Ξένοι στη Βενετία


Αντιγραφή από το οπισθόφυλλο για νε έχετε μια ιδέα:

Γκιλαντί Γιαέλ-Ξένοι στη Βενετία
Εκδ.Ψυχογιός

Βενετία, 17ος αιώνας. Η Γαληνοτάτη, η πόλη των αντιθέσεων, σφύζει από ζωή. Ισπανοί, Φλαμανδοί, Βενετσιάνοι, χριστιανοί, Εβραίοι και προτεστάντες, αριστοκράτες και έμποροι, άντρες και γυναίκες συνωστίζονται στα δρομάκια και στα κανάλια. Οι απολαύσεις της μιας βραδιάς διαδέχονται τις πολιτικές ίντριγκες και τις δολοπλοκίες. Στο επίκεντρο των εξελίξεων βρίσκεται άθελά του ο νεαρός Ντάνιελ, άνθρωπος έξυπνος και φιλόδοξος. Με πολλή δεξιοτεχνία και ακόμη περισσότερη τύχη καταφέρνει να μπει στην αριστοκρατική κοινωνία και στους υψηλούς κύκλους. Αποκτά πλούτη, γνωρίζει τον έρωτα στο πρόσωπο μιας γοητευτικής χήρας και βρίσκεται αντιμέτωπος με μια επικίνδυνη συνωμοσία των Ισπανών κατά της Δημοκρατίας. Πολύ σύντομα, θα συνειδητοποιήσει ότι η διατήρηση της βενετσιάνικης κυριαρχίας είναι στα χέρια του και θα κάνει τα πάντα προκειμένου να το πετύχει.
(Σελίδες: 352 )

Μου φάνηκε συναρπαστικό όταν το είδα...η εποχή,το μέρος ,η δράση....στα συν ότι ήταν στη μιση τιμή(περίπου 7 ευρώ)
Κι όμως κάτι φταίει και το βιβλίο δεν προχωράει εδώ και 2 μήνες....οι χαρακτήρες είναι γοητευτικοί,η συγγραφέας καταφέρνει και δημιουργεί μια πολύ ατμοσφαιρική Βενετία της εποχής....αλλά.....η εξέλιξη είναι άτονη,δεν μπορεί να σε παρασύρει,να σε κάνει να ρουφάς τις σελίδες για να δεις τί ακολουθεί(αντίθετα τις μετρώ για να δω αν τελειώνουν).....ίσως φταίει το γεγονός οτι μπαίνουν σαν σφήνα πολλά ιστορικά στοιχεία,τα οποία καθόλου φυσικά δεν έρχονται στην εξέλιξη της υπόθεσης,αλλά μου θυμίζουν οτι η υπόθεση είναι το πρόσχημα για να διαβάσουμε λίγο από ιστορία για την πορεία της Γαληνοτάτης και τις σχέσεις της με τους Οθωμανούς και Ισπανούς και τα βάσανα τηε Ιεράς εξέτασης καθώς κι εκείνα των κρυπτο εβραίων....αγαπώ το ιστορικό μυθιστόρημα αλλά αυτό καθόλου δεν με πείθει σαν τέτοιο...
Τέλος πάντων θα φτάσω στο τέλος του βιβλίου(γιατί ποτέ δεν προχωρώ στο επόμενο αν δεν τελειώσω το προηγούμενο) και ελπίζω στις σελίδες που απομένουν (λιγότερο από το μισό) να καταφέρει να με κάνει να αλλάξω γνώμη
Περεπιμπτόντως δεν έχω διαβάσει αλλα βιβλια της συγγραφέως ώστε να έχω μέτρο συγκρισης,αν και ξέρω οτι έχει πάρει καλές κριτικές για Τα Κυπαρισσια της Κορδοβα

Σχόλια

Ο χρήστης maxforeigner είπε…
Από την ωραία Λάρισα ( με Κυπριακή καταγωγή). -- Δεν είναι όλα τα ιστορικά μυθιστορήματα πετυχημένα. Το συγκεκριμένο δεν το γνωρίζω. - Ένα που μου έχει αρέσει πολύ (το έχω διαβάσει..απνευστί..) είναι το "ΡΑΦΑΗΛ ΣΤΑΥΡΙΩΤΗΣ", (ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΝΕΑ ΣΥΝΟΡΑ). Εξελίσσεται στην περιοχή της Τραπεζούντας και ευρύτερα, κατά το τέλος της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Δεν το ξέρω τον "ΡΑΦΑΗΛ ΣΤΑΥΡΙΩΤΗ",αλλά το βρήκα στο ιντερνετ,μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον,θα το έχω υπ'όψη μου σε επόμενη ...εξόρμηση
Γενικά ιστορικά που να αναφέρονται στη βυζαντινή περίοδο δεν έχω δια βάσει πολλά.Σκέφτομαι να αγοράσω την Ιερή Παγίδα της Βιτάλη,το έχεις διαβάσει;
Ο χρήστης maxforeigner είπε…
Καλημέρα, με συγχωρείς δεν πρόσεξα ότι μου είχες αφήσει σχόλιο...στο σχόλιο μου! Όχι δεν έχω διαβάσει την Ιερή Παγίδα, δεν ξέρω αν είναι καλό.

Δημοφιλείς αναρτήσεις