ΓΙΟΥΒΑΡΛΑΚΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ

Τα ονόμασα καλοκαιρινά,γιατί γίνονται με φρέσκια ντομάτα που τώρα είναι στα καλύτερά της...
Τα δε παιδιά μου,αν και δύσκολα με ό,τι έχει έρχεται προς κρέας,τα έφαγαν πολύ...εγώ βέβαια τους τα είπα κεφτεδάκια,αλλά η κόρη μου,που απ'ότι φαίνεται έχει...εντρυφήσει αρκετά στις γεύσεις,μου είπε,γιουβαρλάκια είναι,βλέποντας το ρύζι και αναγνωρίζοντας το άρωμα του δυόσμου :)

ΥΛΙΚΑ
1 κιλό κιμάς μοσχαρίσιος
λίγο δυόσμο
1/3 κούπας ρύζι καρολίνα
ελαιόλαδο
αλάτι
1/2 ποτήρι κρασί (εγώ έβαλα ροζέ demi sec,το μόνο που είχα!)
2 κρεμμύδια
3-4 σκελιδες σκόρδο φετάκια
4-5 μεγάλες φρέσκιες ντομάτες τριμμένες
2 φύλλα δάφνης
κόκκους μπαχάρι και πιπέρι
λίγο αλεύρι για τα γιουβαρλάκια

Τρίβουμε το ένα κρεμμύδι και το ζυμώνουμε μαζί με τον κιμά,το δυόσμο ,το ρύζι,αλάτι και λίγο λάδι.Πλάθουμε σε μικρά γιουβαρλάκια τα οποία αλευρώνουμε.
Σε βαθύ τηγάνι βάζουμε ελαιόλαδο(,μην το τσιγκουνευτήτε...η ντομάτα θέλει λαδάκι για να νοστιμήσει!) και ρίχνουμε το αλλο κρεμμύδι ψιλοκομμένο.Προσθέτουμε το σκόρδο,τη δάφνη,τους κόκκους από το μπαχάρι και το πιπέρι.Τα γυρίζουμε λίγο στο τηγάνι και σβήνουμε με το κρασί.Ρίχνουμε και τις ντομάτες και αφήνουμε να πάρουν μια βράση.
Στη συνέχεια προσθέτουμε προσεκτικά τα γιουβαρλάκια και ρίχνουμε λίγο νερό αν χρειάζεται.Χαμηλώνουμε τη φωτιά και τα αφήνουμε να σιγοβράσουν ώσπου να ψηθούν καλά και να μείνουν με το λαδάκι τους.
Αν τηγανίστε και πατάτες....θα φάτε του σκασμού!

Σχόλια

Ο χρήστης betty είπε…
Κατοχυρώθηκε!Θα τα φτιάχνω στην οικογένεια και θα τα λατρέψουν!

Δημοφιλείς αναρτήσεις