χαρούμενο..όπως χιόνι


(φωτο του Φώτη)

Χτες,αν και δεν το περιμέναμε,χιόνισε και στο Αγρίνιο!

Μόλις άρχισαν οι νιφάδες τον χορό πήρα τον μικρό και βγήκαμε έξω...
ψυχή δεν περπατούσε...
εμείς μόνο....και τριγύρω,μια τρελλή και τολμηρή ...
....α...και κανα δυο με ομπρελες ...
ο μικρός γελούσε που τους έβλεπε να κρατούν ομπρέλες στο χιόνι
...κι αυτοί γελούσαν με τα σκουφιά μας :)
....Σήμερα έχω πονόλαιμο από τις νιφάδες, που, ντε και καλά...ήθελαν να με ταϊσουν

Προβλεπω μια χαρούμενη Κυριακή για πολλούς :)

Posted by Picasa

Σχόλια

Ο χρήστης betty είπε…
A,ώστε γιαυτό δεν σας έβρισκα στο τηλέφωνο... Επιτέλους, μια φορά σου έγινε το χατίρι!
Εδώ χαμός, όλο το βράδυ και σήμερα από το μεσημέρι και μετά...χιονοθύελλα κι αέρας εδώ και 3 ώρες. Τώρα αισθάνομαι θαυμάσια στο Βόρειο Πόλο, χαχα!
Απίστευτο, την καλύτερη στιγμή διαπιστώνω ότι δεν έχω ούτε ένα cd εγγραφής. Δε θα σκάσουμε, του χρόνου !!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ομορφες εικονες, ομορφες στιγμες, αξεχαστες...κι εγω το χαρηκα πολυ το χιονι σημερα :))
Ο χρήστης EKT είπε…
Περαστικά στο πονόλαιμο, cookitsa,χαλάλι αφού πέρασες τόσο ωραία..
ΕΚΤ Ελένη
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Μπετούλα!!!!!!
δεν το πιστευω.....να ξεμείνεις απο cd...kι εγώ σκεφτομουν τι θα τραβουσες με την καμερα και πότε θα το βλέπαμε....αλλά κι εγώ δεν ειμαι καλύτερη..ξέμεινα απο μπαταρία μες τα χιονια....γκρρρ....

mama καλή μου
τι παιδάκια που μας κανει να νοιώθουμε το χιόνι...σαν τη Λώρα στο μικρο σπίτ στο λιβαδι...είπε η κόρη μου :)

ελενίτσα
ευχαριστώ πολύ...φοβαμαι οτι μετα τη σημερινή βόλτα χειροτέρεψε...
Ο χρήστης Σπύρος είπε…
Πραγματικά και οι δύο φώτος ειναι για desktop...! xixi στις έκλεψα...και τις έβαλα στο DESKTOP !!! τέλειες ..!
Ο χρήστης *nNoe* είπε…
ΥΠΕΡΟΧΕΣ..ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΑΥΤΕς ΟΙ ΦΩΤΟ?ΠΟΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ??ΥΠΕΡΟΧΕΣ..ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΑΛΛΑ ΖΩ ΑΘΗΝΑ.ΥΠΟΕΡΟΧΕΣ.ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΠΑΝΙΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΧΙΟΝΙ.ΜΗΠΩς ΕΧΕΙΣ Κ ΑΛΛΕΣ ΜΕ ΧΙΟΝΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ???
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
καλώς ΄ηρθες απο εδώ...συμπατριώτη!
(εγω δεν είμαι απο Αγρινιο,μα ζω εδώ τα τελευταια χρόνια)
λοιπον η πρωτη φωτο είναι προς τον Αη Γιάννη τον Ριγανά,η δεύτερη στον Αγ.Κων/νο..φωτο χιονισμενες του Αγρινιου πιθανοτατα να εχω ακομη κανα δυο...απο την Τριχωνιδα και τα γυρω μερη εχω ακομη περισσοτερες!
Ο χρήστης *nNoe* είπε…
Πολυ ομορφα.Θα θελα να σε παρακαλεσω να μου δωσεις ειτε με e mail ,(ggnoe67@gmail.com) ειτε βαζοντας τες αυτες τις φωτο σου εδω,ετσι ωστε να τις δωσω με παραθεση του link σου,καθως και του ονοματος σου αν επιθυμεις,στην hellasweather.(Tην ελληνικη λιστα φιλων καιρου της οποια και ειμαι μελος (http://groups.yahoo.com/group/hellasweather/).Οι φωτο απο το Αγρινιο χιονισμενο ειναι κατι πραγματικα σπανιο και θα ηθελα να δειξω τις φωτος σου εκει!!!!Oπως και να χει ομως ,κ ανεξαρτητα απο την απαντηση σου,σ ευχαριστω πολυ για την απαντηση και παλι μπραβο για τις φωτογραφιες αυτες,καθως και για το πολυ ομορφο Blog σου..
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ευχαρίστως να σου τις στείλω,μονο δώσε μου λίγο χρόνο να τις βρω και βέβαια να ρωτήσω και τον άλλο...φωτογραφο, γιατι όπως είπα δεν είναι όλες δικες μου :)
σ'ευχαριστώ για τα καλα΄σου λόγια και το ενδιαφερον!

Δημοφιλείς αναρτήσεις