ΤΟ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟ ΤΑΞΙΔΙ...

Θα μιλήσω για το ταξίδι που θα ήθελα να κάνω... να παρατηρώ τα πουλιά και τα σύννεφα καθώς θ'ανατέλλει ο ήλιος...




να βρίσκω μια ήσυχη αμμουδιά...να ζεσταίνομαι χαλαρά δίχως έννοιες(με ομπρέλα όμως!)
(βλέπετε τη Ζάκυνθος...)





...να βουτώ στους θησαυρούς του βυθού...





κι όταν η ζέστη γίνεται ενοχλητική...



να ξεκινώ για τις δροσιές... της λίμνης Πλαστήρα



...να περιεργάζομαι και να θαυμάζω ...



...υπάρξεις ανέμελες με ένα μόνο σκοπό...



....το πέταγμα...



...τις μυρωδιές και τη γεύση λουλουδιού...



...τη γλύκα που παίρνει απ'το νέκταρ η εργάτρια...



κι ύστερα να στοχάζομαι σε δροσερά μονοπάτια...







...για το όμορφο μοναχικό μας ταξίδι στα ήρεμα παγωμένα νερά της λίμνης...




κι έπειτα προς το τέλος της μέρας να γυρνώ το βλέμμα προς τον ουρανό...



...για να θαυμάσω για μια ακόμη φορά τον εξαίσιο κόσμο της Δημιουργίας...




Καλά να περνάτε όλοι!

















Σχόλια

Ο χρήστης ΠΡΕΖΑ TV είπε…
Πολυ ομορφες και ταξιδιαρικες φωτογραφιες...
Ο χρήστης ange-ta είπε…
πως πάνε τα μαγειρέματα;
Στις διακοπες μαγειρεύεις ή τρως αηδίες έξω;;
Επειδη έξω μόνο αηδίες τρώει κανείς.
Περιτόν να σου πώ, ότι οι φωτο είναι πανέμορφες
Ο χρήστης betty είπε…
Αγαπητή μου ange-ta, χαμογέλασα με το σχόλιό σου γιατί κάτι παρόμοιο άκουσα κι από το σύζυγο όταν είδε το ποστ:καλά, δεν θα ήθελες να φας καθόλου;!!
Λοιπόν, στις διακοπές σε νέα μέρη δεν μαγειρεύω ποτέ, ψάχνω εκ των προτέρων μέσω διαδικτύου για τα καλά μαγαζιά(όχι απαραιτήτως ακριβά, άλλωστε οικογενειακώς είμαστε πολύ παραδοσιακοί ουρανίσκοι!).Μας αρέσει να τρώμε την έτοιμη κουζίνα της μαμάς όπως στην ταβέρνα Σταμάτης στην Άνδρο, δεν ένοιωσα να υστερεί σε κάτι από καθαριότητα,φρεσκάδα, ποιότητα, εξυπηρέτηση, από το σπίτι μου!(αυτό πάντως σπάνια το βρίσκεις είναι αλήθεια έξω...)
Πάντως η cook μαγειρεύει και πειραματίζεται στις διακοπές της, βλέπεις είναι πιο λιχούδα από μένα!
Ο χρήστης kiki είπε…
Πανέμορφο ταξιδιάρικο ποστ...
Ο χρήστης tassoula είπε…
Πανέμορφο το πόστ!!
kαι το τραγούδι....
Ο χρήστης Μαρινα ..... είπε…
betty μου...
να μαι πάλι εδω ομορφια μου...
υπεροχο το ταξιδι του ονείρου σου....
σου ευχομαι απ την ψυχή μου καρδια μου να γινει πραγματικτητα...
κι αν πολυ το ονειρεύεσαι θα γινει....

Αναστασακι μου?
να περνας όμορφα

φιλια πολλα πολλα

Y.Γ ελατε χαλκιδα να φτιαξουμε κακαβια betty μου....:)
Ο χρήστης tassoula είπε…
Kαλό μήνα κορίτσια.Να περνάτε υπέροχα!
Ο χρήστης betty είπε…
Ευχαριστούμε όλες για τα ευγενικά σας σχόλια, καλό μήνα σε όλους κι ετοιμαστείτε γιατί η cook έρχεται το Σαββατοκύριακο φορτωμένη με εικόνες και νέες μυρωδιές!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
η cook έφτασε :)
...ποιηση το ποστ αδελφούλα...έχει φλέβα η οικογένεια :)
Ο χρήστης betty είπε…
Με τόσους ποιητές που έμπλεξα εδώ μέσα, επηρεάστηκα κι εγώ...!

Δημοφιλείς αναρτήσεις