Φυσικός πλούτος

... ναι , το κυματάκι σου το κρυσταλλένιο χάρμα

και τα διαμαντάκια των κυμάτων σου ένα θάμπος


... που με υπομονή μυρίων χρόνων, σμιλέψανε την πέτρα, δίχως να τη ρωτήσουν

... κι αλλού τη θέλανε αμμουδερή, χάδι σε κόκκους να μοιράζει

... κι αλλού τη φτιάξαν στρογγυλή, με θησαυρούς βυθού να μοιάζει .


... Μα, τι αξία θα είχες μ'όλ'αυτά, τη διαμαντένια σμίλη σου, τα υπέροχα γλυπτά σου



... εάν Ανθρώπινη ψυχή, δεν είχε ζήσει να νοιαστεί, με βλέμμα αγάπης καθαρό, να βρει την ομορφιά σου.
(φωτο betty's)

Σχόλια

Ο χρήστης cook είπε…
τι να πρωτοσχολιασω...τις φωτο,το κειμενο,την ανοιξη που περιμενουμε να ερθει...άξια!
Ο χρήστης Phivos Nicolaides είπε…
Φυσικός πλούτος και όχι μόνο. Η ίδια η ζωή...
Ο χρήστης Σπύρος είπε…
ΑΠΛΆ οι καλύτετες φωτος που έχω δει και δεν κανω πλάκα ιδιαίτερα ο ήλιος πανω στο νερό ειναι θαυμα :)!!! φιλια καλημερα ευχαριστουμε
Ο χρήστης Olga είπε…
Οτι αφορά θάλασσα, το ανακαλύπτω
και...αφήνομαι...Εδώ όμως, έχει και τέλεια μουσική επένδυση! Καλημέρα....
Ο χρήστης betty είπε…
cook μου, φιλάκι

Σπύρο, πολλά φιλάκια :)
κι εμένα μ'αρεσε αλλά η προτίμησή μου είναι η τελευταία φωτό. Η άτιμη η πέτρα η κόκκινη τελευταία στιγμή στριφογύρισε στο πλάι κι έμεινε το κόκκινο μισό!!

Phivos Ν.,η ζωή με τη ροή της!

Γειά σου Όλγα! Τον τελευταίο καιρό οι δικές μου μουσικές με σαμποτάρουν, δε λένε ν'ακουστούν, ας είναι, καλά είναι κι αυτά :)))
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Πω πω!! Σα να είμαι στην παραλία!!

Τρελοτουρίστρια

Δημοφιλείς αναρτήσεις