Σχόλια

Ο χρήστης Katerina ante portas είπε…
Kαλημέρα, ωραία η καρτολίνα σου!
Χρόνια μας πολλά!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλησπέρα Κατερίνα!
Αχ να'χαμε λίγη θάλασσα εδώ και τώρα...βράζουν τα τσιμέντα...
Ο χρήστης betty είπε…
Αλήθεια, σου είπε κανείς χρόνια πολλά; Εμένα μου έφερε την Παρασκευή ο Γιάννης ένα μήνυμα για τη μαμά και μια ζωγραφιά του που απεικονίζει τη μαμά του ξανθιά!!Σκέφτηκα ότι ίσως με μπερδεύει με την κυρία του που είναι ξανθιά αλλά μου εξήγησε ότι δεν ήθελε να χρησιμοποιήσει το χαλασμένο καφέ μαρκαδόρο του γιατί θα φαινόμουν γριά! Ο δε Φιλίπ, που του είπα δεν άκουσα χρόνια πολλά με ρώτησε με απορία, γιατί η μαμά μου είσαι;!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
τα χρόνια πολλά ήταν από τον γιόκα βέβαια που έφερε μια κάρτα από το σχολειο..."Μανούλα σε αγαπώ πολύ πολύ,Είσαι η καλύτερη μαμά του κόσμου" έγραφε και πριν προλάβω να τρελαθώ από τη χαρά μου για τα λογάκια,μου εξήγησε οτι ...¨"τα έγραψε η κυρία στον πίνακα"...
Ο χρήστης 3 parties a day είπε…
Χρόνια μας πολλά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις