Φράουλες...κι ένα παιχνίδι με... υπογραφή






Ο Τζονάκος με προσκάλεσε σ'ένα διαφορετικό παιχνίδι :Οι κανόνες :

- Γράφεις ο,τι θες.

- Σκανάρεις ή φωτογραφίζεις.- Ποστάρεις.

- Καλείς πέντε θύματα να κάνουν το ίδιο.


και αφού σκέφτηκα τι θα μπορούσα να γράψω εγώ....

...τι πιο ταιριαστό....τη συνταγή που είχα σκοπό να ποστάρω!


να'την λοιπόν φωτογραφημένη από το ημερολόγιο που σημειώνω τα γλυκά που δοκιμάζω και μ'αρέσουν....
(για το γραφικό μου χαρακτήρα....τι να πω...μερικές φορές ούτε κι εγώ δε μπορώ να διαβάσω αυτά που γράφω....αυτό εδώ πάντως είναι από τα πιο καλογραμμένα!)



....για τη συνταγή...είναι πολύ δροσερή μετά το φαγητό,χωρίς να είναι πολύ γλυκιά,την τιμήσαμε το βράδυ της Ανάστασης :)



κι εγώ με τη σειρά μου προσκαλώ να παίξουν τους:
Αλεξάνδρα
ζαφορά
Ivy
Ελένη Τσαμαδού
Μυθημναίος

Για το για το : http://autographcollectors.blogspost.com/
( το γράφεις στο τέλος αυτό γιατι εκεί συγκεντρώνονται όλα )

Σχόλια

Ο χρήστης tzonakos είπε…
Δεν το συζητάμε :)
Οχι μόνο μου έτρεξαν τα σάλια αλλα απέκτησα κι ενα τεράααστιο χαμόγελο με την αφιέρωση και σε ευχαριστώ τόσο πολυ που δεν ξέρω πώς να ανταποδώσω.
(*Υποθέτω βάζοντας νέες φωτογραφίες στο "Greece in Pictures" θα αρχίσω να ξεπληρώνω κάπως λίγο ).
Ναι εχω μια αδθναμία στο βύσσινο αλλα και στο κεράσι.
Στις φράουλες μόνο σε ορισμένα πράγματα, όπως γρανίτα φράουλα !
Επρεπε να το φανταστώ που θα βαζες μια ιδιόχειρη συνταγή, αλλα δεν το σκέφτηκα, τι πιο φυσικό για σενα !
Να σαι καλά, ανταποκρίθηκες με φαντασμαγορικό τρόπο και αποθήκευσα τις εικόνες.

Φιλιά :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
τρελαθηκα!!! τι υπεροχη εικονα αυτο το γλυκο...
ομορφη συνταγη, ομορφα γραμμενη : ))
Ο χρήστης Alexandra είπε…
αμαν...

mouthwatering που λένε και οι Εγγλέζοι!!!

απίθανο γλυκό! (το ξέρεις ότι κάνω που και που καμια συνταγή;)

ναι, θα παίξω και εγώ!

φιλιά!
Ο χρήστης "ζαχαρούλα.." είπε…
απίστευτη ιδέα... εγώ πάντως τα βρίσκω ευδιάκριτα τα γραμματάκια σου!!!

καλό βράδυ!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@τζον
και μονο το τεράααστιο χαμογελό σου ειναι αρκετό για ανταπόδοση :)

@mama
μας ελειψες!...λατρευω τις φραουλες αυτη την εποχή...παρ'ολο που γενικα δεν ειμαι οπαδός τους

@αλεξανδρα μου
μμμ...αν εχεις καμια καλή συνταγη να μας τη στείλεις :)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ζαχαρούλα μου
...είσαι πολύ ευγενική...:))
φιλακια
Ο χρήστης Autographcollectors είπε…
Το πιο γλυκό ιδιόγραφο, μακράν...
:)

(θα δοκιμάσω τη συνταγή, πάντως!!!)

Εξαιρετικό, ευχαριστούμε πολύ!

Το πρόσθεσα ήδη στη συλλογή

(νατασσάκι)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
σας πολυ ευχαριστώ....και σας κερνω μια φραουλίτσα :)
Ο χρήστης tzonakos είπε…
Οταν ειμαι με παρέα όμως κοιτάω να μην χαμογελάω και πολύ γιατι απο μια μεριά μου λείπει δόντι ....


...φαντάσου με τώρα :)
Ο χρήστης Maria Tzirita είπε…
Τέλεια ιδέα cook μου, μας γλύκανες και μας εξέπληξες! Χρυσοχέρα είσαι και στο μαγειρεύειν και στο γράφειν!
Φιλάκια!
Ο χρήστης Penthesila είπε…
καλημερα με αποτελειωσες.......
Ο χρήστης heart n soul είπε…
τι ωραίο ανοιξιάτικο γλυκό! θα πάρω, και με φράουλες και με βύσσινα!
Ο χρήστης Ivy είπε…
Η πρώτη μου σκέψη και εμένα ήταν να βάλω συνταγή. Κάτι θα σκεφτώ όμως. Πολύ ωραίο το γλυκό και ευχαριστώ για την πρόσκληση.
Ο χρήστης BUTTERFLY είπε…
Δεν ξερω τι λες εσυ για το γραφικο σου χαρακτηρα, εγω παντως και μια χαρα το διαβασα και τα σαλια μου τρεξανε και ευτυχως που δεν ειμαι εγκυος γιατι θα μου επεφτε το παιδι, εχω τη γευση της φραουλας στο στομα μου ηδη!!!!!!!!
Ο χρήστης ζαφορα είπε…
Σ΄ ευχαριστώ για την προτίμηση.
Όμορφο και πρωτότυπο.
Είμαι μέσα και σύντομα.
Όσο για το γλυκό…το λιγουρεύομαι,
αλλά βλέπεις ας όψεται η δίαιτα !
Ο χρήστης ΑΧΤΙΔΑ είπε…
Υπέροχο γλύκισμα ,το πρωτοδοκίμασα στη Λάρισα απο τη φίλη μου με..ανανά και απο τότε το κάνω συχνά, επίσης το κάνω με τα ίδια υλικά μόνο βάζω και το ανάλογο με τα φρούτα ζελέ.Χτυπώ δηλαδή το γιαούρτι, τη φυτική κρέμα γάλακτος και το ζελέ.Το γαρνίρω με λευκή σαντιγύ και το ανάλογο φρούτο.
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
΄Εδωσες....ρέστα.....
΄Εσκισες...
Πρωτοτύπησες!!!!!

Τη συνταγή θα τη φτιάξω...δε μου γλιτώνει...
;-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@τζον
...δεν είσαι ο μόνος...πολλά μυστικά κρύβουν τελικά αυτα τα...μισά χαμόγελα :))

@Μαρία μου
σ'ευχαριστώ,αλλά στο γράψιμο μάλλον άλλες πρέπει να πάρουν τον τίτλο της χρυσοχέρας :)

@αχτιδούλα
μ'αρέσει πολύ κι η δική σου εκδοχή...την επομενη φορα θα βάλω και ζελέ :)

όλους τους υπόλοιπους πολύ σας ευχαριστώ και σας δίνω απο μια κουταλίτσα :)
Ο χρήστης betty είπε…
To επιδόρπιο είναι πράγματι υπέροχο αν και δεν συμπαθώ τις φράουλες! Παρ'όλ'αυτά μου φάνηκε καταπληκτικό.

Δημοφιλείς αναρτήσεις