ΕΚΔΡΟΜΟΥΛΑ

Σήμερα πήραμε τα πιτσιρίκια(2 δημοτικά και 2 νηπιαγωγεία...ούτε 50 παιδιά σύνολο...) και ανηφορίσαμε κατα το Θέρμο (Αιτ/νίας),ένα όμορφο χωριό μέσα στα πλατανια και τα νερά με υπέροχη θέα προς την λίμνη Τριχωνίδα.
Έκει έχει κι έναν αρχαιολογικό χώρο με 3 ναούς,μια αρχαία πηγή και ένα μικρό μουσείο.
Ευτυχώς ο καιρός μας έκανε τη χάρη και μέχρι το μεσημέρι απολαύσαμε μια ωραία δροσερή(με αεράκι) λιακάδα(αλλά τώρα έβρεξε πάλι...)
'Ηπιαμε και μπύρες( εγώ καφέ και τσάκισα κι ένα θαυμάσιο γαλακτομπούρεκο) σε ξενοδοχείο της περιοχής(Θερμιος Απόλλων λέγεται)








Σχόλια

Ο χρήστης betty είπε…
Ωραίες οι καρδούλες που βρέχει στο blog! Και οι φωτογραφίες του Θέρμο, καλή μηχανή έχεις τελικά! Βέβαια είμαι σίγουρη ότι η zenith που είχαμε ως τρελλές (κι ανέμελες)νεάνιδες καλλιέργησαν και κάποια αισθητική άποψη και δεξιότητες καλλιτέχνη στα χεράκια σου...
Ο χρήστης 3 parties a day είπε…
Η πισίνα έχει σχήμα μπριζόλας ή μου φαίνεται; :)
Ο χρήστης betty είπε…
Ωραίο! Αν και χμ, πολύ πεινασμένη μου φαίνεσαι και φυσικά λογικό είναι να βρίσκεσαι σ'αυτό το blog!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
από το Θερμο, δικές μου φωτο είναι αυτές από τον αρχαιολογικό χώρο...τις άλλες τις... δανείστηκα απο το site του ξενοδοχείου :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις