ καλά έκανες! Έχουμε πρόσκληση από τη Μαρίνα για παιχνίδι φράσεων...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ναι το είδα χθες στο μπλογκ της...θα παίξεις πρώτη;....
Ο χρήστης betty είπε…
Εσύ καλύτερα, δεν είμαι σε φόρμα τώρα...αύριο μάλλον. Ήμουν δύο μέρες στο Γραφείο του Γενικού, δεν είναι ό,τι πιο ευχάριστο μπορεί να σου συμβεί, κι ευτυχώς γιατί ο Μεγάλος έλειπε...το δράμα ξεκινά με τις τηλεφωνικές συνδέσεις!πολύ γέλιο...
Ο χρήστης ange-ta είπε…
είμαι στο βέλγιο,
αυτό θα τους μαγειρέψω αύριο για πρώτο, για δεύτερο όμως;
τι προτείνεις;
κάτι εύκολο γιατί ο εγγονός μου δεν μ αφήνει δευτερόλεπτο σε ησυχία.
πολλά φιλιά
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Λοιπόν θα δανειστώ από τον μπουφε της Μπετυς και θα σου προτείνω Κρασοφιλετάκια θυμαρένια και επίσης μια πολύ ωραία σαλάτα της με σπανακι που ταιριαζει με τις ψητές πιπςριες.Τα φιλετακια δεν ειναι δυσκολα,αν θελεις παραλειπεις το φλαμπαρισμα,κι αν ο εγγονός δεν σε αφήνει,αντι να τα τυλίξεις τα βάζεις ετσι και τα μαγειρεύεις με σωταρισμένο μπεικον.....είναι πολύ γευστικά.Η σαλάτα γίνεται πολύ ωραια και με iceberg,εγώ με αυτό την εφαγα και πολύ με ικανοποίησε....καλά μαγειρέματα!....κι αν εφτιαξες κατι καλό δικό σου ελα να το κάνεις ποστ :)
Ο χρήστης ange-ta είπε…
καλά μ έστειλες με την ταχύτατη απάντηση!!!!
σπανάκια έδώ έχει μπόλικα και ολόφρεσκα!
θα τα προσπαθήσω και θα σου πώ,
αν και θυμηθηκα τον πουρέ στο φούρνο το έχω ξαναφτιάξει και ήταν πρώτο.
καλή σου νύχτα
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
χαίρομαι...χαίρομαι που σε πρόλαβα.. για να δώσω ιδέες...δροσερές καλημέρες από το Αγρίνιο :)
Ο χρήστης ange-ta είπε…
καταπληκτικό φαγητό!
μόλις φάγαμε τις πιπεριές, την σαλάτα σπανάκι και ένα φιλέτο.
καλή σου νύχτα.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
θαύμα!
τα συχγαρητήρια στη Μπετυ λοιπόν :)
Ο χρήστης betty είπε…
Σας ευχαριστώ, δεν περίμενα η συνταγή μου που φτιάχτηκε για να σώσει την κατάσταση ένα Σάββατο που δεν υπήρχαν και πολλά στο ψυγείο...ότι θα έχει τόση διάρκεια κι ότι θα δει και τέτοιες δόξες...να καμαρώνει στο μπουφέ!:)

Δημοφιλείς αναρτήσεις