Για φέτα lovers....



Παίρνουμε ένα φαρδύ γυάλινο βάζο που να κλείνει σφιχτά.Γεμίζουμε με τουλάχιστον 2 κούπες ελαιόλαδο.

Ρίχνουμε 4 φύλλα δάφνης2-3 σκελίδες σκόρδο ολόκληρες
δεντρολίβανο
θυμάρι
ρίγανη
(τριμμένα ή σε κλαδάκια αν έχουμε)
2 κ.σούπας ανάμικτα πιπέρια σε κόκκους.Ανακατεύουμε καλά μέσα στο βάζο

Προσθέτουμε μισό κιλό σκληρή φέτα(ή κατσικίσιο τυρί) κομμένο σε χοντρά κομμάτια.
Συμπληρώνουμε,αν χρειάζεται,με ελαιόλαδο ώστε να καλύπτεται το τυρί.
Σφραγίζουμε και αφήνουμε στο ψυγείο για τουλάχιστον 3 εβδομάδες πριν να το φάμε.


Όταν έρθει η ώρα αφήνουμε το βάζο για λίγο έξω από το ψυγείο,να ξεπαγώσει το λάδι,
σερβίρουμε στο πιάτο
...και φύγαμε για βουτιές με φρέσκο ξεροψημένο χωριάτικο ψωμί....
Posted by Picasa

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
το πιο τελειο ορεκτικο! εγω παντως ειμαι cheese lover ετσι κι αλλιως : ))
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αναστασία υποκλίνομαι στο μεγαλείο σου...είσαι φοβερή!..Όλγα
Ο χρήστης heart n soul είπε…
άι λαααβ ψωμοτύρι!
Ο χρήστης Crazy Tourists είπε…
Εγώ πάλι προτιμώ το λαδάκι (ελαιολαδάκι εννοείται), οπότε....Μιαμ μιαμ!!

CrazyTourist2
Ο χρήστης Maria Tzirita είπε…
Καλή μου Αναστασία, ξέχασες την τελευταία πρόταση της ανάρτησής σου!
....και μετά ψάχνουμε να βρούμε πού είναι το XXL κατάστημα της γειτονιάς μας!!!....
Αχ, εσείς θα μας πεθάνετε... μια δίαιτα ζήτησα κι ε΄γω και κοίτα τι μου βάζει! Έτσι και δε δω διαιτητική συνταγή μέσα στην επόμενη βδομάδα, σας κόβω και την καλημέρα!
Φιλάκια ζουζούνες μου (ααστειεύομαι φυσικά), καλό σαβ/κο!
Ο χρήστης ΑΧΤΙΔΑ είπε…
Κατσικίσιο τυρί κι εγώ παίρνω πάντα Ηπείρου να βάλω τέτοιο;
Ο χρήστης 3 parties a day είπε…
Έχω που έχω πάρει κιλά... Τι ψυχή έχουνε 2 ακόμα; :)))
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
I am a fetta lover:))
Απλός αλλά "φοβερός" μεζές!!
Ο χρήστης Ivy είπε…
Δεν μπορεί κανείς ν' αγιάσει βλέποντας τέτοιες νοστιμιές. Πώς να κάνω μετά δίαιτα;
Ο χρήστης "ζαχαρούλα.." είπε…
θα το φτιάξει η μανούλα μου αυτό!!!! εγώ λυπάμαι... αλλά για φέτα ούτε λόγος....

καλό ΣΚ!!!!
Ο χρήστης tzonakos είπε…
Αααμάν πώς μου είχε ξεφύγει αυτό ;
Θεϊκό.

Δημοφιλείς αναρτήσεις