ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ ΜΕ ΚΡΕΜΑ ΜΠΥΡΑΣ ΚΑΙ ΦΙΟΓΚΑΚΙΑ


Σήμερα έχω...ρεπό από την κουζίνα μου(θα φάμε εκτός οικίας) αλλά σας στέλνω το φαγητό που φάγαμε την Πέμπτη,ελαφρύ στη γεύση και στο στομάχι!


500 γρ φιογκακια
ελαιόλαδο
2-3 σκελίδες σκόρδο φετάκια
2 πακέτα φιλέτο από στήθος κοτοπουλου κομμενο σε μπουκιές
1 πρασινη πιπεριά ψιλοκομμένη
1 κουτάκι μπύρας(προτιμώ την Kaiser)
2 νουνού telia 3% και 1/2 κούπας εβαπορέ light
πάπρικα,λίγο ξερό εστραγκόν
τριμμένη παρμεζάνα
αλατι-πιπερι


Βράζουμε και περνάμε με λίγη μαργαρίνη τα φιογκακια.
Σε βαθύ και μεγάλο τηγάνι ροδίζουμε στο λάδι το κοτοπουλο,αλατίζουμε,ρίχνουμε το σκόρδο,πάπρικα,εστραγκόν και σβήνουμε με τη μπύρα.
Προσθέτουμε λίγο νερό και αφήνουμε το φαγητό να σιγοβράσει.Προσέχουμε στο τέλος να μην έχει πολύ υγρό.
Όταν είναι έτοιμο ρίχνουμε την κρέμα και το εβαπορέ,αφήνουμε να πάρει μια βράση η κρέμα και να πήξει,αποσύρουμε,ριχνουμε πιπέρι,και αλάτι αν χρειαζεται, και λίγη τριμμενη παρμεζάνα.
Σερβίρουμε είτε ρίχνοντας στην κατσαρόλα τα φιογκάκια τα οποία ανακατεύουμε με το κοτοπουλο,είτε τοποθετούμε σε πιατέλα ζυμαρικών τα φιογκακια και απο πάνω ριχνουμε την κρέμα με το κοτοπουλο(εγώ έκανα το δευτερο)
Σε κάθε περίπτωση πάντως πασπαλίζουμε με τριμμενη παρμεζανα από πάνω.
Σερβίρεται με μπυρίτσα!

Σχόλια

Ο χρήστης tassoula είπε…
Kαλημέρα.Να περάσετε πολύ καλά!
Αυτό το πιάτο πάλι.....
Ο χρήστης ange-ta είπε…
Σήμερα θα φάμε φιλετάκι,
Μαγειρεύεται γρήγορα, οπότε τη Κυριακή μου θα την αφιερώσω στο διάβασμα.
Μία μέρα ξεκούρασης έχω μόνο. Δουλεύω και τα Σάββατα.
Καλή έξοδο.
Το επόμενο Ποστ θα στο αφιερώσω.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@tassoula:
Καλό απόγευμα tassoula!
Γελάσαμε,φάγαμε καλά,έχοντας υπεροχη θέα της λίμνης και καθώς είμαστε και λίγο ψηλά είχε ωραία δροσιά

@ange-ta:
χμμμ...πολύ χαλαρωτικό μου ακούγεται:)
όμως καθόλου καλό να δουλεύεις και Σαββατο...κι ο συζυγος δουλευει κάθε 15 πενθήμερο...τις άλλες ΚΑΙ Κυριακή...τί ωραία που αυριο είναι Δευτέρα και...γιοκ εργασία για μένα...μια Κυριακη επί 2...εσύ εργάζεσαι και αυριο;
Θα μου αφιερώσεις ποστ;;ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ!!
Ο χρήστης 3 parties a day είπε…
Μιαμ μιαμ...
Ο χρήστης kiki είπε…
Ωραία ιδέα η σάλτσα μπύρας, θα το δοκιμάσω.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ωραία...και μετά πες πως σου φάνηκε :)
Ο χρήστης betty είπε…
Όλα ωραία αλλά ποιός τα τρώει που ο Φιλίπ κάνει δίαιτα και το ψυγείο έχει κλείσει από μαγειρεμένα φαγητά. Πού κατήντησα, εγώ, να τρώω ξαναζεσταμένο φαί. Αυτά μόνο για τον καλό μου σύζυγο τα φύλαγα! Είναι άλλωστε και υπέρμαχος της ανακύκλωσης!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
.....Σκουπιδοτενεκέ τον έκανες τον καψερό!!!....πώς να μην το ρίξει στη δίαιτα μετά...
Ο χρήστης betty είπε…
Κι έχει αποτελέσματα...χθες μας ανακοίνωσε με καμάρι και ευχαρίστηση ότι η ζυγαριά δείχνει 100 κιλά! Μου ήρθε να λιποθυμήσω απ'τα γέλια αλλά δεν το έδειξα. Πόσο να ζύγιζε πριν;
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
άσπλαχνη...δεν ξέρεις από δίαιτες...ρώτα και εμάς τους λαίμαργους...:))
100...κάποτε ο Μιχάλης ζύγιζε κοντά στα 110...

Δημοφιλείς αναρτήσεις