Σαλατα μαρούλι πικάντικη

Είναι μια σαλατα που τιμούμε ιδιαιτέρως όταν ο καιρός δεν είναι πια  ζεστός,οπότε οι ντοματες είναι off...επιπλεον επειδή έχει ροκα και κοπανιστή είναι και  καυτερή...παει θαύμα με τις δροσιές...
(απο ιδέα της Αγλ.Κρεμεζη)

ΥΛΙΚΑ
1 μαρούλι χοντροκομμενο
1 μάτσο φύλλα ρόκα 
1+1/2 κούπας παξιμαδια Κυθήρων(ή μικρούς ντακους)  σε μικρα κομματακια(οχι σκόνη)
1/3 κούπας χοντροκοπανισμενο καρυδι
ξύσματα παρμεζάνας
Σως:
χυμό και ξύσμα  ενος λεμονιου
2 σκελιδες σκορδο λιωμενες
2/3 κούπας ελαιόλαδο
1/3 κούπας κοπανιστή(μπορει και περισσότερο,αναλογα με το πόσο καυτερη τη θελετε)
λίγο αλατι

Καβουρντιζουμε σε αντικολλητικο τηγανακι το καρυδι.
Χτυπαμε καλά όλα τα υλικα μαζί για τη σως ώστε να γίνει παχύρευστη.
Σε φαρδιά απλωτή σαλατιέρα ανακατεύουμε καλα τα παξιμάδια με τη μισή σως κι αφήνουμε για 5-10 λεπτα.
Προσθέτουμε τα σαλατικά,περιχύνουμε με τη σως και διορθωνουμε αν χρειαζεται τη γευση με λεμονι ή αλατι.
Βαζουμε στο ψυγείο να είναι δροσερή
Όταν προκειται να σερβίρουμε προσθέτουμε τα καρύδια και την παρμεζανα.

Ταιριαζει σχεδον με τα πάντα...




Σχόλια

Ο χρήστης panathinaeos είπε…
χαιρετε κυρια κουκ, με τα σαλατικα σας!
μου αρεσει πολυ, η ιδεα να βαλετε κοπανιστη ειναι θαυμασια, η μονη μικρη μου ερωτηση αφορα τα καρυδια...
παιζουν με την κοπανιστη οι γευσεις τους;
μηπως εχετε συνομωτησει με το Δεσποιναριον που μας τρελανε προσφατα με την σαλατα με τις φακες, και εσεις τωρα με τα μαρουλια και τις ροκες, ωστε να τρωμε υγιεινα και να σταματησουμε τις αμαρτιες;;;;;;
Ο χρήστης kiki είπε…
Όπου σαλάτα, κι εγώ μέσα! Δαγκωτο!
Ο χρήστης Σπύρος είπε…
Παντα σε κάθε μου γευμα εχω και την σαλάτα μου :) ασε που μου αρέσουν τα πικάντικα τρελα ! καλημερα
Ο χρήστης dhmhtra είπε…
Λατρεύω τις σαλάτες και μάλιστα το μαρούλΙ.
Γειά σου cook με τις καταπληκτικές σου ιδέες...
Ο χρήστης faraona είπε…
Νοστημοτάτη μου ?Να ριξω απο πανω και λιγα σπορακια απο ροδι?

φιλια
και καλημερες.
Ο χρήστης "ζαχαρούλα.." είπε…
καλημερούδια... θαύμα γεύση πάλι....
Ο χρήστης elie είπε…
Μ' άρεσε η προσθήκη κοπανιστής!
Ο χρήστης Phivos Nicolaides είπε…
Μαρουλάτη και κοπανιστή, καλό κι αυτό Cook!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@panathinaeos
καλέ μου δυστυχώς είμαι ιδιαίτερα επιρρεπής σε αμαρτίες αυτού του τύπου...πού τέτοια τύχη!!
όσο για τα καρύδια,δεν δηλώνω φαν τους,όπου μπορώ τα αντικαθιστώ,ωστόσο εδώ μου άρεσαν μαζί με την κοπανιστή..αν έχετε πάντως αμφιβολίες,θα σας προτεινα καβουρντισμένο αμυγδαλακι που "λέει" πολυ με την κοπανιστή(το βαζω στην κοπανιστή μαζί με κάπαρη και γιαουρτι και είναι σουπερ γευση!)

@dhmhtra
καλώς μας ήρθατε :)

@φαραονα μου
ναι!..στο μαρούλι ταιριάζει το ροδι...και στη συγκεκριμενη γεύση,αν δεν ειναι ξινούτσικο, νομιζω θα της παει πολύ...θα έλεγα απλώς τότε να αφαιρεσεις τα παξιμαδακια και την παρμεζανα :)

@φοιβο
@elie
η κοπανιστη κυρίως ειναι που κανει τη γευση διαφορετικη,και το σκορδο την τονιζει...


καλό απογευμα σε όλους :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@dhmhtra
έστειλες ξανα τις συνταγες με τα μανιταρια;
Ο χρήστης heart n soul είπε…
super salad!
Ο χρήστης dhmhtra είπε…
καλημέρα...cook
Κάτι δεν πάει καλά με τα μαιλ τις έστειλα τις συνταγές δύο φορές
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ποποπο τέλεια η σαλατούλα σου κουκ, ψηφίζω καβουρντισμένο αμυγδαλάκι και μαζί ρόδι. Στη Γεωργία, έμαθα, και στην Περσία (αν θυμάμαι καλά) το βάζουν παντού
Ο χρήστης tzonakos είπε…
Wow miammmm και κοπανιστή μεσα !
Σούπερ !
Πάω αυριο να αγοράσω τα υλικά.
Το αποτέλεσμα θα φωτογραφηθεί.
Και θα φαγωθεί επίσης.
Ο χρήστης tzonakos είπε…
Ετοιμη κιόλας, τη χωνεύω τωρα.
Θα χαρώ να δεις την σχετική ανάρτηση σε λίγο.
Πώς πάει η ίωση ; Καλύτερα ;

Η σαλάτα πολύ καλή !
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ω..χαίρομαι που σου άρεσε!
παω να δω και την αναρτηση...
η ιωση...άστα....πολύυυ κλαμα λεμε(ενα πακετο χαρτομαντηλα στην καθισια...)
καλο βραδυ :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις