ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΜΕ ΚΟΛΟΚΥΘΑΚΙΑ


Αυστηρώς καλοκαιρινό φαγητό....γιατί μόνο τότε τα κολοκυθάκια είναι στην εποχή τους οπότε και η γεύση του φαγητού εντελώς διαφορετική...επιπλέον το φασκόμηλο του δίνει ένα ξεχωριστό άρωμα,αλλά μη βάλετε πολύ γιατί το χαλάει...

ΥΛΙΚΑ
4 μεριδες κοτόπουλο
1 κιλό μικρά κολοκυθάκια
1 βαζάκι ελιές ανάμικτες
λίγο φασκόμηλο
1 κ.γλυκού ρίγανη
2 σκελίδες σκόρδο φετάκια
1/2 κούπας άσπρο κρασί
ελαιόλαδο

Ροδίζουμε το κοτόπουλο,το αλατίζουμε και προσθέτουμε το σκόρδο να μαραθεί λίγο.
Ρίχνουμε τα μυρωδικά και σβηνουμε με το κρασί.Προσθέτουμε τις ελιές και τα κολοκυθάκια.
Συμπληρώνουμε με λίγο νερό για να βράσει το κοτοπουλο και να μαλακώσουν τα κολοκυθάκια.
Αφήνουμε ώσπου να μείνει με το λάδι του το φαγητό.
Για έξτρα σκορδάτη γεύση λιώνουμε μια σκελίδα σκόρδο και την προσθέτουμε όταν αποσύρουμε το φαγητό από τη φωτιά.



Σχόλια

Ο χρήστης betty είπε…
Μπα, τρώνε τα παιδιά τέτοιο φαγητό; Μπράβο, εντύπωση μου κάνει...Πολύ πρωτότυπη συνταγή μου φαίνεται και περιττό να πώ πόσο θα μου άρεσε να την δοκιμάσω...Μμμμ...απόψε πάντως γευόμαστε γεμιστά της μαμάς...κι επιτέλους, θαλπωρή πατρικού...ζήτωωω,(ζήλια...):)
Ο χρήστης betty είπε…
Έχω ένα ποστ για το Σάββατο.Μην το ξεχάσεις!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
δεν το ξεχνώ...(το ποστ)
....τα παιδια τρωνε το κοτοπουλο,τ'άλλα μένουν σε μας,αλλά συνήθως έχω και ασπρο ρύζι γι'αυτά...εμένα μ'αρεσει πολυ το κολοκυθάκι ετσι...και του Μ. παρομοιως...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
και πως ζηλευω που θα ειστε όλοι εκει....
τα γεμιστα καθόλου...καθως ξέρεις δε με χαλάει καθόλου κι αν δεν τα φάω....
Ο χρήστης kiki είπε…
Τα μεγάλα (μαγειρικά) πνεύματα συναντιούνται! Χαχα! καλημέρα!
Ο χρήστης 114ΛΕΞΕΙΣ είπε…
Θα το φτιάξω. Θα δοκιμάσω να το σβήσω με ρακόμελο. Το έχω κάνει στο κρέας και ήταν πανδαισία. Θα σας πω τα αποτελέσματα.
Καλό ΣΒΚ :)
Ο χρήστης betty είπε…
Έχω κι άλλο ποστ, βάλε το όποτε θέλεις. Σύνολο:δύο (2) ποστ!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
για πες...για πες...
ρακόμελο...πως το κάνεις...μου φαίνεται πολύυυυ ενδιαφέρον :)
Ο χρήστης tassoula είπε…
Στο ρακόμελο ζεσταίνεις ρακί σε μια κατσαρόλα και αρχίζεις να βάζεις μέλι.Δοκιμάζεις προσεκτικά (ΚΑΙΕΙ)για να πετύχεις την γευση που σου αρέσει.Κρυώνει και ...ΧΙΚ...στην υγειά σας.Ζεστό είναι ότι πρέπει για τον πονόλαιμο.
Η συνταγή σούπερ.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
merci tassoula :)
κάποια χρόνια πριν,που δούλευα Ανδρίτσαινα,στα ορεινά της Ηλείας,θυμάμαι 7 το πρωί,χειμώνας,φουλ ομίχλη,κάτι γεροντάκια στο καφενείο να παραγγέλνουν ρακόμελο...τότε το πρωτοάκουσα,αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ σε φαγητό(ούτε να το πιώ!)
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
Το πιάτο μουουουου...
;-)
Πρωτότυπο φαγητό..επιμένεις να το δοκιμάσω;
τις ελιές φοβάμαι, έχω μιαν επιφύλαξη όσον αφορά τη γεύση όλου του φαγητού

Γλαρένιες αγκαλιές
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
xi xi....στο πήρα το πιάτο :)
...να μη φοβάσαι καθόλου τις ελιές στο φαγητό...κι αν έχουν και κουκούτσι ακόμη καλύτερα στη γεύση...στο λέω εγώ που δεν είμαι φαν της ελιάς...στο μαγειρεμα όμως...γιαμ..γιαμ...

Δημοφιλείς αναρτήσεις