Λίγη δροσιά βρε παιδιά!

(το Μαυρόρεμα στην Πάρνηθα, ελπίζω να σώθηκε ...)
Φίλοι μου, συγχωρείστε μου την αδυναμία στη φύση. Μου συμβαίνει ένα περίεργο πράγμα, όταν πιάνουν οι ζέστες, αντί να αποζητώ παραλία, θέλω να πάρω τα βουνά, ίσως μου ταιριάζει καλύτερα το δάσος...ήμουν κι από μικρή περίεργη, σήκωνα πέτρες, έσκαβα τρύπες κι ήθελα να μάθω γιατί...
Το δάσος... με τα όμορφα πλάσματά του όπως αυτή η λευκή πεταλούδα, σωστή μοντέλα!...

κι οι αδυναμίες μου τα αγριολούλουδα όπως οι αγριοβιολέτες που μοσχομυρίζουν, τόσοι θησαυροί, κι υπάρχουν και κοινωνικές σχέσεις ανάμεσά τους...για σκεφτείτε...υπάρχει και η φυτοκοινωνιολογία που μελετά λέει τις κοινωνικές σχέσεις μεταξύ των φυτών! Πόση φιλοσοφία ζωής είναι ικανό να μας διδάξει το φυσικό περιβάλλον μας...αν μόνο πάρουμε μια ανάσα...ξεχάσουμε το επίκεντρο της προσοχής μας(εμάς!) και επικεντρώσουμε στον περιβάλλοντα χώρο...ποιές υπάρξεις μας περιτριγυρίζουν, τι ιδιότητες έχουν και γιατί άραγε βρίσκονται εκεί...ο χρόνος δεν είναι αρκετός για να μάθουμε, τουλάχιστον απολαμβάνουμε όποτε ευκαιρούμε την παρουσία τους! Μήπως έτσι δεν γίνεται και μεταξύ μας στο blog! Καλή σας μέρα!


Σχόλια

Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
Μμμμ, σαν να μην έχεις άδικο...γυρίζουμε...βρίσκουμε αγριολουλουδάκια, σπάνια φυτά, νερά, χρώματα, εικόνες..

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
Ο χρήστης tassoula είπε…
Πόσο σε καταλαβαίνω...
Καλό βράδυ!!
Ο χρήστης betty είπε…
Γλαρένια μου , tassoula, τι γίνεται κορίτσια; η Αναστασία μόλις επέστρεψε από τις διακοπές της με μία αντιτετανικη ένεση ως δώρο την τελευταία ημέρα!...πάντως είναι καλά και δε χάνει εύκολα και το γέλιο της...τα φιλιά μας!
Ο χρήστης tassoula είπε…
Συμβαινουν και αυτά!Σημασία έχει να πέρασε καλά!Πολλά φιλιά και σε εσάς και καλό σαββατοκύριακο!!
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
Ευτυχώς, είναι κάτι που θα περάσει!
Να 'ναι πάντα καλά!

Γλαρένιες αγκαλιές
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
Να δεις τί έχω πάθει.
Μόλις τώρα ....πήρα χαμπάρι πως "3 parties a day" είναι άλλο blog.
Είναι που παλεύω με τη νέα τεχνολογία και είμαι σαν να με έριξες καταμεσίς του ωκεανού...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ο ζητών ευρίσκει...
..ιδού και η δροσιά σήμερα!...

να'στε καλά κορίτσια...το Ναύπλιο ως γνωστόν είναι μαγευτικό...τόσο πολύ που εγώ ολόκληρο σίδερο πήγα κι έπεσα πάνω του...ευτυχώς το έπαθα στο τέλος και δεν έχασα τα μπανάκια μου :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις