Χαλβάς με sauce ταχίνι



 Το είπα ξανά πως το ταχίνι δεν είναι από εκείνα που αγαπώ..γενικά δεν το χρησιμοποιώ,παρά μόνο αν βρω κάποια συνταγή που μου κάνει κλικ...
Μια από αυτές είναι η  σάλτσα για χαλβά που δημοσιεύτηκε πριν 1 χρόνο,νομίζω,στον Γαστρονόμο... μου ακουγόταν δελεαστική...στο αποτέλεσμα ήταν καλή...βέβαια αν δεν αντέχετε το ταχίνι παραλείψετε την...ή κάνετε καλύτερα το σοκολατένιο κέικ με ταχίνι του Παρλιάρου,εκεί το ταχίνι είναι πολύ πιο ουδέτερο σε γεύση...βεβαίως,οι τιμώντες το ταχίνι είμαι σίγουρη πως θα τον απολαύσουν  αυτόν εδώ τον χαλβά!


 ΥΛΙΚΑ

1 κούπα ελαιόλαδο
1 κούπα σιμιγδάλι ψιλό
1 κούπα αλεύρι
200 γρ. καστανή ζάχαρη
600 γρ.νερό ζεστό
1/2 κ.γλυκού κανέλα σε σκόνη
μια πρέζα σκόνη γαρύφαλλο

Sauce με ταχίνι
2 κ.σούπας ταχίνι
1 φλιτζανάκι κρ.γάλακτος(για την νηστεία βάλτε φυτική κρέμα)
1/2-1 κ.σούπας μέλι(αναλογα την κρέμα που θα βάλετε και το γούστο)
λίγη βανίλια σκόνη
1/2 κ.γλυκού κανέλα σκόνη

Καβουρντίζουμε στο λάδι (που έχει κάψει)το σιμιγδάλι και το αλεύρι.
Προσθέτουμε τη ζάχαρη και ρίχνουμε το νερό σιγά σιγά μαζί με τη κανέλα και το γαρύφαλλο.
Αφήνουμε να πήξει στη φωτιά.
Αποσύρουμε και δίνουμε το σχήμα που θέλουμε(με κουταλιές,με φορμίτσεςή με μια μεγάλη φόρμα).
Για τη sauce ανακατεύουμε καλά όλα τα υλικά με το σύρμα.
Ξεφορμάρουμε τον χαλβά και περιχύνουμε


Να πούμε πως δεν πάει με καφέ...έ όχι...ένα κι ένα είναι...εγώ πάντως έτσι τον απόλαυσα!

Σχόλια

Ο χρήστης ------ είπε…
καλησπερα........τι μου θυμισες τωρα με το χαλβα......Κυψέλη 1976.....η αδελφή μου να φτιαχνει χαλβα, να τον βαζει στη φόρμα του κουταλιού της σουπας και να βαζει τα κομματια γυρω γυρω σε πιατελλα κι απο πάνω κανελλίτσα ..να μοσχοβολάει το σπίτι.
Θα το διαβασω το βραδυ στην εκπομπή μου εδω:
http://nanawebradio.tk/
ετσι για να θυμηθούμε τα παλια...
Σ`ευχαριστω πολύ
Ο χρήστης ------ είπε…
ή εδω...........http://www.ustream.tv/channel/katw-apo-to-kioski
το ίδιο κανει!!!!!
Ο χρήστης kikop80 είπε…
Η αλήθεια είναι πως δεν είμαι τρελός οπαδός του ταχινιού, αλλά είμαι του σιμιγδαλένιου χαλβά!!!
:-)
Ο χρήστης ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε…
Να μια καλή ιδέα: το ταχίνι.
Σε περιόδους νηστείας, άψογο.
Και μετά σου λένε ότι τα νηστίσιμα είναι άνοστα και άχρωμα.....

Χαίρομαι που θα διαβάσει τη συνταγή η Νανά, το βράδυ. Συχνάζω κι εγώ εκεί.
Ο χρήστης Phivos Nicolaides είπε…
'Ανατρεπτικός" χαλβάς... Καλό Σαββατοκυρίακο και μακριά από τους 'ανθρώπινους' χαλβάδες! :):)
Ο χρήστης painter είπε…
Ωραιότατο το ταχίνι (για μένα τουλάχιστον) άρα και ο χαλβάς με ταχίνι...

Καλό Σαββατοκύριακο
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Για ταχίνι δεν τρελαίνομαι, αλλά έτσι όπως βλέπω την φωτό σου ευχαρίστως θα άδειαζα όλο μου το πιάτο!!!
Φιλάκια!
Ο χρήστης tzonakos είπε…
Μου αρέσει πολυ ο χαλβάς, μα ετσι όπως το βλέπω αυτό μόνο αν το δοκίμαζα θα μπορούσα να πώ γνώμη.
Το ταχίνι το χρησιμοποιούν στον άλλο χαλβά απο όσο ξέρω.
Ο χρήστης paraxeno pirouni είπε…
Ο σιμιγδαλένιος χαλβάς για μένα είναι ένα ουδέτερο γλυκό.
Γι' αυτό, η σος αυτή που είναι αρκετά πλούσια, θα κάνει την διαφορά.

Το ταχίνι είναι φοβερό υλικό!Μπορούμε να φτιάξουμε και πολύ ωραίο μους από ταχίνι μαζί με κρέμα γάλακτος ή μασκαρπόνε, βέβαια δεν θα είναι νηστίσιμο.

Και μια συμβουλή:
Χρησιμοποιήστε αν βρείτε, ταχίνι πλήρες ολικής αλέσεως, έχει πολύ καλύτερη γεύση!
Ο χρήστης cook είπε…
αγαπητη Νανά
ευχαριστουμε για την τιμη!

@dark Chef
δεν ηξερα οτι υπάρχει και ολικής αλέσεως...ευχαριστώ για την πληροφορία και οπωσδήποτε θα το εχω υπ'όψιν!

Δημοφιλείς αναρτήσεις