ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΑ

Είμαι ακόμη σε πνεύμα διακοπων γι'αυτό και ταξίδια ονειρεύομαι.Κι επειδή ένα βίτσιο το έχω,δεν πάω πουθενά χωρίς τα φώτα άλλων που έχουν ψάξει εκεί πριν από εμένα....ιδου 3 ιδέες για ταξιδιωτικούς οδηγούς αν σας βγάλει ο δρόμος για κάπου στην Ελλάδα....

Από τις εκδόσεις της Καθημερινής νομίζω(ως εκδοτικός οικος αναφέρεται explorer πάντως),χρησιμοποιήσαμε τον συγκεκριμένο στο Πήλιο και θα έλεγα οτι είναι αρκετά κατατοπιστικός και χρηστικός καθώς για κάθε ενότητα έχει και έναν αντίστοιχο χάρτη.Από την ίδια σειρά κυκλοφορούν οδηγοί που καλύπτουν όλη την Ελλάδα
Από τις εκδόσεις Αδουλωτη Μάνη,κυκλοφορεί αυτός ο οδηγός και είναι γραμμένος από ντόπιους που γνωρίζουν πολύ καλά την περιοχή....αποδείχτηκε πολύτιμος στο να...εξερευνήσουμε όσο περισσότερο μπορούσαμε τη Μανη,στην οποία χρειάζεται κάποιος να σου πει κάτι,αλλιώς...μόνο πετρα βλέπεις :)

Τον συγκεκριμενο τον αγόρασα στην Αρεόπολη.Είναι χωρισμένος σε διαδρομές ακριβείας με χάρτες,τόσο για πεζοπόρους,συμβατικά αμάξια αλλά και 4 χ 4,πολύ ωραίος ως προς τα ιστορικά στοιχεία που παρέχει,με όμορφες φωτο, και στο τέλος έχει και μια ενότητα με τοπικές συνταγές,προιόντα και λαογραφικα διατροφής...αν αγάπησα τόσο πολύ τη Μάνη,ένας λόγος ήταν οτι τη γνωρισα καλά με βοήθεια αυτό το βιβλιαράκι.
Τώρα για τις εκδ.ROAD τι να πει κανείς,νομίζω όποιος ταξιδεύει γνωρίζει και την αξία τους....φέτος στην πελ/νησο εκτιμήσαμε άλλη μια φορά την εξαιρετική ακρίβεια του οδηγού του Σ.Ψημένου...σε σημείο λεπτομέρειας...άψογος...ο συγκεκριμένος είναι η δεύτερη εκδοση που κυκλοφορησε Σεπτ.2004 (η πρ.έκδοση ήταν το 1998)...αν αποφασίσετε να ταξιδέψετε στην Ελλάδα είναι ό,τι καλύτερο θα μπορούσατε να έχετε σε οδηγό....αν έχω να του καταλογίσω κάτι, αυτό είναι ,οτι ,για να τον χρησιμοποιήσεις στο μέγιστο πρέπει να έχεις και τον αντίστοιχο χάρτη των ίδιων εκδόσεων(εμείς πάντως και με της ΕΛΠΑ βολευτήκαμε...),κάτι που και ο ίδιος ο συγγραφέας συνιστά στην αρχή του οδηγού

Συγκριτικά οι 2 πρώτοι είναι πιο βολικοί ως προς το μεγεθος,όχι ογκώδεις χωράνε εύκολα σ'ένα τσαντάκι μέσης....της ROAD είναι πολυσέλιδοι,αλλά τους κρατάς στο χέρι και νοιώθεις οτι όλος ο κόσμος είναι μπροστά σου και περιμένει ...εσένα :)
Καλά ταξίδια!

Σχόλια

Ο χρήστης betty είπε…
Χάρισε στον Φιλίπ ένα χάρτη και θα πάθει...εγκεφαλικό...πού βρισκόμαστε;βορράς νότος ανατολή δύση...πάντως το απολαμβάνει όταν έχουν προσχεδιαστεί κάποια ωραία, π.χ.πού θα καλοφάμε, πού θα καλοκοιμηθούμε και πού θα καλοδροσιστούμε(με ασφάλεια πάντα!).Μήπως θα έπρεπε ο ίδιος να οργανώσει έναν οδηγο;!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
a καλά....ο Μιχάλης να δεις...αν ποτέ δεν προσέξω πινακίδες και διαδρομές πάντα το λάθος δρόμο θα πάρει...εγώ είμαι σαν τον Φιλιπ,μ'ένδιαφέρει ό,τι καλό....ευκαιρία να πάρεις εσύ τον χάρτη και να τον οδηγήσεις...
Ο χρήστης betty είπε…
Αυτό είναι γεγονός. Αλλά πρόσεξε αντίθεση...μη μου πεις να οδηγήσω σε οργανωμένο δρόμο(π.χ.Αττική Οδό)όπου όλα σερβίρονται στο πιάτο και δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι, απλώς ακολουθείς ταμπέλες...σε αυτό αναλαμβάνει ο Φιλίπ(το μυαλό μου δεν κατανοεί ή δεν συμβιβάζεται,μπερδεύομαι),...από την άλλη,εμένα, δώσε μου "άγνωστη κατεύθυνση", δρόμο δίχως πινακίδες, σταυροδρόμια να διαλέξω και να ψάξω χωρίς να ξέρω πού θα βγώ...το βέβαιο είναι ότι εκεί που θέλω θα πάω!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
χα...αυτό αποδεικνύει περίτρανα πόσο...προβλέψιμη είναι η σκέψη των αντρών... :)
Ο χρήστης betty είπε…
Τώρα το κάνουμε θέμα, αλλά ειλικρινά με έχει εντυπωσιάσει το πόσο καλά κατανοεί τα δαιδαλώδη βέλη και σήματα στους χαοτικούς δρόμους ενώ εγώ τα χάνω εντελώς και δεν καταλαβαίνω την τύφλα μου. Αν σου πω οτι αισθάνομαι σαν στο σπίτι μου σε άγνωστους δρόμους που δεν σε κατευθύνουν και χαίρομαι κιόλας!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Το μπλογκ είναι «γευστικότατο» και «ταξιδιάρικο» με πολύ όμορφες φωτογραφίες που συμπληρώνουν τα παραπάνω , συγχαρητήρια και συνεχίστε έτσι δυναμικά και ακούραστα ..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
καλώς την καλώς την....
ευχαριστούμε για τα γλυκύτατα σχόλια...και το δικό σου μπλογκ δεν πάει πίσω...γευστικό,ΚΑΙ ταξιδιάρικο επίσης, κατά πολλές έννοιες... :)
Ο χρήστης tassoula είπε…
Ο γύρος της Πελλοπονήσου είναι ένα απο τα καλύτερα ταξίδια!Πολλά φιλια!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
συμφωνώ και επ αυξάνω...
να μην παινέσουμε το σπίτι μας :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις